Fazer600 buddyseat openen zonder sleutel?

beugelsdijk

MF'er
21 jul 2015
79
16
Och wat ben ik soms een dwaas! motor winterklaar gemaakt, en bij het installeren van de optimate4 kabels kijk ik of mn buddy-seat nog wel past met de net aangelegde kabels..

klap buddyseat dicht en op slot MET DE SLEUTELS NOG ONDERIN HET VAK ;(

Kortom: iemand een idee hoe ik een seat openmaak zonder sleutels? of ik sleutels kan bestellen vanaf frame-nummer?

Iemand die sowieso slimmer is dan ik?

Zucht

Fazer600 1999
 
Je bent in ieder geval binnen en staat niet voor een gesloten deur, had ook nog gekund |(

Ja, of je staat buiten en internet via je telefoon :X :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon ergens in de stad neerzetten. Vraag aan de locale junk of hij hem voor je in de gaten wil houden omdat je laptop er in zit. Dan even om de hoek gaan staan ........
 
Ik ben al amateur-pruts lock-picker (poging om van die hangsloten te openen onder het downloaden/installeren), maar mn eigen Fazer krijg ik niet ermee open wegens gebrek aan vaardigheid :(..

-Ook kan ik geen kabeltje spotten tussen het cylinder en het slot.

-Ook heb ik uiteraard geen reserve sleutel.

Hij staat inderdaad veilig en droog, en niet tijdens een tourritje overkomen, maar zoek toch nogsteeds de gouden tip/hulp (naast natuurlijk het advies om je zadel niet op slot te doen met de sleutels eronder)
 
Laatst bewerkt:
Lastig, in principe is het een vrij simpel systeem. Armpje bij het slot trekt aan kabeltje en die trekt de vergrendeling in zodat zadel loskomt. Zien dat je bij het slot of bij de vergrendeling met een haakje eraan kan trekken.

En anders kijken wat een slotensmid VS een nieuwe kuipstukje (zagen) kost.

En doe daarna slim en laat gelijk een reserve sleutel maken, dat vind ik nog wel het domste :P
 
Laatst bewerkt: