Oxford handvat verwarming Yamaha Diversion XJ600S 1998

Vooghden

Rookie
2 okt 2015
24
0
Wouw
Hoi allemaal,

Misschien dat iemand mij verder kan helpen want ik heb er totaal geen verstand van (al hoop ik dat dat anders word met hulp van het forum).

Ik wil graag handvat verwarming monteren op mijn Yamaha Diversion XJ600S uit 1998.
Nu zie ik dat er sets zijn van Oxford maar het probleem is dat ik niet weet of kan vinden of dit gewoon allemaal past.
Iemand tips?

Het zal vast wel eerder behandeld zijn op het forum maar ik kon het zomaar niet vinden.

Alvast bedankt :} :} :}
 
Het enige waar je op moet letten is de diameter van je stuur.
Oxford geeft bij haar verschillende sets aan wat diameter is.

Aansluiten doe je rechtstreeks op je accu aangezien Oxford zichzelf uitschakeld bij 1 min zonder contact.
 
Ik heb zo'n setje er op mijn XJ600S op zitten. Je moet de Oxford HotGrips Adventure hebben, die heeft net iets langere handvatten dan de Touring (die zijn net te kort), even lang als de originele handvatten die ik er op had zitten.

Aansluiten is eigenlijk best makkelijk. Kwestie van handleiding volgen.
Van mijn installatie heb ik een verslag gemaakt van mijn installatie in het yamaha diversion topic. Daar zou ik eens op zoeken als ik jou was. En er was nog iemand anders die het ook had uitgewerkt.

~[edit]Update:
link gevonden van mijn stappen: stejoo in "Het grote Yamaha Diversion topic deel 19"
 
Laatst bewerkt:
LINK

ff scrollen naar Eenvoudig op de accu aan te sluiten.

daaronder staat precies waar je op moet letten.

wat hierboven al is gezegd.. diameter stuur en lengte bestaande handvaten
 
Laatst bewerkt:
Aansluiten doe je rechtstreeks op je accu aangezien Oxford zichzelf uitschakeld bij 1 min zonder contact.

Niet dat ik je niet geloof maar hoe "weet" je Oxford dat ie al een minuut zonder contact zit als ie rechtstreeks op de accu zit?
Ik kan het bij mij niet testen want ik heb ze via een relais geschakeld.