Het grote Honda X-11 topic deel 2

Ik heb al een Knaeus

Ik heb spanning maar de brandstofpomp loopt niet :N
F1 lampje brandt, oliedruk lampje brandt, neutraal brand ook. Startmotor draait niet :N
Lampje met sleutelsymbool blijft uit.
Kan het te maken hebben met het hiss systeem?
Ik heb de motor sinds een half jaar. Tot nu toe loopt ze perfect.
En ik heb er maar een sleutel bij gekregen.
 
Hoera! *O* ze doet het weer *O*
Een paar keer heen en weer gefrutseld met de killswitch en ze loopt weer als een zonnetje
Mevrouw Strikkie ook blij; die had me anders vannacht om twee uur op moeten halen.
En ze moet morgen mijn kleindochter 15 km verderop naar school brengen. ..
 
Ik heb al een Knaeus

Ik heb spanning maar de brandstofpomp loopt niet :N
F1 lampje brandt, oliedruk lampje brandt, neutraal brand ook. Startmotor draait niet :N
Lampje met sleutelsymbool blijft uit.
Kan het te maken hebben met het hiss systeem?
Ik heb de motor sinds een half jaar. Tot nu toe loopt ze perfect.
En ik heb er maar een sleutel bij gekregen.

Had je de fiets met de killswitch uitgezet!
Ik heb dat met rijlessen gehad zelfde verhaal. Motor was afgespoten met de hoge druk .
Niet meer aan te krijgen. Kill switch demonteren reinigen contact spray en lopen.
 
Heb U dat nou ook?
Sta ik vannacht rustig voor het stoplicht te wachten, licht wordt groen, achter mij begint een auto goed toeren te maken dus in een reflex hang ik ook ff goed aan het gas, trek haar door tot goed 150 (kan ook 180 geweest zijn; met mijn dubbelfocusbril durf ik niet op de motor, zonder kan ik niet zien hoe snel ik ga) en dan ga ik weer van het gas. Koekblik komt me met een rotgang voorbij. (audi dinges)
Waarom begint een automobilist er aan? deze kon het vrij pittig bijbenen (viel me nix tegen van een omgebouwde vrachtwaggel) ze winnen het toch nooit :N en waarom trekt hij hem dan toch nog verder door als ie toch al verloren heeft?
 
Heb U dat nou ook?
Sta ik vannacht rustig voor het stoplicht te wachten, licht wordt groen, achter mij begint een auto goed toeren te maken dus in een reflex hang ik ook ff goed aan het gas, trek haar door tot goed 150 (kan ook 180 geweest zijn; met mijn dubbelfocusbril durf ik niet op de motor, zonder kan ik niet zien hoe snel ik ga) en dan ga ik weer van het gas. Koekblik komt me met een rotgang voorbij. (audi dinges)
Waarom begint een automobilist er aan? deze kon het vrij pittig bijbenen (viel me nix tegen van een omgebouwde vrachtwaggel) ze winnen het toch nooit :N en waarom trekt hij hem dan toch nog verder door als ie toch al verloren heeft?

Duitsers doen dat om toch te laten zien ,ik kan sneller :P
 
Duitsers doen dat om toch te laten zien ,ik kan sneller :P

In de auto dan! Als het op lopen aankomt schat ik de gemiddelde duitser niet zo hoog
in.
20130313-231452.jpg
 
Heb ff geen tijd om uit te zoeken maar ben wel nieuwsgierig; Wat is Flapper mod?

Bij "Flapper mod" denk ik eigenlijk meer aan iets voor een vliegtuig

En ik ben nogal visueel ingesteld...
 
Laatst bewerkt:
Heb ff geen tijd om uit te zoeken maar ben wel nieuwsgierig; Wat is Flapper mod?

Bij "Flapper mod" denk ik eigenlijk meer aan iets voor een vliegtuig

En ik ben nogal visueel ingesteld...

Bij een Hornet 900 zit een klep (flap) in het aanzuigkanaal , je kan die open laten staan door de vacuümleiding af te koppelen : dat noemen ze de flappermod... ;)
 
Leuk zo n pc om je fiets fijn te tune, gaat het verbruik dan ook omlaag?????


Als je hem op de bank laat afstellen kun je gaan voor de "optimale afstelling" en zou het verbruik omlaag moeten gaan , maar wie kijkt nou naar het verbruik ;) ...vermogen dat willen we toch allemaal _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan