Welkom bij de club van de rijbewijslozen

En ik nog maar denken dat het in België wel meeviel ;( . Iig, kut voor je en maar weer een dikke vinger voor de mannen in het blauw, ja ook de Belgische :( .
 
Goed om te weten, int vervolg uitkijken voor een polo met 2 eikels in.
Juist bij de flikken en direct de eikel uithangen. Werkt motiverend voor de burgers
 
tjah, is inderdaad wel dat de flikken in belgië smeriger en smeriger worden.

En dat rijbewijs is ook geldklopperij, mij hebben ze gebuisd op de remtest.
De lesmotor was een chopper, en het remde echt niet goed. Daarbij was de plaats van je remtest nog eens overgoten met rubber van voorgangers, dus voor je het weet, begin je te glijden. dan mag je de 10m wel vergeten.

Alleszins niet op je kop laten zitten door die flikken, rechtsbijstand en proces aanspannen. En hopelijk voor je vriendin is ze er de 2e keer wel door.
 
:r waarom er toch altijd van die KUTdagen tussen moeten zitten, dan gaat ook alles verkeerd

kreeg net nog bericht van degene van wie ik zn motor gekocht heeft, vind ie dat ie eigenlijk te weinig gekregen heeft, deels omdat ie minder van verzekering terug krijgt dan ie had gedacht. en dat terwijl beide partijen het over de vaste prijs eens waren.
denk je dat het een vriendelijke gast is..

zou jij je reet roesten toch? je hebt betaald, en het is nu jou motor toch?
lekkere jongen, gaat ie achteraf meer vragen.
nou van mij had hij de vinger gehad
 
wat een tyfus lijers in die polo, dat is toch gewoon uitlokken mag dat wel?

maar het is altijd jouw woord tegen hun woord maar het zijn matenaaiers dus krijgen ze in de rechtbank te vaak gelijk!

succes met je rbw terug krijgen
 
:r waarom er toch altijd van die KUTdagen tussen moeten zitten, dan gaat ook alles verkeerd

kreeg net nog bericht van degene van wie ik zn motor gekocht heeft, vind ie dat ie eigenlijk te weinig gekregen heeft, deels omdat ie minder van verzekering terug krijgt dan ie had gedacht. en dat terwijl beide partijen het over de vaste prijs eens waren.
denk je dat het een vriendelijke gast is..

en denkt ie ook echt voor elkaar te kunnen krijgen meer geld te vangen?
moet ie van goede huize komen...
 
rechts inhalen
Ik begreep dat het file was? In NL mag je dan rechts inhalen, in BE niet? Erg lastig dan als de rechterrijbaan harder doorrijd dan de linker.
in gevaar brengen van andere weggebruikers
En dat deed hij niet dan?
150 waar 70 mag (vraag me af hoe ze dat hard gaan maken)
Dat kunnen ze NOOIT hardmaken, als ik zo lees dat zij in de file stonden? Ze kunnen hooguit zeggen "Wij reden x km/u en u reed bij ons vandaan, dus u krijgt een boete voor (x - max) te hard", maar in een file betwijfel ik of x boven max lag.

Enige waar ze je vlg mij (maar ik ken de Belgische wet niet zo) voor kunnen pakken is het in gevaar brengen van andere weggebruikers, maar dat is zo'n vaag begrip, dat kun je in principe al opleggen zodra je je uberhaupt in het verkeer begeeft.

Sterkte iig, en maar hopen dat het geen al te kostbare zaak wordt ;(
 
België: een kennis van me (woont in Baarle Nassau) reed voor zijn werk de snelweg op. Het was druk. Terwijl hij op de invoegstrook reed was er naast hem een rijtje vrachtwagens. Hij liet die keurig voorbij en voegde na de laatste vrachtwagen in. Ineens een auto achter hem bijna op zijn bumper. Die had hij gezien, maar hij kon er makkelijk tussen. Die auto had dus gas bijgegeven. Later werd ie aangehouden door diezelfde auto. Bleek ook een anonieme pliessie-auto te zijn. Wat denk je? Inderdaad, een prent voor te weinig afstand houden en bumperkleven op de vrachtwagen! Hij liet het voorkomen. Geen genade, betalen die handel. En de boete was niet mals (enkele honderdn guldens!)

Het is overal wel wat.
 
Oei, das balûh. Kvind 't nie goed van die gasten in die Polio, zo te horen zijn ze zeluf het grootste gevaar op de weg, huh de vinger-smilie is weg, valt me nu pas op?!
 
:( K*t woute,
Ze kunnen je geen bekeuring geven voor te
hard rijden maar wel voor asso weggedrag
en die kan best flik oplopen.Ik was zelf
door een manneke van 24 aangehouden en
die stond gewoon te lachen dat ie me een
bekeuring kon geven.(volgens mij liggen
zulke types s'avond met de hand in de broek
de gebeurtenissen van de afgelopen dag te
herinneren)<= toch nog netjes omschreven he?
succes en hoop dat je laagvliegbewijs zo weer
terug heb.

MZZL'Z Spank
 
het wordt nog beter, daarstraks geflitst tegen een 170 op teller terwijl ik aan het tripleren was op de E19, ik hoop dat we met minstens twee op de foto staan zodat ie ongeldig is, heb wel niks zien flitsen maar zat naast een blik.

Stond wel duidelijk die ..... purpere corsa op de middenberm in de bosjes

en hé waar is die :j:j:j ???
 
het wordt nog beter, daarstraks geflitst tegen een 170 op teller terwijl ik aan het tripleren was op de E19, ik hoop dat we met minstens twee op de foto staan zodat ie ongeldig is, heb wel niks zien flitsen maar zat naast een blik.

Stond wel duidelijk die ..... purpere corsa op de middenberm in de bosjes

en hé waar is die :j:j:j ???
Je kunt bewijzen dat jij het niet was, want jij hebt immers geen rijbewijs :+
 
ehe maar dan weten ze wel een andere boete om je te pakken, wat d8 je van rijden zonder rijbewijs?
 
Belachelijk van die flikken! :( :( Da's toch pure uitlokking endaar kan toch geen rechter mee akkoord gaan?
Krijg steeds meer het idee dat die flikken hier in Belgie echt machtswellustige gefrusteerde mannetjes die niets beter weten te doen dan te laten zien wat zij allemaal wel niet mogen. :r
 
Knap kut,...

Hier in nederland word je genaait waar je bij staat maar in belgie is het net een graadje erger, zeker als je als nederlander daar bent, ik heb een keer een bekeuring gehad omdat ik een stopbord niet had gezien volgens de veldwachter in kwestie , ben met die man terug gelopen naar de kruising en voila het bord stond er wel maar niet zichtbaar (achter een dikke struik), maar toch betalen en wel direct, zeer kut dus,....

Suc8 in ieder geval,...
 
Op woensdag 23 oktober 2002 20:01 schreef Sigma het volgende:
het wordt nog beter, daarstraks geflitst tegen een 170 op teller terwijl ik aan het tripleren was op de E19, ik hoop dat we met minstens twee op de foto staan zodat ie ongeldig is, heb wel niks zien flitsen maar zat naast een blik....
Ik hoop gewoon op 2 autonummerborden en een stukje bovelijf van jou! Anders is het niet best '(
 
heb mijn rbw terug van vandaag, moeten gaan afhalen op de politierechtbank in Antwerpen, gelukkig had ik parkeerplaats voor de deur }) })

Zal nog een dagvaarding krijgen, heb mijn verhaal daar ff aan de procuruer gedaan en blijkbaar zijn die twee ... hun namen daar bekend als vreselijke naaiers (hij noemde het overdreven correcte agenten, tis maar hoe je het verstaat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan