Het grote CRF topic deel IV

Voor een crossmotor vind ik het sowieso niks. Voor een supermoto zou ik het me nog kunnen indenken maar het blijft een kwestie van smaak. Stickers kun je gewoon op de normale motocross sites vinden. 24mx, outlaw racing. van die aliexpress/ebay setjes hoef je niet te hoge kwaliteit te verwachten over het algemeen.Oke, ik zal eens informeren. Ik heb het officiële stickersetje namelijk gevonden op 24mx Stickerset TLD Limited Neon - Kwaliteitslevering - 24MX - 24mx.nl
Dan hoeven er alleen nog maar een paar nummers op.

Ik heb op mijn ktm een TLD setje zitten, top spul. dikke stickers en pasvorm perfect.
Die is alleen wel door N-Style gemaakt en ik zie dat dit setje een andere fabrikant heeft?

12010788_876816225749123_8084656085878433521_o.jpg
 
Voor een crossmotor vind ik het sowieso niks. Voor een supermoto zou ik het me nog kunnen indenken maar het blijft een kwestie van smaak. Stickers kun je gewoon op de normale motocross sites vinden. 24mx, outlaw racing. van die aliexpress/ebay setjes hoef je niet te hoge kwaliteit te verwachten over het algemeen.Oke, ik zal eens informeren. Ik heb het officiële stickersetje namelijk gevonden op 24mx Stickerset TLD Limited Neon - Kwaliteitslevering - 24MX - 24mx.nl
Dan hoeven er alleen nog maar een paar nummers op.

Vanaf 150euro heb je al een complete stickerset naar wens, gewoon in nederland gemaakt. Eigen naam, nummer en sponsors.
 
Ik heb op mijn ktm een TLD setje zitten, top spul. dikke stickers en pasvorm perfect.
Die is alleen wel door N-Style gemaakt en ik zie dat dit setje een andere fabrikant heeft?

[afbeelding]
Ja Enjoy staat erbij. Dat setje is ook mooi alleen ik ben niet zo'n KTM fan :+ Verder wel mooie motor :)
Vanaf 150euro heb je al een complete stickerset naar wens, gewoon in nederland gemaakt. Eigen naam, nummer en sponsors.
Ook in neon kleuren? denk het niet.... en anders hoor ik graag je adres
 
Laatst bewerkt:
Voor een crossmotor vind ik het sowieso niks. Voor een supermoto zou ik het me nog kunnen indenken maar het blijft een kwestie van smaak. Stickers kun je gewoon op de normale motocross sites vinden. 24mx, outlaw racing. van die aliexpress/ebay setjes hoef je niet te hoge kwaliteit te verwachten over het algemeen.
Ik heb geen cross achtergrond dus al die andere kitjes zeggen mij niks. Enige wat ik nog tegen kwam wat me wel wat leek zijn de metal mulisha kits. Repsol zou soort Hayden replica zijn. :P
 
Komt weinig reactie :P, maar ook ik stel dan maar de vraag:
Wie heeft er nog een compleet zadel of bodem plaat van een zadel voor een 450x liggen?
 
540x405_opony-maxxis-goldspe-961252.jpg


Heb nog geen foto op de pc staan met nwe banden, maar bovenstaande zitten er nu onder. Ketting loopt vrij, maar raakt band blijkbaar soms wel: zitten wat sporen op. Dus dit is wel het maximum wat er onder past. Ik snap eigenlijk ook niet waarom deze 165 zijn ipv 160.
 
Heb je niet nog een extra ketting geleider op je achter brug gemaakt? Als ik die er niet opzet raakt de ketting ook de band
 
Met originele 150mm was dat niet nodig. Heb je voorbeeldje wat je gemaakt hebt?

Lijkt mij ook niet heel erg dat hij er af en toe tegen aan komt toch? Maar als het mooi op te lossen is, dan is dat wel netter natuurlijk.
 
Iemand hier die in brabant woont en een complete wielset voor een CRF250 heeft staan? (21''/19'')
Of een setje remschijven?
 
Met originele 150mm was dat niet nodig. Heb je voorbeeldje wat je gemaakt hebt?

Lijkt mij ook niet heel erg dat hij er af en toe tegen aan komt toch? Maar als het mooi op te lossen is, dan is dat wel netter natuurlijk.


Bij mij ligt er een 160 brede goldspeed op een 5J achtervelg. :]
Op dit moment zitten de off-road wielen er weer in. De geleider zit er dan niet op, maar ik heb hem voor de foto even op zijn plekgehouden:

o0w56o.jpg
 
Iemand hier die in brabant woont en een complete wielset voor een CRF250 heeft staan? (21''/19'')
Of een setje remschijven?

ik heb een set originele
en een set talon naaf en zwarte excel a60 velgen liggen.
met schijf tandwiel en goede banden
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ligt er een 160 brede goldspeed op een 5J achtervelg. :]
Op dit moment zitten de off-road wielen er weer in. De geleider zit er dan niet op, maar ik heb hem voor de foto even op zijn plekgehouden:

[afbeelding]
Das een flinke :P. Aan de sporen te zien kan die wat minder hoog? Heb je zelf gaten bij getapt id brug of gebruik je de gaten van de kettinggeleider?

Ik heb zelf een (originele) 4,25 J velg, dus bandje staat wat ronder en smaller op bij mij.
 
Das een flinke :P. Aan de sporen te zien kan die wat minder hoog? Heb je zelf gaten bij getapt id brug of gebruik je de gaten van de kettinggeleider?

Ik heb zelf een (originele) 4,25 J velg, dus bandje staat wat ronder en smaller op bij mij.

De geleider zit nu ook niet op de juiste plek. Normaal zit ie verder naar voor en lager. Ik heb 1 gat van de ketting geleider gebruikt en 1 zelf getapt.

Vond deze foto nog:

2zgzyi9.jpg


Materiaal keuze is op Alu gevallen omdat ik dat had liggen en nog steeds zachter is dan een stalen ketting. En het is alleen maar voor de zijdelingse beweging.
 
Zoals ik heb bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Maar die is geïntegreerd met ketting geleider? Ergens gekocht of zelf gemaakt (of laten maken)?

De geleider zit nu ook niet op de juiste plek. Normaal zit ie verder naar voor en lager. Ik heb 1 gat van de ketting geleider gebruikt en 1 zelf getapt.

Vond deze foto nog:

[afbeelding]

Materiaal keuze is op Alu gevallen omdat ik dat had liggen en nog steeds zachter is dan een stalen ketting. En het is alleen maar voor de zijdelingse beweging.
Ok, zo valt ie stuk minder op. Ik neem aan dat ie zo gemonteerd zit dat ketting vrij loopt, en alleen zijdelingse slag beperkt?
 
Mannen, ik heb m'n CRF verkocht afgelopen weekend en heb nog wat onderdelen liggen. Onder andere een nagenoeg nieuwe Michelin S12 140/80-18 Cross Competition achterband met een dikke Michelin binnenband erin, ook nagenoeg nieuw. Is een halve dag op gereden in Polen. Door lichamelijke schade moest ik toen helaas vroegtijdig stoppen.
Ook een nagenoeg nieuwe set kroonplaten, origineel Honda, bj 2009.

Iemand?
PM maar bij interresse.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan