Cardo app

Tjeezz

Die hard MF'er
13 mei 2014
321
50
Apeldoorn
Misschien is het al eens besproken..(dan kon ik het niet vinden)
Heeft een van jullie die app voor de iphone van Cardo al geprobeerd?
Ik heb hem gedownload, Cardo srcs headset volledig geupdate, gekoppeld via bluetooth...en...presto: niets :N

Vind ik jammer! Want het zag er allemaal zo mooi uit! Is de app compatible met de SRCS (Schuberth)set? Of doe ik iets fout, of juist niet waardoor het niet lukt?

Hoop dat jullie me kunnen helpen! :Y
 
Heb ik ook, maar dan met de Android versie.

Wilde bij aanschaf van mijn Cardo Scala QZ ook e.e.a. instellen (beetje freubelen eigenlijk) maar er wordt geen verbinding gemaakt. Heel raar. Wanneer ik via bluetooth Spotify over m'n Cardo wil luisteren dan werkt het wel.
 
Net gedownload.. Geen connectie... Teruglezen.
SRC systeem :check

Firmware ? Nakijken, want het is misschien wel 2jaar geleden dat ik daar iets mee gedaan heb.

Ik heb versie 3.0... Cardo app bedient alleen versie 1.0.... Waardeloos dus.

Versie 3.0 is er langer dan dat die app bestaat...
 
Net reactie terug gehad van de makers van de app: de app werkt alleen met bepaalde versies van het src systeem.
Dit wordt gecontroleerd aan de hand van het serienummer dat op het src systeem staat in je helm...
Wat bleek? Mijn versie wordt niet ondersteund. Op de vraag of er wel een update of iets dergelijks zou komen werd mij geadviseerd contact op te nemen met Schuberth aangezien zij zelf het systeem ontwikkelen? Dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan