Ketting juist geklonken?

Ravenstein

MF'er
7 aug 2008
196
8
Oss
Ik heb gisteren mijn ketting vervangen (dode punten, slechte staat).
Dat is allemaal goed gegaan, echter twijfel ik over het te klinken deel, een duidelijk plaatje van een goed geklonken ketting op het forum kreeg ik zo snel niet gevonden.

Mag ik mezelf melden in het sleutelblunder topic en deze opnieuw laten klinken bij een dealer of is dit ok:

4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als alleen de mensen met het juiste antwoord dat hier plaatsen en mensen die het niet weten niet zomaar wat neer kletsen is dat ikoontje overbodig.

Juist :Y
Van niet-profs zijn er ook vaak zat zeer nuttige reacties. Zeker van specifieke modellen is de kennis bij een liefhebber soms groter dan die van een prof. Maar als je het niet weet, zeg dan gewoon niks.
 
Laatst bewerkt:
En... soms zijn dingen lastig te verwoorden. .
Hierdoor kunnen problemen of eventuele oplossingen verkeerd worden geïnterpreteerd.
En dan komt de pro om de hoek met die linker directe in je mf-smoel, zoals best vaak op mf zeg maar.
Als je je eigen irriteert aan bepaalde zaken op mf kun je kiezen voor aanval/verdediging of schouders ophalen en doorgaan met andere relevante dingen.
Zoals blote tieten topic *O*
 
Tja maar als iedereen maar niks zegt, dan word het zo'n saai forum... O-)
En elke keer als ik weer een fout antwoord geef komt er wel iemand die het recht zet :Y
gevolgd door een prutser die het weer een verkeerd antwoord geeft en Ts niet meer weet wat hij moet geloven.
iedereen kan zich een keer vergissen maar als je twijfelt aan je antwoord, zet dat er dan bij of laat het helemaal weg.
 
Beste MFers de communicatie van Zot is niet mijn stijl maar dat hoeft ook niet. Zot is goed in sleutelen.

Hij geeft gratis goed advies op zijn manier. Dat hoeft hij niet te doen en zeker niet om daarna om zijn stijl van communiceren afgebrand te worden.

Voor een goed gesprek kan je langs bij korrelatie je moet ze daar dan weer niet afbranden omdat ze niks van motoren weten.
 
Als je toch zo een ketting kunt klinken en de foto ervan hier plaatst dan lukt het vast niet (vanwege een erectie) om het daarop volgende half uur gewoon te werken?






:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan