Kleppen afstellen AGUSTA f4, 750..?

En trouwens voor degenen die reacties plaatsen die niets met het onderwerp te maken heeft..als je niks nuttigs te melden hebt; zeg dan liever niets.. Elke keer weer als ik iets opzoek in dit forum; moet ik door honderden onzin reacties heen lezen, om nuttige informatie te achterhalen... smileys, icoontjes..mensen die grappig proberen te doen alsof ze op een chatsite zitten.. houd het forum aub schoon en keep it to the point!!
 
En trouwens voor degenen die reacties plaatsen die niets met het onderwerp te maken heeft..als je niks nuttigs te melden hebt; zeg dan liever niets.. Elke keer weer als ik iets opzoek in dit forum; moet ik door honderden onzin reacties heen lezen, om nuttige informatie te achterhalen... smileys, icoontjes..mensen die grappig proberen te doen alsof ze op een chatsite zitten.. houd het forum aub schoon en keep it to the point!!


Kan ook zijn dat je sommige reacties afdoet als onzin omdat je zelf er de zin niet van in ziet })
 
Het vrij sleutelen van het kleppendeksel is al veel werk. Alleen klepspeling meten is 6 to 8 uur werk. Als er gesteld moet worden komt er 4 uur bij. Totale klus zal worst case 500 euro kosten schat ik in.
 
Ik heb het niet gecontroleerd..zou eerlijk gezegd niet weten hoe het moet.. als motor stationair draait..hoor ik het blok "tikken" dus dacht dat zou wel kleppen kunnen zijn..ik ben zelf niet zo technisch en als ik het naar de dealer breng, dan ben ik weer een fortuin kwijt. Misschien toch maar eerst googelen en zelf meten :S

Ik wil niet bot zijn. Maar als jij jou motor niet naar de dealer brengt ben je straks wel drie of vier keer een fortuin kwijt. Tel uit je winst.
 
Laatst bewerkt:
Tandwiel achter is een speciale variant..niet overal verkrijgbaar; ik heb wel tig motorzaken afgebeld en op internet gezocht.. of ze konden niet leveren of het was allemaal in dezelfde prijsklasse.. je bent voor het setje alleen al meer dan €300 kwijt..en dan nog arbeidsloon.. zit je zo op 450 helaas..

En op de vraag of ik het niet wist dat onderhoud duur zou zijn?? jawel.. maar dat neemt niet weg dat ik goed moet informeren wat het moet kosten. gelukkig kan ik de simpele dingen zoals olie verversen zelf doen.. kleppen stellen lijkt me toch iets wat meer technische kennis vergt..

http://www.emotouk.com/mvagusta/f4chainsprocketsa.htm 1e hit op Google. Ik zie niets speciaals, en zie geen 200 euro.
 
Die heb je wel nodig. De MV heeft een zelfbedacht kettingblad dat een vermogen kost. Met deze carrier kan je voortaan gewone vlakke kettingwielen gebruiken. Je zou dan ook zelf kettingwielen kunnen maken van blinde industrie kettingwielen.
vertel je mij dat of jezelf of ts?
 
Terug
Bovenaan Onderaan