schakelprobleem suzuki gsr 600

Kaleknar

MF'er
9 okt 2011
74
0
Lelystad
Hallo .

ik berijd een Suzuki gsr 600 uit 2006 .
Alleen bij het op trekken schiet ie uit zij 3 wat is dit en wat is daar aan te doen en wat zijn de kosten er van en doet iemand het van hier heel toevallig ?
 
Ok zijn de onderdelen niet los te vervangen je hoeft toch niet gelijk de hele bak te vervangen?


Doen ze ook niet het zou je anders vele duizenden kosten. ;)

Per tandwiel 90-125 euro kosten , schakelvork pst 75 euro ( evt schakelwals) plus wat klein materiaal ringen en ik zou nieuwe seals laten zetten.En vele werkuren ( blok moet eruit) reken op wat er hier geschreven is op 1000 en met wat extra pech op 1300 euro.
 
Laatst bewerkt:
o heerlijk ,ik heb de motor net 2 dagen maar niet getreurd morgen kan ik hem terug brengen en het word verholpen .
Als hij de bak er toch uit heeft moet er dan nog iets nagekeken worden of vervangen worden want de bak is er toch onder van daan of is dat niet nodig?
Maar dan nog 1 ding .
Ik kwam er achter op de snel weg richting huis dat bij mij op het dashboardje een lampje ging branden met daar in nr f1 ik gelijk ik het boekje opzoeken wat dat is en dat is dat er iets is met de brandstof inspuiting gelijk naar de dealer rijden maar toen ik thuis was aan gekomen deed ik de motor uit en effe wachten toen weer aan en toen was het lampje gewoon uit iemand een iede wat dat geweest kon zijn ?
 
o heerlijk ,ik heb de motor net 2 dagen maar niet getreurd morgen kan ik hem terug brengen en het word verholpen .
Als hij de bak er toch uit heeft moet er dan nog iets nagekeken worden of vervangen worden want de bak is er toch onder van daan of is dat niet nodig?
Maar dan nog 1 ding .
Ik kwam er achter op de snel weg richting huis dat bij mij op het dashboardje een lampje ging branden met daar in nr f1 ik gelijk ik het boekje opzoeken wat dat is en dat is dat er iets is met de brandstof inspuiting gelijk naar de dealer rijden maar toen ik thuis was aan gekomen deed ik de motor uit en effe wachten toen weer aan en toen was het lampje gewoon uit iemand een iede wat dat geweest kon zijn ?


Laat deze rampen motor maar mooi staan dan......kapotte bak............een F1 melding die uitgelezen dient te worden.Wat niet persé iets met de injectie te maken hoeft te hebben? Kan zoveel zijn pas met een fout code weet je iets meer!
 
o heerlijk ,ik heb de motor net 2 dagen maar niet getreurd morgen kan ik hem terug brengen en het word verholpen .
Als hij de bak er toch uit heeft moet er dan nog iets nagekeken worden of vervangen worden want de bak is er toch onder van daan of is dat niet nodig?
Maar dan nog 1 ding .
Ik kwam er achter op de snel weg richting huis dat bij mij op het dashboardje een lampje ging branden met daar in nr f1 ik gelijk ik het boekje opzoeken wat dat is en dat is dat er iets is met de brandstof inspuiting gelijk naar de dealer rijden maar toen ik thuis was aan gekomen deed ik de motor uit en effe wachten toen weer aan en toen was het lampje gewoon uit iemand een iede wat dat geweest kon zijn ?
FI lampje?
Fault Indicator?

Kan van alles zijn, laten uitlezen dus.

Mooi dat je terug kan, dat scheelt iig weer :Y
 
Nou weg doen ik heb hem net ik zou zeggen laat de monteur er zich eerst maar is over buigen dan zie ik wel verder toch ?

Dat kan ook het is je eigen keuze/beslissing ik zou mijn buik er al meteen schijt vol van hebben.Je koopt een motor je gaat erop rijden en meteen werkt alles al niet naar behoren?En die monteur of motorzaak die wist dat natuurlijk allemaal niet :+
 
Nou motor weg gebracht en hij gaat alle versnellingen na kijken en wat er vervangen moet worden word vervangen en de melding f1 word onderzocht .

Zal wel een paar dagen duren maar.

Word vervolgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan