~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Dat denk ik niet, wel een lopend blok.
full

full
 
Paar jaar geleden kocht mijn maat een XT500 blok op Vehikel. Als reserveblok. Van die handelaar uit Utrecht of Vleuten, ben zijn naam ff kwijt. Dat blok wil hij nu verkopen.

Wat zal dat opbrengen?

Tjah, als iemand het blok niet lopend/rijdend kan horen, en de huidige eigenaar weet ook niet meer te vertellen als 'het blok loopt' blijft het voor de koper natuurlijk (duur?) giswerk.

Als er niet meer bekend is over het blok.... geen idee wat zoiets dan op moet brengen.

Het blok in een standaard hangen, starten, door de versnellingen halen, en dan echt met zekerheid kunnen zeggen dat het een goed lopend blok is zal het meeste opbrengen.
Goede compressie aan kunnen tonen zal ook wel helpen.

Zoiezo geen idee wat de prijs moet doen van een blok met vraagtekens, 200euro lijkt me dan wel genoeg, misschien is alles wel katsverrot en kan je alleen de carters nog gebruiken. Je weet het gewoon niet..

Blok lopend maken dus lijkt mij het devies, of genoegen nemen met lage sloopprijs.
 
OK, en deze is compleet, dus 250 vaste prijs moet toch een nette prijs zijn.
 
1x per jaar tanken! Moet je niet net de duurste periode uitzoeken.
 
Zaterdag op den ouden Teennereej een heerlijke blubberrit gereden met dhr mecanico. Die ouwe teef van 1983 deed het nog best.

Alleen jammer dat mijn achterpoten al na een kwartier doorweekt waren. Waarom zijn (mijn) crosslaarzen nou niet waterdicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan