Het drama dat Spyball heet

pispaaltje

MF'er
8 aug 2011
70
0
Helaas heeft de vorige eigenaar van mijn motor een Spyball alarm geinstalleerd. Tot op heden niks dan ellende. Vooral knopjes die niet goed reageren op het drukken (zeker met handschoenen aan) en daardoor het alarm laten afgaan in het midden van een centrum zijn voor mij de druppel: ik wil het alarm er uit halen. Nu las ik dat er een beruchte paperclip methode moet zijn om het alarm te omzeilen en dat je het zodoende niet hoeft te verwijderen. Dit heeft de voorkeur zodat het eventueel nog eens mogelijk is om het weer aan te zetten (niet dat ik het van plan ben). Echter kon ik nergens vinden hoe deze methode werkt, of hoe je een Spyball systeem goed kan verwijderen. Ik kan begrijpen dat men het hier misschien niet publiekelijk op het forum wil zetten, dus via PM is ook in orde :)

Ik heb de variant met deze waardeloze ontvangers:
full


Alvast bedankt!
 
Hallo oma. Ik heb dus ook zon fijn alarm. Weet iemand de paperclip truc? Zodat ik er voorlopig even vanaf ben. Ben nog van plan om hem eruit te laten halen. Maar nog geen tijd en geld voor.. du als iemand pbte kan dturen oid?
 
Laatst bewerkt:
Yes, ik ben ook een van de velen met zo'n ellendig alarm! Wat een onding. Die van mij doet ook helemaal niks meer, dus kan niet rijden nu. Ik zal een van jullie eens PMen om hierover te praten. Dank alvast
 
Terug
Bovenaan Onderaan