Tourmax

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik moet helaas mijn remcilinder van de voorremmen van mijn CBR600F gaan reviseren omdat de hendel best schokkerig gaat.

Nu zijn de originele revisiesetjes nogal duur (€58) en kwam ik uit bij Tourmax waar het setje maar €22 kost.

Iemand bekend met dit merk en hoe is de kwaliteit hiervan? Aangezien het om de remmen gaat wil ik natuurlijk wel goed spul erin.
 
Ik had voor mijn vorige R6 ook een revisieset van Tourmax waar ik een jaar probleemloos mee heb gereden(totdat hij verkocht werd natuurlijk).
Reden voor het reviseren was ook een haperende rem. Als ik ging remmen bleef hij hangen, druk je harder je rem in en ging het plotseling nog harder remmen. Dus niet vloeiend. Dit probleem komt voor door gecorrodeerde remzuigers.

Kan je meer info geven over de symptomen en je motor?

Onlangs (zoals een aantal wel weten :+ ) nog een keer een setje gekocht van Tourmax voor mijn huidige motor.
 
Laatst bewerkt:
Daar zit het probleem hem niet in, zit echt van binnen. Hendel beweegt verder gewoon soepel
Loshalen.
Open maken.
Schoonmaken.
Inspecteren.

Dan bepaal je of je een revisiesetje nodig hebt.
Of eigenlijk kun je die dan net zo goed meteen plaatsen.

Ik ga in deze er vanuit, dat remschijven en remklauwen gecontroleerd en 100% in orde zijn.
 
_O- _O- _O-

jammer dak niet kan taggen hier

ga maar reviseren _O- _O- _O- _O-

Zoek deze afbeelding eens op en klik er op, dan heb je hem in je favorietenlijst staan.

message-bookmark.gif


db
 
Terug
Bovenaan Onderaan