op zoek naar een uitlaat suzuki gsx-r 750 k5

robho

Rookie
22 nov 2015
2
0
Utrecht
Beste leden,

ik ben nieuw hier en kom hier via een zoekopdracht op google. mijn zoekopdracht was een sportuitlaat demper of systeem zoeken voor mijn motor.

ik ben sinds kort trotse eigenaar van een suzuki gsx r 750 uit 2005. Dit is tevens mijn eerste motor.(ja misschien wat te heftig voor eerste motor maar ik heb dit model sinds het uit kwam mooi gevonden en heb gezegd zodra ik mijn rijbewijs heb haal ik dit model zodoende.)

ik ben zelf op zoek naar een uitlaat met een carbon look of in een donkere kleur. ik had ergens op dit forum al een aantal uitlaten gezien. Maar wat is nou een mooie uitlaat kwa geluid en uiterlijk?

14j6pe8.jpg


Met vriendelijke groet,

Robho
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Motor-Forum en veel plezier met je nieuwe aanwinst :)

Geluid en uiterlijk is heel persoonlijk, gewoon kiezen wat jij mooi vindt. Persoonlijk zou ik wel voor een demper met e-keur gaan, dan kan je altijd nog zien of je de db-killer eruit haalt of niet.

Voor een sportmotor als de GSX-R is er ruime keuze, de meeste demperfabrikanten hebben die wel in het programma (gehad). Montage is bij de K5 ook heel makkelijk: 5 boutjes los, demper wisselen, 5 boutjes vast.
 
Beste leden,

ik ben nieuw hier en kom hier via een zoekopdracht op google. mijn zoekopdracht was een sportuitlaat demper of systeem zoeken voor mijn motor.

ik ben sinds kort trotse eigenaar van een suzuki gsx r 750 uit 2005. Dit is tevens mijn eerste motor.(ja misschien wat te heftig voor eerste motor maar ik heb dit model sinds het uit kwam mooi gevonden en heb gezegd zodra ik mijn rijbewijs heb haal ik dit model zodoende.)

ik ben zelf op zoek naar een uitlaat met een carbon look of in een donkere kleur. ik had ergens op dit forum al een aantal uitlaten gezien. Maar wat is nou een mooie uitlaat kwa geluid en uiterlijk?

[afbeelding]

Met vriendelijke groet,

Robho
Misschien is hier wat voor je te vinden: www.bolski.nl
 
meeste merken heb je geen bal aan.
Alleen de grote zijn over algemeen goed.
Wel es een test gezien op een x motor. zowel qua pasvorm, montage, winst of verlies in gewicht en pk's.
akra en yoshi winnen vrijwel altijd. Merken zoals (niet lullig..gpr) doen niet zoveel.

Geheid dat je hier uitlaatboeren bij hebt die tegendeel bewijzen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan