Bmw S1000r de koning van de nakeds

dat ziet er mooi uit, heb je de route nog? zijn jullie daarheen gereden of motoren laten vervoeren?!

Wij zetten de motoren altijd op de trailer en dan rijden we er heen (1500 km). Zonde om al met vierkante banden daar aan te komen. De banden slijten daar al hard genoeg. })

Wij rijden daar in de regio van Solsona, Berga en Vic.
Ik heb vele te gekke routes in dat gebied, gemaakt in MapSource/Basecamp. Als je serieurze interesse hebt, stuur dan een pm.
 
Wij zetten de motoren altijd op de trailer en dan rijden we er heen (1500 km). Zonde om al met vierkante banden daar aan te komen. De banden slijten daar al hard genoeg. })

Wij rijden daar in de regio van Solsona, Berga en Vic.
Ik heb vele te gekke routes in dat gebied, gemaakt in MapSource/Basecamp. Als je serieurze interesse hebt, stuur dan een pm.
pm! mail dan want pm staat niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Om alvast weer in de stemming te komen voor het nieuwe motorseizoen:


Afgelopen juni waren wij met onze allerbeste vriendjes weer in Spanje, Catalonië. En het was (over het algemeen) weer super genieten!! *O* :Y

Wordt het volgend jaar Corsica of toch weer Catalonië? :9~
 
Ik zeg de laatste......Toch heel veel Mickey Mouse wegen op Corsica. De hoofdwegen zijn er niet zoveel en ben je snel uitgekeken. Op Corsica zal wel heel mooi zijn maar Catalunya blijft het ultieme motormekka.
Of je moet met BMW GS of een KTM adventure op pad. Dat lijkt me leuker over 10 jaar........
 
Ik zeg de laatste......Toch heel veel Mickey Mouse wegen op Corsica. De hoofdwegen zijn er niet zoveel en ben je snel uitgekeken. Op Corsica zal wel heel mooi zijn maar Catalunya blijft het ultieme motormekka.
Of je moet met BMW GS of een KTM adventure op pad. Dat lijkt me leuker over 10 jaar........


Yeps.... Catalunya, here we come. }) Nou ja.... dat wordt juni volgend jaar. Duurt dus nog wel even. ;(

En laten we nu net geen GS of andere adventure-motor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Aah, mag schijnbaar op het MF geen leden werven. Is spam ofzo :P

@Mitta, alvast veel succes, ik volg :).

Ken je dan toevallig het kanaal van Zim Killgore niet?
Ook met een S1000R en maakt altijd mooie/leuke filmpjes.
Zim Killgore

Kan misschien inspiratie opwekken ;)

Ik ga meteen even kijken!
 
Komen me wel bekend voor de filmpjes van Zim Killgore! Inspiratie kan je nooit genoeg hebben. :P
Word wel vergelijkbaar met mijn kanaal, alleen probeer ik de beelden wat professioneler te maken. Heb al wat leuke gadgets voor m'n gopro's o.a. stabilisator, externe mic, diverse mounts enz enz.
Dus is kijken wat we ervan gaan bakken! Heb goede connecties met m'n dealer dus kan redelijk vaak proefrijden(natuurlijk op het nieuwste spul :+ :+ ) Dus heb al een heel lijstje waar ik graag even op wil rijden O-)
En af en toe rijd ik op het circuit met de S1000R dus daar kan ik ook wel wat filmpjes aan wijden, lekker vlammen met commentaar erbij :P
En zo heb ik nog veel meer ideeën, maar dat zie je wel op m'n kanaal(kan natuurlijk niet alles verklappen :X :X )
 
Haha, ik kijk er vol spanning naar uit ;)

Circuitdagje (of 2....3...?) staat in 2016 ook op de planning.
Met de R1 vond ik Zolder (Belgie) erg leuk, Mettet (ook Belgie) ook erg leuk en past denk ik beter bij een supernaked. Maar dat is dan weer ver rijden.
Keuze's.... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan