Casey Stoner deel 3

Iedereen krijgt weer een stijve piemel van het idee van een comeback, maar hij wordt tester en ambassadeur van het merk. En ja... misschien... heel misschien zal íe aan 1 GP deelnemen als wildcard
Een kleine kans is toch ook een opening? ;) *O*
 
Iedereen krijgt weer een stijve piemel van het idee van een comeback, maar hij wordt tester en ambassadeur van het merk. En ja... misschien... heel misschien zal íe aan 1 GP deelnemen als wildcard

Rossi fan begrijp ik?

Juist mooi dat Stoner weer in de MotoGP terug komt, hetzij als test coureur. Het begin van een 'echte' comeback? Laten we het hopen.
 
Als Stoner echt staat te trappelen om weer gp's te rijden als wildcard of als invaller dan verloochent hij zichzelf. Dat mediacircus waar hij zo'n hekel aan had is op dit moment wel op zijn climax. Als hij ook maar weer 1 van zijn rare/eerlijke meningen geeft krijgt ie het weer allemaal over zich heen en dat is de voornaamste reden waarom hij gestopt is. Hij denkt toch niet dat hij stilletjes zijn rondjes kan gaan rijden als mogelijke wildcard, die krijgt de meeste persaandacht ooit...

Maar goed, ben WEL erg benieuwd hoe competatief hij zou zijn op michelins met mickey mouse software :+
 
Ben wel benieuwd waarom niet eigenlijk...
Lijkt me juist super..
Omdat ik persoonlijk niet zo'n fan ben van Casey Stoner. Hij kan verschrikkelijk goed rijden, maar hij heeft eind 2012 de deur achter zich dichtgetrokken en heel duidelijk gemaakt waarom hij dat deed. Niet het grandioze afscheidsjaar als je Bayliss zag hebben, of het afscheid dat Capirossi had moeten krijgen (ware het niet dat Simoncelli verongelukte een race voor Capirossi's laatste race).

Nee, het afscheid van Stoner was er een van bittere teleurstelling. Hij raakte teleurgesteld in de sport, in de mensen in het paddock, in het gedrag van fans. In alles raakte Stoner vervreemder van het paddock. En terwijl Stoner de deur dichtdeed, zei een jonge Marc Marquez "Ho! Stop! Hou maar open", en glipte met zijn helm onder de ene arm en zijn laarzen in zijn andere hand gauw het GP paddock in. En vanaf dat moment was ik Stoner persoonlijk alweer vergeten. Dat hij wil testen bij Ducati moet hij allemaal zelf weten, en hopelijk wordt zijn ontwikkelingswerk hier wel meer op waarde geschat dan bij Honda, maar wildcards hoeven voor mij echt niet.

Stoner vertrok met een behoorlijke mening. Het paddock is al zo verrot na 2015. Laat Stoner dan alsjeblieft thuis en regel in plaats daarvan eens wat meer vernieuwing in het paddock.
 
Omdat ik persoonlijk niet zo'n fan ben van Casey Stoner. Hij kan verschrikkelijk goed rijden, maar hij heeft eind 2012 de deur achter zich dichtgetrokken en heel duidelijk gemaakt waarom hij dat deed. Niet het grandioze afscheidsjaar als je Bayliss zag hebben, of het afscheid dat Capirossi had moeten krijgen (ware het niet dat Simoncelli verongelukte een race voor Capirossi's laatste race).

Nee, het afscheid van Stoner was er een van bittere teleurstelling. Hij raakte teleurgesteld in de sport, in de mensen in het paddock, in het gedrag van fans. In alles raakte Stoner vervreemder van het paddock. En terwijl Stoner de deur dichtdeed, zei een jonge Marc Marquez "Ho! Stop! Hou maar open", en glipte met zijn helm onder de ene arm en zijn laarzen in zijn andere hand gauw het GP paddock in. En vanaf dat moment was ik Stoner persoonlijk alweer vergeten. Dat hij wil testen bij Ducati moet hij allemaal zelf weten, en hopelijk wordt zijn ontwikkelingswerk hier wel meer op waarde geschat dan bij Honda, maar wildcards hoeven voor mij echt niet.

Stoner vertrok met een behoorlijke mening. Het paddock is al zo verrot na 2015. Laat Stoner dan alsjeblieft thuis en regel in plaats daarvan eens wat meer vernieuwing in het paddock.

ik begrijp je punt maar het talent wat Stoner bezit is super zeldzaam zo iemand wil je absoluut in de Motogp hebben ongeacht of je hem nu als persoon mag of niet.
 
Wat ik gelezen heb (of dat correct is weet je natuurlijk nooit) is dat die valpartij in zo verre heeft bijgedragen omdat Honda er in eerste instantie niet geheel voor uit wilde komen dat het een technisch mankement was waardoor hij zo hevig crashtte.

En Stoner is nu juist iemand (soms best storend met de manier van spreken) die gewoon zegt hoe het is. Niets meer, niets minder en dat botste dus.

Dit zal overigens vast niet de enige beweegredenen van hem zijn geweest denk ik.

Zoals ik Honda ken is hun eergevoel mbt technische mankementen enorm te noemen, bijna ziekelijk zelfs.
Dus kan me de reaktie van Stoner uiteindelijk, indien dit het geval is/blijkt, wel voorstellen.
Uiteindelijk heeft honda eea toegegeven maar mss te weinig en te laat oid.
Dat ie nu weer terugkomt na aangegeven te hebben er niets meer mee te maken willen hebben: ach.. hij is wat jaartjes ouder en volwassener enzo.
Daarnaast.. niets menselijks is hem ook vreemd/voortschrijdend inzicht?
 
Laatst bewerkt:
Voordeel van testrijder is doen wat hij zelf wilt, niet te veel commerciele dingetjes maar gewoon waar het om draait rijden. Alhoewel ik bij brand ambassador wel mn twijfel heb?
 
Rossi fan begrijp ik?

Juist mooi dat Stoner weer in de MotoGP terug komt, hetzij als test coureur. Het begin van een 'echte' comeback? Laten we het hopen.


Stoner fan begrijp ik?

Stoner was zeker een goeie aanvulling bij de motogp maar ik begrijp niet dat mensen nog steeds geloven dat hij terug komt in de motogp........... Dat gaat echt niet meer gebeuren hoor.
 
Voordeel van testrijder is doen wat hij zelf wilt, niet te veel commerciele dingetjes maar gewoon waar het om draait rijden. Alhoewel ik bij brand ambassador wel mn twijfel heb?

Betekent dat hij bij de WDW gaat zijn. Mag je beetje demo rijden met de andere snelle Ducati mannen. Lachen wel volgens mij.

Stoner fan begrijp ik?

Stoner was zeker een goeie aanvulling bij de motogp maar ik begrijp niet dat mensen nog steeds geloven dat hij terug komt in de motogp........... Dat gaat echt niet meer gebeuren hoor.

Hij gaat echt geen heel seizoen meer rijden idd. Geloof ik helemaal niets van.
Een wildcard optreden zou mij daarentegen weer niet verbazen.
 
Betekent dat hij bij de WDW gaat zijn. Mag je beetje demo rijden met de andere snelle Ducati mannen. Lachen wel volgens mij.Hij gaat echt geen heel seizoen meer rijden idd. Geloof ik helemaal niets van.
Een wildcard optreden zou mij daarentegen weer niet verbazen.


hangt er allemaal van af of het test werk vlot verloopt en hij ook echt ritme kan gaan vinden op deze duc die heel anders is als diegene waar hij op reed. Hij heeft natuurlijk ook tijd nodig om weer echt op tempo te komen. Zeker omdat deze fiets zo anders is. Het zal zeker kunnen dat hij een wild card wil doen maar dan zal hij voor zichzelf hebben moeten bepalen dat hij weer het tempo heeft met de nieuwe fiets. Anders levert het hem en Ducati alleen gezichtsverlies op.

en dat alles hangt weer samen met hoeveel tijd hij op die nieuwe Ducati kan gaan doorbrengen.
 
Als Stoner echt staat te trappelen om weer gp's te rijden als wildcard of als invaller dan verloochent hij zichzelf. Dat mediacircus waar hij zo'n hekel aan had is op dit moment wel op zijn climax. Als hij ook maar weer 1 van zijn rare/eerlijke meningen geeft krijgt ie het weer allemaal over zich heen en dat is de voornaamste reden waarom hij gestopt is. Hij denkt toch niet dat hij stilletjes zijn rondjes kan gaan rijden als mogelijke wildcard, die krijgt de meeste persaandacht ooit...

Maar goed, ben WEL erg benieuwd hoe competatief hij zou zijn op michelins met mickey mouse software :+

Hij kan toch als DE STIG doorgaan. Weet niemand dat hij het is......... Hoeft ie niet te praten en iedereen maar gissen wie het is...
 
Je herkent em meteen als ie zn hoofd schud....zou misschien ook nog lorenzo kunnen zijn dan.
 
Beter met zn hoofd schudden, dan iemand van de motor trappen als je niet kunt winnen,denk ik dan maar!
Stoner gaat namelijk ook heel beheerst om met mensen die hem in de weg rijden...

En dan was bij Randy de Puniet van opzet geen sprake...
 
Zijn er nu nog echt mensen die denken dat Rossi Marquez eraf trapte ja?

:W
Joh... maar maakt mij ook niet veel meer uit,ben allang blij dat hij zijn laatste kans om ooit nog WK te worden zelf verprutst heeft en hopenlijk in 2017 uit de motoGP verdwenen is,hoogste tijd om samen met Uchio lekker te gaan rentenieren! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan