Casey Stoner deel 3

Joh... maar maakt mij ook niet veel meer uit,ben allang blij dat hij zijn laatste kans om ooit nog WK te worden zelf verprutst heeft en hopenlijk in 2017 uit de motoGP verdwenen is,hoogste tijd om samen met Uchio lekker te gaan rentenieren! :W

Best sneu als je zo lang zo zuur kunt zijn over de belangrijkste rijder in de geschiedenis van de MotoGP... :X Je zou toch op een gegeven moment denken: wat heb ik eraan zo naar te denken over één van die aliens!?
 
Joh... maar maakt mij ook niet veel meer uit,ben allang blij dat hij zijn laatste kans om ooit nog WK te worden zelf verprutst heeft en hopenlijk in 2017 uit de motoGP verdwenen is,hoogste tijd om samen met Uchio lekker te gaan rentenieren! :W

Hoogst tijd om te gaan rentenieren? Voor het gemak ben je dan maar even vergeten dat Rossi de laatste 2 seizoenen 2de was in het kampioenschap? Niet echt de plaats waar ik een uitgebluste opa zou verwachten.
 
Sorry jongens ,ik ben afgehaakt bij Rossi toen hij met hangende pootjes terugkwam bij Yamaha,na zijn fantastische tijd bij Ducati waar zijn superieure kwaliteiten pas echt naar boven kwamen.
Maar volgens mij is dit een Stoner topic dus....
 
Sorry jongens ,ik ben afgehaakt bij Rossi toen hij met hangende pootjes terugkwam bij Yamaha,na zijn fantastische tijd bij Ducati waar zijn superieure kwaliteiten pas echt naar boven kwamen.
Maar volgens mij is dit een Stoner topic dus....


:)....
 
Sorry jongens ,ik ben afgehaakt bij Rossi toen hij met hangende pootjes terugkwam bij Yamaha,na zijn fantastische tijd bij Ducati waar zijn superieure kwaliteiten pas echt naar boven kwamen.
Maar volgens mij is dit een Stoner topic dus....

je gaat lijken op diegene waar je van houdt. Klopt in jouw geval ook. Hele tijd niet meer gezien en komt nu terug als een soort van testritjes :Z
 
Sorry jongens ,ik ben afgehaakt bij Rossi toen hij met hangende pootjes terugkwam bij Yamaha,na zijn fantastische tijd bij Ducati waar zijn superieure kwaliteiten pas echt naar boven kwamen.
Maar volgens mij is dit een Stoner topic dus....

Hahahaha... Stoner deed precies hetzelfde ... Honda, Ducati, Honda. Alleen gooit hij er nu nog eentje bovenop met Ducati ... En ook hij haakte af bij Ducati omdat men niet luisterde en de motor niet verbeterd werd.
 
Ook Capirossi kon er toen wereldkampioen mee worden.
Als hij niet aangereden was...
 
Nog niet zo lang geleden was de Ducati misschien wel de beste motor in het veld.
Capirossi met een beetje geluk - minder ongeluk in 2006.. wat als.. ;)
Capirossi had been an integral part of Ducati’s MotoGP project from its 2003 debut, and made an immediate impact by leading the factory’s very first race (at Suzuka) on his way to third place. A historic first victory for the team at round six (Catalunya) made Capirossi the only non-Honda rider to win that season, when he also claimed five other podiums to end the year as the top non-RCV rider in fourth.

Capirossi and Troy Bayliss both remained with Ducati for 2004, but the team suffered a tough second season in which the GP4 struggled to keep pace with the leading Yamahas and Hondas. Loris salvaged one third place finish on his way to ninth in the championship.

A switch from Michelin to Bridgestone tyres during the winter resulted in some tough early 2005 rounds for Ducati, but - once the Japanese rubber was understood - the move paid dividends with back-to-back wins for Capirossi at Japan and Malaysia (plus three pole positions in a row) before internal injuries during a practice accident at Phillip Island brought his run of form to a sudden end. The #65 returned for the season finale and finished sixth in the championship standings.

Capirossi and Ducati came out firing in 2006 with pole and victory in the Jerez season opener, and was back on top of the world championship standings after finishing second in his home Italian Grand Prix, round six of 17.

However, disaster struck next time out when he and team-mate Sete Gibernau collided on the entry to turn one at Catalunya - hospitalising them both. Capirossi bravely tried to race on at the following rounds, but lost substantial points and it took five rounds before he returned to the podium, with his second victory of the year at Brno.

The unpredictable nature of the 2006 season, meant Capirossi’s continued to have a slim fighting chance of the title - until he struggled to seventh in the rain at Phillip Island, round 14 of 17. Nevertheless, Capirossi underlined what might have been worldchampion - had he not been injured - by winning one further race and finishing the season third in the championship.

Ducati used the switch to 800cc racing for 2007 to gain a performance advantage over its Japanese rivals, but the Desmosedici GP7 proved difficult for all but new factory signing Casey Stoner to exploit. The young Australian charged to ten victories and Ducati’s first world title, while Capirossi claimed only one win, in the wet/dry Japanese Grand Prix, and finished seventh in the points.
Stoner gooide er nog een schepje bovenop bij de nieuwe 800. :9 (laatste alinea)
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha... Stoner deed precies hetzelfde ... Honda, Ducati, Honda. Alleen gooit hij er nu nog eentje bovenop met Ducati ... En ook hij haakte af bij Ducati omdat men niet luisterde en de motor niet verbeterd werd.

Sterker nog, iedereen doet exact hetzelfde, wie blijft er nu in godsnaam bij zijn werkgever als je het bij een ander beter kan hebben? Hij heeft geprobeert, gefaald en verder gegaan, (in Rossi's en nu in Stoner's geval teruggekeerd).
En mocht dit niet normaal zijn, waarom werken ze dan niet met langere contracten?
 
Hij zou het kunnen worden....maar met een echte topper bedoel ik iemand die regelmatig een GP wint, dus de top 3 van dit jaar.
Op alle slakken legt men zout ;) nummer vier ook wel? :+
Misschien is het wel een Pedrosa machine, snel rechtop en knallen. :9~
 
Hij zou het kunnen worden....maar met een echte topper bedoel ik iemand die regelmatig een GP wint, dus de top 3 van dit jaar.
:^

Ducati zal zeker voor het seizoen 2017 jacht maken op één van die GPwinnaars.
Je weet pas hoe gaat die Ducati is als er rijders mee kunnen winnen.
Stoner terug ,stel dat hij met de aankomende testen uiteindelijk sneller is dan de huidige vaste rijders en dat gaat gebeuren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan