Het grote Honda X-11 topic deel 2

De zwarte gaan harder.

Geen Black Bird maar een black X11
Wedden van niet?
Ik heb op mijn vorige rode Blackbird 323 op de teller gehad. Wat haalt jouw zwarte X11 dan? :+

Ik geef wel toe dat een X-11 bij acceleratie tot ca. 100 km/u sneller is door de andere versnellingsbak en eindoverbrenging, maar dat is niet hetzelfde als harder gaan.....
 
Wedden van niet?
Ik heb op mijn vorige rode Blackbird 323 op de teller gehad. Wat haalt jouw zwarte X11 dan? :+

Ik geef wel toe dat een X-11 bij acceleratie tot ca. 100 km/u sneller is door de andere versnellingsbak en eindoverbrenging, maar dat is niet hetzelfde als harder gaan.....

Het gaat niet hoe hard dat je hebt gereden.
Maar om de verstandigheid van de rijder , want ik zie een x rijder echt niet 323 rijden wat een turbulentie op de helm moet dat zijn. Moet er niet aan denken bij 245 vond ik wel goed geweest. ;)
 
Ten opzichte van trage kleuren rij ik nog pittig door hoor :Y
Maar ik heb maar 1 X 222km/h gereden en vond het minder spannend als 150km/h op de GSX;
De X-11 doet het allemaal zo makkelijk dat er geen barst aan is om snel te rijden.
Of je moet er natuurlijk op geilen om steeds in spanning te zitten of je je rijbewijs mag houden (of nog geld overhouden om te rijden :P
 
Ten opzichte van trage kleuren rij ik nog pittig door hoor :Y
Maar ik heb maar 1 X 222km/h gereden en vond het minder spannend als 150km/h op de GSX;
De X-11 doet het allemaal zo makkelijk dat er geen barst aan is om snel te rijden.
Of je moet er natuurlijk op geilen om steeds in spanning te zitten of je je rijbewijs mag houden (of nog geld overhouden om te rijden :P


Beter stoer en langzaam. (Dan eerst met de fiets 5 km, dan over te stappen in de trein en dan 8 km weer met de fiets en 2 uur verder, als ik mijn rijbewijs kwijt ben is dat mijn traject openbaar vervoer .rij normaal 50 min naar mijn werk)
 
Het gaat niet hoe hard dat je hebt gereden.
Maar om de verstandigheid van de rijder , want ik zie een x rijder echt niet 323 rijden wat een turbulentie op de helm moet dat zijn. Moet er niet aan denken bij 245 vond ik wel goed geweest. ;)
Ik reageerde op de opmerking dat zwarte harder gaan.....

En inderdaad, de topsnelheid is niet boeiend. Ik heb het 1 keer geprobeerd, en het is erg snel. Maar vlot een serie bochten doorrijden is veel leuker dan de topsnelheid.
 
Ik reageerde op de opmerking dat zwarte harder gaan.....

En inderdaad, de topsnelheid is niet boeiend. Ik heb het 1 keer geprobeerd, en het is erg snel. Maar vlot een serie bochten doorrijden is veel leuker dan de topsnelheid.

Begrijp ik voel je niet aangevallen, want dat is niet de bedoeling.
Beetje geine mag toch wel aangezien jij de outsider bent met 4 bb. ;)
Uit eindelijk 1 familie toch.
Maar boven 300 ik denk niet dat ik dat durf met de x. ;)
 
Ik had vanmorgen hier een klant die morgen voor een X-11 gaat kijken (en eventueel meteen meenemen). Staan er hier nog te koop? Kan ik hem dat meteen doorgeven.....
 
Eune heule slimme mens hoe Brabantse collega zou zeggen. In Maastricht staat een te koop zag ik op Facebook honda x 11 pagina betrokken heet Alann Jones en hij verkoopt de fiets van de vrouw een zwart model met een zwarte motor.
En de heer Alan Jones is eigenaar van een tattoo shop bleu pearl tattoo, meer info heb ik niet
 
Zwart met zwarte motor, een 2002 dus. Heb ik zelf ook.
Zwarte kroonplaat zwarte reisers, zwart stuur zwarte handels
zwarte navi beugel, enz.....
 
Eune heule slimme mens hoe Brabantse collega zou zeggen. In Maastricht staat een te koop zag ik op Facebook honda x 11 pagina betrokken heet Alann Jones en hij verkoopt de fiets van de vrouw een zwart model met een zwarte motor.
En de heer Alan Jones is eigenaar van een tattoo shop bleu pearl tattoo, meer info heb ik niet
Beiden niet te vinden (door mij dan....)
 
Ik heb de beste man nog een bericht gestuurd met jou gegevens zakelijk hij ging het tegen zijn vriendin zeggen. En danzalze misschien contact leggen .ik had je ook een mail gestuurd is deze aangekomen?

Super blackbird
 
Terug
Bovenaan Onderaan