Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Ik heb ook frame sliders die gewoon met een beugel zijn, tussen de zijkap ipv erdoor. Op zich vind ik die originele van akwa wel mooier maar met oog op doorverkopen leek me dat geen goed plan. Wie weet wilt de volgende wel geen framesliders, en dan zit je daar met die gaten.

Best wel mooie kleur trouwens die..charcoal genoemd ofzo? Ziet er beter uit dan een volledig zwarte.

Hopenlijk komt er in het voorjaar nog een meeting wat meer naar het zuiden, dan kom ik ook :p Al zal het wel op tijd moeten zijn, volgend jaar ga ik voor m'n volledig rijbewijs en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe motor bij })
 
Nog steeds niet kunnen rijden met mooi weer en een lekker zonnetje :( :(
Al wel 300km gereden en al een paar leuke foto's kunnen maken
[afbeelding]

[afbeelding]


Zeker mooie foto's als het weer een beetje meezit, kun je vanmiddag, nog een stukje gaan rijden, :Y Je hebt daar trouwens ook een mooi hoop haardhout liggen, voor de houtkachel, zag ik op de foto. :P
 
Vandaag zag ik die mooie blauwe lucht hier en die zon en was meteen van plan om te gaan rijden!
Pa wou ook mee rijden, had een route uitgestippeld van 130+ kilometer. Na 20 minuten rijden ging het regenen en moesten we de andere kant op rijden om niet nat te worden. eenmaal anderhalf uur verder bleek het toch wel HEEL erg koud te zijn aan de vingertoppen en tenen. Hebben wel voor het eerst de Sena headset kunnen testen in combinatie met gps en intercom.

Best wel mooie kleur trouwens die..charcoal genoemd ofzo? Ziet er beter uit dan een volledig zwarte.
Volgens de website van Kawa "EBONY / METALLIC FLAT RAW GRAYSTONE" ik zelf vind het gewoon grijs met zwart.
Vind het persoonlijk wel een stuk mooier dan helemaal hoogglans zwart, nu blijven de lijnen van het ontwerp erg goed zichtbaar.
 
Tja, bijna vriestemperaturen + regen is inderdaad wel erg koud :p Als het echt koud is rij ik ook nog, maar dan wel kortere ritjes.
 
Al mensen met kerstcadeautjes onder de boom voor hun ninja? :)

Ik helaas niet. Lijkt mij erg vet om de Ninja helemaal te verbouwen (andere vering, clip-ons, rearsets etc...), maar ik ga eerst gewoon genieten zoals hij nu is. Jij?
 
Doe mij maar een nieuwe ketting, in het groen!

maar moet al genoeg andere dingen kopen dus... op de verlanglijst dan maar
 
Ik helaas niet. Lijkt mij erg vet om de Ninja helemaal te verbouwen (andere vering, clip-ons, rearsets etc...), maar ik ga eerst gewoon genieten zoals hij nu is. Jij?

De mijne gaat waarschijnlijk volgend jaar weg om plaats te maken voor iets zwaarders, dus blijft ie gewoon zo standaard als iets :p
Kheb nog een uitlaat van m'n 250 die misschien wel zou passen op m'n 300 laar die maakte zoveel lawaai.. Dan toch maar de standaard gebruiken.
 
jaja ik ben dit weekend bezig geweest met andere koplampen, wat een k*t werk om die die dingen open te krijgen zeg.... Voor HID's moet de lens van de behuizing en dat zit met dikke kit vast

hopelijk komt het er wel goed uit te zien wanneer alles weer is aangesloten momenteel staat hij er dus even zo bij:
XYrSFvz.jpg
 
verlichting zit er eindelijk in :D, de eerste keer dat ik alles weer in elkaar had zitten bleek 1 van de led strips het niet te doen... Heb ik 3 weken moeten wachten op de nieuwe strip maar het was het wachten waard

6lqHj6Q.jpg


oHzq5Km.jpg



Zijn er toevallig mede Ninja rijders uit de buurt van Breda? Ik heb er nog geen een gezien namelijk, komt misschien ook door het minder goede weer
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!

Moerdijk is inderdaad best dichtbij :D, alleen de afgelopen week is het weer zo kut geworden dat ik nog wel rij maar niet echt de moeite voor een leuke rit ofzo, misschien als weer wat zonniger en droger word een keer een rondje doen?
 
Ik ken iemand die in Strijen woont :P

Maar idd, weer is best iffy laatste tijd. Soms wel een vreemd dagje met mooi weer maar lastig om wat af te spreken zo kort van te voren. Misschien maar eens een whatsapp groepje maken ofzo.
 
Ja daar zitten alleen de dudes in die bij de eerste rit meereden, als we iedereen daar in gooien dan gebeurt er misschien nog wat in die groepsapp :P
 
Hallo? Nog mensen naar de beurs geweest hier? Ben gek genoeg geen een Ninja 300 tegen gekomen op de beurs. Zag er alleen één staan op de posters van de Moto73 stand.
 
Laatst bewerkt:
Hallo? Nog mensen naar de beurs geweest hier? Ben gek genoeg geen een Ninja 300 tegen gekomen op de beurs. Zag er alleen één staan op de posters van de Moto73 stand.

wel meerdere uit deze groep zijn geweest ;-) was met de auto. zag ook de nieuwe ninja 300 staan bij de kawasaki stand. :-) wel gaaf dingetje.

Zit jij al in de kawa ninja 300 groepsapp? denk niet......
 
wel meerdere uit deze groep zijn geweest ;-) was met de auto. zag ook de nieuwe ninja 300 staan bij de kawasaki stand. :-) wel gaaf dingetje.

Zit jij al in de kawa ninja 300 groepsapp? denk niet......

Oké. "Nieuwe" Ninja 300, nieuwe kleurstelling zeker?

Nee zit niet in de app, maar volgens mij komen de meeste hier uit het Noord-Oosten. Ik zit daar totaal niet in de buurt.
 
Oké. "Nieuwe" Ninja 300, nieuwe kleurstelling zeker?

Nee zit niet in de app, maar volgens mij komen de meeste hier uit het Noord-Oosten. Ik zit daar totaal niet in de buurt.

Ja die nieuwe Anniversary Edition kleurstelling had die geloof ik, of het was toch de Special Edition.

En ik geloof dat je dat laatste verkeerd hebt, ik ben voor zover ik weet de enige hier uit het Noord/Oosten en volgens mij woont juist bijna iedereen in het zuiden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan