Bugs, features en andere zachte waren

Sinds jaar en dag heb ik mijn voorkeuren op 25 reacties per topic staan (behalve waar ik zelf in reageer).
Maar sinds vandaag krijg ik ook topics met meer dan 25 reacties. Ik begrijp niet hoe dat opeens komt omdat ik niets aan mijn voorkeuren heb veranderd en deze ook nog gewoon op 25 staan.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?
full
 
max aantal posts filteren in act. topics werkt niet meer
 
Voorbeeldje: het "liken" van postings en/of topics, is dat nuttig? Zo ja, gaan we dat in alle subfora toestaan of alleen in subfora als techniek? Dat soort zaken zijn we nu mee bezig, het heeft geen zin om als een kip zonder kip een complete overdaad aan functies en mogelijkheden toe te voegen.

Ik vindt het een hele nuttige functie omdat de poster ziet dat zijn bijdrage gelezen en gewaardeerd wordt zonder dat je er een posting zonder daadwerkelijke toegevoegde waarde aan toe hoeft te voegen.

Op f800riders.org hebben we like, thank en dislike knoppen en een teller hoeveel je van ieder ontvangen hebt. Dat werkt daar erg goed, like wordt het meest gebruikt, thank alleen als de inhoud van het bericht minder prettig is en je wel wil bedanken voor het delen van de informatie en dislike wordt bijna nooit gebruikt.

Het voordeel is m.i. meer feedback zonder (buiten het tonen van sympathie of antipathie) informatie-loze posts.
 
max aantal posts filteren in act. topics werkt niet meer
Gaan we naar kijken, dank voor het melden heren.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met forum aanpassingen / overgang naar nieuwe software? de favicon is ook gewijzigd viel me net op.
Dat zou idd kijken, we zijn nu namelijk begonnen met het testen van het nieuwe ontwerp van MF. Wellicht dat er daardoor iets mis is gegaan.
 
Ik vindt het een hele nuttige functie omdat de poster ziet dat zijn bijdrage gelezen en gewaardeerd wordt zonder dat je er een posting zonder daadwerkelijke toegevoegde waarde aan toe hoeft te voegen.

Op f800riders.org hebben we like, thank en dislike knoppen en een teller hoeveel je van ieder ontvangen hebt. Dat werkt daar erg goed, like wordt het meest gebruikt, thank alleen als de inhoud van het bericht minder prettig is en je wel wil bedanken voor het delen van de informatie en dislike wordt bijna nooit gebruikt.

Het voordeel is m.i. meer feedback zonder (buiten het tonen van sympathie of antipathie) informatie-loze posts.
We gaan er idd zeker naar kijken voor de nieuwe forumsoftware, het is iig een feature die daarin aanwezig is. Voor het Techniek subforum willen we het sowieso aanzetten, in de andere subfora mogelijk ook.
 
Sinds jaar en dag heb ik mijn voorkeuren op 25 reacties per topic staan (behalve waar ik zelf in reageer).
Maar sinds vandaag krijg ik ook topics met meer dan 25 reacties. Ik begrijp niet hoe dat opeens komt omdat ik niets aan mijn voorkeuren heb veranderd en deze ook nog gewoon op 25 staan.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?
[afbeelding]
Bedankt voor het melden, dit is nu opgelost. :)
 
Ik heb sinds vandaag een probleem met MF.
Normaal bekijk en reageer ik op MF met Google Chrome, maar sinds vandaag kan geen postings meer beantwoorden of maken.
Dus geen nieuw bericht, geen reactie, en ook geen PB.

Daarnet probeerde nog ik te reageren op enkele postings, maar na het indrukken van de knop "verstuur reactie" gebeurde er niets meer. De knop bleef "ingedrukt", maar het bericht wordt niet geplaatst. Enig idee wat dat kan zijn?
Mijn PC is al opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil....
Ik kan wel inloggen, dus dat is het ook niet..

En nu werk ik dus via Internet Explorer, en daar gaat het wel gewoon goed.....
Het probleem zit dus ofwel in Chrome (maar ik kan op andere fora wel posten), ofwel in MF.
Wie heeft een idee om dit op te lossen?
 
Ik heb sinds vandaag een probleem met MF.
Normaal bekijk en reageer ik op MF met Google Chrome, maar sinds vandaag kan geen postings meer beantwoorden of maken.
Dus geen nieuw bericht, geen reactie, en ook geen PB.

Daarnet probeerde nog ik te reageren op enkele postings, maar na het indrukken van de knop "verstuur reactie" gebeurde er niets meer. De knop bleef "ingedrukt", maar het bericht wordt niet geplaatst. Enig idee wat dat kan zijn?
Mijn PC is al opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil....
Ik kan wel inloggen, dus dat is het ook niet..

En nu werk ik dus via Internet Explorer, en daar gaat het wel gewoon goed.....
Het probleem zit dus ofwel in Chrome (maar ik kan op andere fora wel posten), ofwel in MF.
Wie heeft een idee om dit op te lossen?
Idd, ik heb dit probleem ook. Heb het gemeld bij Pierre, hij gaat er zsm naar kijken!
 
Hier ook last van dat probleem. Browser Safari 9.0 op OS X 10.11

Op de iPad werkt het ook niet. Dit is via motor-forum.mobi gepost met Safari 9.0
 
Idd t zelfde probleem , word aan gewerkt dus t komt weer goed *O*
 
Normaal bekijk en reageer ik op MF met Google Chrome, maar sinds vandaag kan geen postings meer beantwoorden of maken.

Daarnet probeerde nog ik te reageren op enkele postings, maar na het indrukken van de knop "verstuur reactie" gebeurde er niets meer. De knop bleef "ingedrukt", maar het bericht wordt niet geplaatst. Enig idee wat dat kan zijn?

Het probleem zit dus ofwel in Chrome (maar ik kan op andere fora wel posten), ofwel in MF.

HHmm... dat probleem hebben we nog niet van andere users gehoord O-)



Geen idee wat ik daarmee wil zeggen trouwens hoor O-) }) ;)
 
Is er ergens goeie uitleg te vinden over hoe foto's en filmpjes te plaatsen(uploaden) is.Kom er niet uit ligt waarschijnlijk aan mij geweldige kennis van computers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan