Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Ik vind t maar eng zo n "gang" ken der nix van, alllemaal ouwe lui denk ik })
 
Mensjes ff een vraag mbt de TT.
Wat zijn de beste plekken om te zitten tijdens de TT, ik weet t voor de buis maar het komende jaar toch maar weer eens live kiek'n.
Waar zit je het best en eventueel droog als t regent?
 
Mensjes ff een vraag mbt de TT.
Wat zijn de beste plekken om te zitten tijdens de TT, ik weet t voor de buis maar het komende jaar toch maar weer eens live kiek'n.
Waar zit je het best en eventueel droog als t regent?
Mooiste plek GT en Hoofdtribune (grote TV schermen).......droog alleen Hoofdtribune afaik
 
Strubben tribune :) bij droog weer,goed overzicht van de baan :) Je kunt dan vanaf de haarbocht tot opgaan veenslang kijken,gebeuren ook regelmatig wel actie's 8-) om droog te zitten plu meenemen ;) Maar wil je echt overdekt zitten dan hoofdtribune,komen ze alleen langs razen en je kunt stukje GTbocht zien,vind dit persoonlijk de slechtste plek om te zitten.Vreselijk veel lawaai daar en weinig actie tenzij er wat in de GT gebeurd
Mensjes ff een vraag mbt de TT.
Wat zijn de beste plekken om te zitten tijdens de TT, ik weet t voor de buis maar het komende jaar toch maar weer eens live kiek'n.
Waar zit je het best en eventueel droog als t regent?
 
haarbocht/strubbentribune
full
 
Haarbocht tribune kom ik wel tegen, Strubben wel op overzicht maar niet als verkoop. Zal t vanaaf wel ff goed checken.....
 
*O* de beste wensen *O*
En dat er dit jaar dan is een ijsritje mag komen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan