Ducati Deel #121 Xmas edition

full
 
:W
Net thuis van looptraining, in een week al 30 km *O*
Afgelopen zondag ook nog 90 km gefietst in de regen B|
Goede handschoenen, overschoenen en kleding, maar de fietsschoenen waren er niet op berekend. Dus toch natte en koude voetjes. Inmiddels betere sokken aangeschaft, sealskinz. waterdicht en toch ademend dus m'n poten zouden warm en droog moeten blijven zonder naar kaas te gaan ruiken :P

Edit: Ennn Bovenaan *O* *O* *O*

:+
 
Laatst bewerkt:
Hier strooien ze niet alleen met zout, maar ook met zwarte meuk. (Of het waait van de kolenwagens die afval wegrijden tussen de mijn en het naburige dorp.)
De wegen worden er in de winter in ieder geval niet schoner van :r
 
Hier strooien ze niet alleen met zout, maar ook met zwarte meuk. (Of het waait van de kolenwagens die afval wegrijden tussen de mijn en het naburige dorp.)
De wegen worden er in de winter in ieder geval niet schoner van :r


Lava slag. Heeft bij de pösten en de sonderpreis gelegen.
Doen ze hier ook in het dorp.

Heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar volgens de buurman is het op het oog niets. Sneeuw blijft liggen.
Maar platgetrapt is het niet glad.
 
Lava slag. Heeft bij de pösten en de sonderpreis gelegen.
Doen ze hier ook in het dorp.

Heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar volgens de buurman is het op het oog niets. Sneeuw blijft liggen.
Maar platgetrapt is het niet glad.

Ah, wij doen dat hier op de oprit met as uit de houtkachel.
Lijkt er inderdaad gewoon als laagje op te liggen, maar maakt het mooi stroef.
 
Vandaag voor het eerst de grens over en in Duitsland gereden,
na wat paar mooie bochtjes opgezocht te hebben gingen we de Autobahn op.
:]

Kan nu met trots zeggen dat ik de top speed van 195 km/h van de SuperSport 600 heb bereikt!
Al moet ik wel zeggen dat de twisties het leukst blijven maar dat vind ieder hier wel toch?
 
Vandaag voor het eerst de grens over en in Duitsland gereden,
na wat paar mooie bochtjes opgezocht te hebben gingen we de Autobahn op.
:]

Kan nu met trots zeggen dat ik de top speed van 195 km/h van de SuperSport 600 heb bereikt!
Al moet ik wel zeggen dat de twisties het leukst blijven maar dat vind ieder hier wel toch?

Ja binnendoor geniet toch me voorkeur.

En de 600 is daar een prima machine voor.
Je heb in ieder geval een fit exemplaar als je de 200 aan tikt.

1L079429_zpskfah89id.jpg
 
Vandaag voor het eerst de grens over en in Duitsland gereden,
na wat paar mooie bochtjes opgezocht te hebben gingen we de Autobahn op.
:]

Kan nu met trots zeggen dat ik de top speed van 195 km/h van de SuperSport 600 heb bereikt!
Al moet ik wel zeggen dat de twisties het leukst blijven maar dat vind ieder hier wel toch?
Ik vind m'n SL sensationeel op bochtige wegen. Zo licht, zo eigenzinnig, zo in het spoor, zo sterk, zo'n fantastisch geluid. Heb ook een VFR maar die is zo vlak, tam.

Dus ben het met je eens!

Vind de 600 overigens ook interessant. Je ziet ze niet veel. Denk dat je ook slim moet rijden maar dat het dan al snel harder gaat dan je denkt.

Zal de SL klaar laten maken voor 2016. Maar betrapte me er op ook een beetje op MP te zitten voor een speeltje er bij.... Maar heb me voorgenomen verstandig te blijven :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan