Bijklusser/hobbysleutelaar gezocht omgeving Amsterdam

Hawaiidrankje

Rookie
11 mei 2013
15
0
Geachte forumleden,

Bij deze ben ik op zoek naar iemand die wilt bijklussen in de wintermaanden. Het betreft het repareren van een motor(scooter). Vanzelfsprekend staat hier een riante vergoeding tegenover. Omgeving Amsterdam. Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar nasray 10 @ gmail . com, een pbtje of reageer.

Een kennis van mij is druk in de wintermaanden, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg
 
Bedankt voor je reactie Martell. De motor was betrokken bij een ongeluk waarbij een auto is aangereden. Dus dan denk ik aan de voorvorken, remmerij etc. Alle onderdelen worden door ons aangeschaft, het draait voornamelijk om de montage. De motor is btw van een vriend. Ik krijg nog foto's van hem voor het complete beeld.
 
Veel motorzaken kijken raar op als jezelf onderdelen meebrengt. Wat begrijpelijk is, omdat er een marge op zit. Helaas voor hun zijn wij studenten. Maar idd als niemand zich aanbiedt, zullen we naar een motorzaak/scooterzaak gaan.

@Frontysco bedankt voor je reactie. We zullen dat dan zeker doen.
 
@ Myo_nl Inderdaad. Denk dat we toch naar de dealer gaan.
MP3?

Ik heb er inmiddels meerdere 'als klant'. Er zit namelijk een handelaar in die dingen schuin tegenover mijn zaak.

Daar hoef je bij een reguliere motorzaak niet mee aan te komen. Laat staan schade aan voorzijde.

En bereid je ook maar alvast voor voor iets meer kosten dan je had geschat/gewild.
 
Terug
Bovenaan Onderaan