eigenbouw Markus 01

De kerstdagen zijn weer nuttig besteed hier.
Ik heb mooi weer wat aan het frame kunnen doen.

full


frame afgelast in de mal.

full



En nu weer rustig aan opbouwen.

full


Tussen het balhoofd en de voorste cilinder komt nog een buisje dwars tussen en bovenop komt nog een schetsplaat of iets.
 
Poeh, mooi werk hoor!!

Net als de Kawa weer erg gelikt, ben nu ook al benieuwd wat je met de uitlaat gaat doen :Y
 
Frame lijkt nu ineens sterk op een ducati streetfighter met die X in het midden.
En dat is een hele mooie motor dus complimenten.
Ben benieuwd hoe je de losse zooi gaat wegwerken van het blok (kabels,oiltank ect) omdat je nu niks kan verbergen achter die buisjes.
Bij mijn falcuono project al flink moeten frotten en veel zwart moeten maken om optisch toch 1 geheel te krijgen.
 
iedereen bedankt voor de reacties! :)

@Anton_Bongaerts
Inderdaad dat project kwam ik tegen op internet toen ik inspiratie zocht voor mijn RSV. Door het zien van dat project heb ik besloten om ook een frame te gaan bouwen.

@Falcuono
Ik ben nu niet afhankelijk van de originele tank die nog al wat ruimte in beslag neemt. En de airbox kan ook nog iets kleiner worden. Zo ontstaat er wel wat ruimte. Maar het blijft wel een uitdaging, dat maakt het ook leuk.
 
Van de week begonnen met de achterbrug.
Eerst in solidworks een ontwerp maken dan gaan we weer: draaien, frezen, zagen, buigen, lassen enz. :9

het begin is er:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan