Miniaturen verzameltopic deel 10

Hallo, ik wil graag een verzameling aanleggen van de motoren die ik in mijn bezit heb gehad.
Hebben jullie suggesties van waar ik kan beginnen, het zijn namelijk vooral oudere en heel specifieke motoren, waaronder: Honda VF1000F2 ('85), Honda VF1100S ('85), Suzuki GS1000G ('81).
De Diversion 600 waar ik mee begonnen ben lijkt mij gemakkelijker te vinden, toch?
 
om te beginnen welkom,de modellen die jij noemt vind je misschien bij de speelgoed merken.
daar bedoel ik mee,ze zijn van plastic als ze al bestaan.
meestal masito,en dan vaak in 1:18 of 1:24
kijk eens bij ROSSISHOP.NL
en natuurlijk googlen op, je motortype met daar achter DIECAST
ik zelf.
met het jaartal moet je echt geluk hebben
 
ik ken het..............bank er uit en vitrine er in?? :+

_O-

Bank moest wel een stukje opschuiven voor de nieuwe vitrine. Het past net. Maar ook omdat ik de vitrine niet in het zicht wil hebben. Anders had de bank kunnen blijven staan.
 
Hallo, ik wil graag een verzameling aanleggen van de motoren die ik in mijn bezit heb gehad.
Hebben jullie suggesties van waar ik kan beginnen, het zijn namelijk vooral oudere en heel specifieke motoren, waaronder: Honda VF1000F2 ('85), Honda VF1100S ('85), Suzuki GS1000G ('81).
De Diversion 600 waar ik mee begonnen ben lijkt mij gemakkelijker te vinden, toch?

KIJK HIER EENS TUSSEN
ALLE MERKEN EN FABRIKANTEN!

Diecast Toys Honda
 
deze zijn nog van de vorige fabrikant ! nu hebben ze een andere,dus die vergelijking gaat niet op.
zal je moeten wachten tot tenminste april
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Hallo,

Ik ben op zoek naar een schaalmodel van Kevin Schwantz (Minichamps 1/12)
Is er iemand die hem heeft en eventueel wilt verkopen?
Ik hoor het graag.

Mvg Mark.
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Hallo,

Ik ben op zoek naar een schaalmodel van Kevin Schwantz (Minichamps 1/12)
Is er iemand die hem heeft en eventueel wilt verkopen?
Ik hoor het graag.

Mvg Mark.

Ja heb hem in de vitrine staan, maar nee wil hem niet verkopen. Niets is onmogelijk, maar het is afhankelijk wat je ervoor uit wilt geven. Dartmaster zegt E 150,- Ik heb ze al tijden niet meer voorbij zien komen. En de keren dat ik ze heb gezien, vroeg men er niet minder voor dan E 250,-

Mocht je interesse hebben in andere modellen uit die tijd: Ik heb nog wel het Minichamps model van Wayne Rainey te koop. Ook dit model zal over een paar jaar is nu al verder nergens meer te koop zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan