Poedercoating

Marlig

MF veteraan
11 sep 2010
3.533
1.071
Mijne heren en dames.

Ik zoek een poedercoatingbedrijf liefst regio Rotterdam/Den haag.

Frame/achterbrug/achterframe mag als nieuw worden,streetfighterproject GSXR750 1992

Wie weet iets :?

Alvast thanks voor de juiste info
 
ik heb een adresje voor je met telefoon nummer... is wel in de regio eindhoven maar die is zo goedkoop dat dit zelfs de rit ernaartoe en terug waard is .

heeft mijn kawasaki 440 ltd ooit gedaan ( alles ) stralen en zwart coaten voor 150 euro .


adres hebben is mij mailen op mijn nickname staartje aapje m s n dot com
 
ben me ook aan het orienteren naar eventueel coaten. Voor 150 vind ik diverse bedrijven in de regio, ook 1tje over de grens naar Belgie. Maar ook die voor coaten 350 vragen. Ik vraag mij dan steeds af, waar zit dat verschil hem dan in?
voor een leek als ik is coaten coaten. Navraag leert dat men teflon dopjes in alle schroefdraad duwt, het chassisnr afplakt etc. Wat rechtvaardigt 200 euro verschil?
 
ben me ook aan het orienteren naar eventueel coaten. Voor 150 vind ik diverse bedrijven in de regio, ook 1tje over de grens naar Belgie. Maar ook die voor coaten 350 vragen. Ik vraag mij dan steeds af, waar zit dat verschil hem dan in?
voor een leek als ik is coaten coaten. Navraag leert dat men teflon dopjes in alle schroefdraad duwt, het chassisnr afplakt etc. Wat rechtvaardigt 200 euro verschil?
De tijd die er in gaat zitten.
Heb een tijdje bij een galvaniseer bedrijf gewerkt en daar moesten soms ook dingen afgedopt worden en dat is soms gewoon meer werk dan mensen denken.
Je ziet zo een schroefdraad over het hoofd als je niet goed kijkt :X
Heel veel kleine dingen lijken weinig werk maar als dat niet goed gebeurd dan ben je gewoon de klos en kan alles over.
 
Laatst bewerkt:
min 150 euri coater is er een die de 350 euri coating machines van zn baas mag gebruiken bij een supergroot bedrijf in landbouw machines . geloof me die zit er kei en kei hard op die coating. die man doet niets anders voor de kost .
 
De prutsers bij King stralen hadden de pasvlakken op mijn wielen mee gecoat |( . Het koste maar 100 euro volgens mij voor beide wielen maar ik moest daarna wel 10 uur lang schuren en beitelen om de coating van de pasvlakken te verwijderen. Bij het aanleveren had ik nog duidelijk gezegd dat de zijkanten niet meegecoat moesten worden... Als je daar iets wilt laten poedercoaten moet je zelf even van te voren alles goed afplakken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan