honda crf 450 r 2012

johan74

Rookie
16 dec 2014
27
0
coevorden
hallo allemaal iedereen een gelukkkig nieuw jaar nog toegewenst

heeft er iemand ervaring met een crf 450 van 2012 de motor liep altijd super en heeft nu 3 maanden stil gestaan en krijg hem niet meer aan de praat iemand enig idee wat het kan zijn dacht zelf de carburateur

mvg johan
 
Oke, zonder dollen dan.
Begin ff bij het begin.Check eerst ff of je wel vonk hebt en ga daarna pas verder kijken.
Geen vonk, dan hoef je niet aan je carb tedenken.
Wel vonk, kijk dan even of er wel benzine komt.
Gewoon ff bij het begin beginnen en telkens dingetjes afstrepen.
Veel plezier.

.
 
hoi

hij vonkt goed hij zuigt het benzine ook wel aan heb alle stekkers na gelopen of er aanslag op zat maar waren allemaal schoon deed bij mijn crf van 2008 altijd zelf de carb schoonmaken maar deze is met injectie en weet niet of het verstandig is om deze zelf te reinigen
heb er trouwens al nieuwe benzine in gedaan
 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Ik neem aan dat de motor dus ook een accu heeft?
Het kan zijn als de accu niet meer helemaal opgeladen is het injectie systeem een beetje van slag is.
Even aan de lader leggen.

Mocht dat niks uit maken kun je hem proberen aan te duwen?
Valt wel niet mee dat weet ik maar met zijn 3en moet dat toch wel gaan.

Groeten en succes ermee.
 
Hallo.

Ik neem aan dat de motor dus ook een accu heeft?
Het kan zijn als de accu niet meer helemaal opgeladen is het injectie systeem een beetje van slag is.
Even aan de lader leggen.

Mocht dat niks uit maken kun je hem proberen aan te duwen?
Valt wel niet mee dat weet ik maar met zijn 3en moet dat toch wel gaan.

Groeten en succes ermee.
mijn motor heeft injectie (crf250) maar geen accu dus daar kan het probleem niet liggen.

aan TS: laat de injectie eens reinigen bij een motorzaak.
 
breng de motor morgenvroeg weg om hem na te laten kijken ze vermoeden dat de injector verstop is omdat hij een hele tijd heeft stil gestaan laat nog even weten wat het probleem was
nog bedankt voor het mee denken

mvg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan