Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

true, in dit pisweer kan ik me nieuwe speeltje ook niet echt uittesten.
Als de temp weer in de twee cijfers zit, de regen ver te zoeken is en de blaadjes weer aan de bomen komen dan zal ik een nieuwe poging wagen. Voor een goed biertje komen de meeste toch wel hun hol uit denk ik :)
 
De vtr is voor 90% weg en de vervanger is ok voor 90% bekend
1796517_10204017532953396_3423659683921341405_n.jpg
 
:W ik kom ook maar weer eens kijken hier, heb vort een goldwing gl1200 uit 84 lekker relax met het radiotje aan rond tuffen

tumblr_nzvcm2grfO1su7ug3o1_1280.jpg


heb de Triumph street triple ook nog gewoon btw
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me hier ook maar even sinds een paar dagen in het bezit van een honda cbr 600rr met een flinke roffel uit de pijpen daarbij woon ik ook nog eens in Oss dus denk dat ik hier of daar wel gezien of gehoord zal worden.(als het weer een beetje meewerkt)
 
Ik meld me hier ook maar even sinds een paar dagen in het bezit van een honda cbr 600rr met een flinke roffel uit de pijpen daarbij woon ik ook nog eens in Oss dus denk dat ik hier of daar wel gezien of gehoord zal worden.(als het weer een beetje meewerkt)


WELKOM HIER :W :W :W
Als het weer beter wordt zal het hier ook wel wat drukker worden
 
Dat denk ik ook wel kunnen we een keer op pad met een groepje.
Even door de tunneltjes de piekenhoef wakker maken }) *D
 
Laten we het op Oss houden.
Voordat er een keer een bepaald gilde langs komt en ik ridder te voet word ;)
 
Ussen is een ruim begrip net als de Ruwaard....... je woont in ieder geval niet in de roofvogel buurt ...want dan was je niet zo bang voor het gilde ;) :+

Net als Heihoek waar de meeste mijn bike wel kennen al is het alleen maar van het geluid _O-

Maar als het mee zit binnenkort op andere bike dus weer even undercover _O- *:)
 
Jep
Altijd welkom en de koffie staat klaar :Y :Y :Y :Y
Je moet er wel vroeg bij zijn wil je mij wakker maken met het geluid van een motor :+ :+ :+
Als dat jou gaat lukken krijg je gebak bij de koffie :Y :Y :Y

Ben ook niet te beroerd om even aan de bel te gaan hangen ;)

En gebak erbij ... Zijn de bakkers zo vroeg open in milrooij??
 
Terug
Bovenaan Onderaan