Bmw S1000r de koning van de nakeds

Jah ik rij op zandvoort altijd met de MAC , rij je rond het avond uur 2x15min voor €30. En dan tussendoor moet je zelf vlaggen, vandaar de lage kosten. Circuitdagen vorig jaar niet gepakt, op een of andere manier niet aan toe gekomen. Wil volgend jaar wel bij race academy even een dag op de S1000RR sturen :]
 
Niet dat de R niet lekker stuurt :P Maar gewoon omdat het kan. :9
1k0.jpg
 
@mitta, neem aan dat het een shart race r pro (carbon) is? Hoe bevalt die helm. Zit zelf te twijfelen om dit model aan te schaffen en wil hem gebruiken op een naked (tuono) en mijn racer maar lees her en der wel wat problemen dat de helm zou fluiten en het vizier lastig te openen zou zijn met handschoenen? Dat laatste merkte ik in de winkel al maar vraag me af of dat echt een probleem is in de praktijk? En hoe is de ventilatie? Momenteel rij ik meestal met het vizier op een kier om het gebrek aan ventilatie te compenseren, maar dat is volgens mij niet goed mogelijk bij de shark?
 
@mitta, neem aan dat het een shart race r pro (carbon) is? Hoe bevalt die helm. Zit zelf te twijfelen om dit model aan te schaffen en wil hem gebruiken op een naked (tuono) en mijn racer maar lees her en der wel wat problemen dat de helm zou fluiten en het vizier lastig te openen zou zijn met handschoenen? Dat laatste merkte ik in de winkel al maar vraag me af of dat echt een probleem is in de praktijk? En hoe is de ventilatie? Momenteel rij ik meestal met het vizier op een kier om het gebrek aan ventilatie te compenseren, maar dat is volgens mij niet goed mogelijk bij de shark?
Fluiten heb ik geen last van, vizier is misschien wat lastig openen omdat het een klein lipje is. Heb er zelf geen problemen mee. Je kan het vizier ook nog instellen aan de zeikant losser/strakker, dan zal het wel makkelijker gaan. Met vizier open rijden kan ook tot een bepaalde snelheid, maar bij hoge snelheden gaat die door de luchtstroom zelf dicht. Voor de rest bevalt de helm prima. Alleen zal hem niet nog een keer kopen omdat m'n hoofd er net niet lekker in past. Bij harde wind drukt de voorkant van de helm op m'n voorhoofd. Maar dat is bij iedereen verschillend.
 
iemand nog interesse in deze spullen ze kunnen weg voor een klein prijsje ze liggen hier maar weg te roesten. ;)
full
 
Vraagje :

weet iemand de afstand tussen de bevestigingsbouten van de duosteps van de S1000R,

wil kijken of ze op een S1000RR van 2010 passen , dit voor wat meer comfort voor de duopassagier
full
 
Laatst bewerkt:
ook maar weer even de stok in het hoenderhok gooien.
het is geen Suzuki geworden maar deze Kawasaki Z1000.
de Akra s gaan dr af en worden vervangen door SC Project.
en een kleine kent.pl. houder en kleine r.a.w. en klaar voor het voorjaar.
full
 
ook maar weer even de stok in het hoenderhok gooien.
het is geen Suzuki geworden maar deze Kawasaki Z1000.
de Akra s gaan dr af en worden vervangen door SC Project.
en een kleine kent.pl. houder en kleine r.a.w. en klaar voor het voorjaar.[afbeelding]
tja....moet ik je nou feliciteren :?



















:+ gefeliciteerd, veel vellige kms gewenst!!!
 
Hier is ze sinds gisteren ook eindelijk aangekomen, ondanks de inrij periode rijd ze toch al heel erg goed.
Kwam daarstraks toevallig een rode tegen, maar door de inrij instructies kon ik niet in de achtervolging gaan, hehe.

Heb zelf gekozen voor de witte, sport pakket, dynamic pakket en comfort seat.
Toekomst gericht wat carbon spul erop ;)
Paar foto'tjes;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

120km verder......zeeeeeeeeeeer tevreden :D

Hoe bevalt je comfort seat? Heb gelezen dat de pas vorm nogal belabberd is :?
 
Jah ik rij op zandvoort altijd met de MAC , rij je rond het avond uur 2x15min voor €30. En dan tussendoor moet je zelf vlaggen, vandaar de lage kosten. Circuitdagen vorig jaar niet gepakt, op een of andere manier niet aan toe gekomen. Wil volgend jaar wel bij race academy even een dag op de S1000RR sturen :]
wat zijn de kosten dan van de MAC? Ik woon in de buurt dus ben er zo. :)
 
Jah ik rij op zandvoort altijd met de MAC , rij je rond het avond uur 2x15min voor €30. En dan tussendoor moet je zelf vlaggen, vandaar de lage kosten. Circuitdagen vorig jaar niet gepakt, op een of andere manier niet aan toe gekomen. Wil volgend jaar wel bij race academy even een dag op de S1000RR sturen :]
wat zijn de kosten dan van de MAC? Ik woon in de buurt dus ben er zo. :)
Lidmaatschap is rond de €40 geloof ik. En dan een avondje 2x15 minuten rijden is €30. Ze houden ook 1x per jaar circuitdag en die komt uit rond de €125 en dat is dan 5x20 minuten rijden.

lekker muziekje, wie is dat? Leuke intro, vd zomer maar eens met 2 rode duivels op stap!

Nummer heet: Detour van Gunnar Olsen. 2 Rode duivels :] lijkt me een strak plan.
 
Laatst bewerkt:
Lidmaatschap is rond de €40 geloof ik. En dan een avondje 2x15 minuten rijden is €30. Ze houden ook 1x per jaar circuitdag en die komt uit rond de €125 en dat is dan 5x20 minuten rijden.Nummer heet: Detour van Gunnar Olsen. 2 Rode duivels :] lijkt me een strak plan.
thnx! doen we! :]
 
Hoe bevalt je comfort seat? Heb gelezen dat de pas vorm nogal belabberd is :?

Kwa zitcomfort ben ik erg tevreden over, het origineel vond ik met mijn 1.90m nogal aan de lage kant.

Afwerking van het zadel zelf is niks op aan te merken, maarrrr...idd de ingenieur bij BMW die dat ontworpen heeft...dat is een beetje jammer.
Het is zoals ze op sommige andere forums zeggen, het lijkt haast wel of het zadel is ontwerpen voor een andere motor maar het past er wel min of meer op.

Je kan er duidelijk onderdoor kijken, vooral de achterkant valt erg op.
Had beter gekund, zal er vroeg of laat anders wel eens een close up van nemen ;)
 
Het zitcomfort zal dit waarschijnlijk wel overrulen. Krijg op het originele zadel na 1/1,5u toch wel een flinke houte kont :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan