Yamaha R3 breder achterwiel

Gravian

MF'er
3 okt 2015
53
0
GRONINGEN
Beste mede mf bezoekers,

Ik heb een vraag over het wijzigen van de grootte van mijn achterwiel van mijn yamaha r3. Er zit nu een 140/70 op en de velg zou in principe tot 150 kunnen hebben. Graag zou ik een 170 of 180 breedte hebben. Dit is mogelijk ivm het chassis enz. Maar de vraag is; waar kan ik een geschikt achterwiel vinden? het moet een 5inch zijn maar verder geen idee waar het aan moet voldoen..


kan iemand mij hiermee helpen?
Bedankt!

groetjess :W
 
Laatst bewerkt:
Of het ligt aan de tellerafwijking.

Zit een digitaal tellertje op, gekalibreerd met GPS, die mechanische van de duc geeft ong. 6km/u te veel aan op die snelheid.

En aan dat je een goei lulverhaal op kan hangen
gs500 heeft grondspeling van 10cm ofzo daar kun je never nooit zo plat mee als op een normale duc

10cm tussen wat? verder zou ik je op zich wel gelijk geven als mun GS'je nog standaard was, maar dat istie niet.

Maargoed, ik probeer helemaal niet duidelijk te maken hoe hard ik wel niet door een bepaalde bocht durf, er zijn vast mensen die daar veel harder doorheen durven.
Ik probeerde duidelijk te maken aan de TS dat wat betreft prestaties hij het niet bij zijn achterband moet zoeken.
Alstie puur en en alleen voor de looks gaat en verder niet sportief rijdt, dan moetie er vooral een breder wiel op monteren :]
 
Nja dat geeft die ook aan dat het niet alleen looks is maar dat er in 150 nagenoeg geen banden te krijgen zijn.
maar wat is er aan die gs gedaan dan dat je er zoveel harder mee kan sturen?
 
Nja dat geeft die ook aan dat het niet alleen looks is maar dat er in 150 nagenoeg geen banden te krijgen zijn.
maar wat is er aan die gs gedaan dan dat je er zoveel harder mee kan sturen?

2001 GSXR750 voorvork, zacht rubber, dubbele remmen stalen remleidingen, laat remmen vroeg op het gas, daarna is alles voor niks want dan haalt ong. elk andere motor je in :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan