Casey Stoner deel 3

:^

Ducati zal zeker voor het seizoen 2017 jacht maken op één van die GPwinnaars.
Je weet pas hoe gaat die Ducati is als er rijders mee kunnen winnen.
Stoner terug ,stel dat hij met de aankomende testen uiteindelijk sneller is dan de huidige vaste rijders en dat gaat gebeuren :Y

We zullen zien.....makkelijk zal het vast niet worden, hij is er een aardige tijd uit geweest.
 
Tuuuuuuuurlijk ....altijd weer smoesjes ....die Rossi fans :')

Casey Stoner wist heel goed dat het hoog tijd was om te vertrekken bij Ducati. Van heel veel wins in 2007, naar wat minder in '08, nog minder in '09, nóg minder in '10... Naar wereldkampioen met tien keer winst in '11 op de Honda. Je kunt aan alle andere coureurs én aan Stoner's dalende lijn goed zien dat er bij Ducati geen kampioensfiets in ontwikkeling was.

Laat Stoner op de GP16 maar lekker knallen hoor. Ik hoop echt op een wildcard op Phillip Island, en dat hij dan iedereen weer het nakijken geeft. Zou toch een klein sprookje zijn!
 
Laatst bewerkt:
Casey Stoner wist heel goed dat het hoog tijd was om te vertrekken bij Ducati. Van heel veel wins in 2007, naar wat minder in '08, nog minder in '09, nóg minder in '10... Naar wereldkampioen met tien keer winst in '11 op de Honda. Je kunt aan alle andere coureurs én aan Stoner's dalende lijn goed zien dat er bij Ducati geen kampioensfiets in ontwikkeling was.

Laat Stoner op de GP16 maar lekker knallen hoor. Ik hoop echt op een wildcard op Phillip Island, en dat hij dan iedereen weer het nakijken geeft. Zou toch een klein sprookje zijn!
En dan weer in een mooi design van die duc en himself.
full
:Y
 
Casey Stoner wist heel goed dat het hoog tijd was om te vertrekken bij Ducati. Van heel veel wins in 2007, naar wat minder in '08, nog minder in '09, nóg minder in '10... Naar wereldkampioen met tien keer winst in '11 op de Honda. Je kunt aan alle andere coureurs én aan Stoner's dalende lijn goed zien dat er bij Ducati geen kampioensfiets in ontwikkeling was.

Laat Stoner op de GP16 maar lekker knallen hoor. Ik hoop echt op een wildcard op Phillip Island, en dat hij dan iedereen weer het nakijken geeft. Zou toch een klein sprookje zijn!
Dan sta ik hier op de tafel te dansen...zoals ik in 2007 en 2011 ook gedaan heb *O* ....maar je zegt het al ...dat zal ook wel een sprookje blijven ;)
 
Voor iedereen die hoopte op een terugkeer van Stoner in de GP's: gaat niet gebeuren.

Despite the Australian returning solely in a testing role and as a brand ambassador, Ducatisti are already dreaming of seeing Stoner racing as a wild card in 2016, with hopes of a full-time return in 2017.

Unfortunately, those are only idle hopes. In a recent interview with British publication Motorcycle News, Stoner said he would "definitely not" be racing again full-time. Racing meant taking so much risk all the time, something which made sense when he was on the inside, competing for championships, but looking back from the outside, his priorities had changed. "There is more to life with my family," he told MCN. He was still very happy with his decision, he said.

Even wild cards are questionable. Ducati CEO Claudio Domenicali spoke to the Gazzetta dello Sport, and their partner publication Motosprint, and said that a wild card was not part of their plans. "It is not in our plans, nor in his plans. He is calm and relaxed, a long way from the idea of putting himself in the front lines again."

MotoGP News Round Up: Brno vs Indy, Stoner at Ducati, Valencia Fallout, and Some Holiday Entertainment | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks
 
Racesport is nou niet het toppunt van betrouwbaar (en vaak niet de oorspronkelijke bron). Ikzelf ga ervan uit dat Casey Stoner en Ducati mikken op een wildcard op Phillip Island, als Casey snel genoeg blijkt tijdens het testen en er zelf ook zin in heeft. Het einde van seizoen 2016 en Phillip Island zijn nog ver weg.
 
Och ja, zoals bij iedere motorrijder - eenmaal besmet met het motorvirus!
We konden het zien op Suzuka..hij ging weer als vanouds..

Men wil gewoon geen verwachtingen wekken, begrijpelijk uiteraard.
Maar zodra hij weer in het zadel zit en voelt dat die Duc er goed genoeg voor is.
Gaat zijn competitiedrang weer een rol spelen vrees ik.

En idd. voordat we bij Philip Island zijn duurt nog even.
Fans kunnen alleen maar hopen toch..

Zag laatst dit filmpje nog even;

Even weer genieten!!

Blijft toch een apart fenomeen die gast.
 
Racesport is nou niet het toppunt van betrouwbaar (en vaak niet de oorspronkelijke bron). Ikzelf ga ervan uit dat Casey Stoner en Ducati mikken op een wildcard op Phillip Island, als Casey snel genoeg blijkt tijdens het testen en er zelf ook zin in heeft. Het einde van seizoen 2016 en Phillip Island zijn nog ver weg.

Dat mag dan wel zijn maar feit is wel dat domenicali zegt dat het niet gaat gebeuren, Ciabatta zegt dat er geen ja of nee in het contract met stoner geregeld is en stoner honda heeft verlaten omdat hij boos was over het feit dat ze zijn aanbod om pedrosa te vervangen botweg hebben afgewezen.

Een volledig seizoen rijden gaat stoner waarschijnlijk niet meer doen maar een wildcard zo links en rechts???

Zal er ook een beetje van afhangen hoe rap hij nog is met al die nieuwe zooi die ze in 2016 moeten gaan gebruiken. Ik geloof nog heilig in de eerzucht van Stoner. Als hij kansen ziet om de gevestigde orde te verslaan dan ben ik er van overtuigd dat we hem komend seizoen links of rechts gaan zien met een wildcard.
 
Laatst bewerkt:
Racesport is nou niet het toppunt van betrouwbaar (en vaak niet de oorspronkelijke bron). Ikzelf ga ervan uit dat Casey Stoner en Ducati mikken op een wildcard op Phillip Island, als Casey snel genoeg blijkt tijdens het testen en er zelf ook zin in heeft. Het einde van seizoen 2016 en Phillip Island zijn nog ver weg.

Dat was ook mijn gedachte.
 
Zou mooi zijn, want wanneer hij genoeg kan testen denk ik niet dat hij langzamer zal zijn dan de huidige Ducati fabrieksmannen.

De vraag is alleen of hij wel zin heeft in het hele circus.
Dat was zijn reden om te stoppen
 
Och ja, zoals bij iedere motorrijder - eenmaal besmet met het motorvirus!
We konden het zien op Suzuka..hij ging weer als vanouds..

Men wil gewoon geen verwachtingen wekken, begrijpelijk uiteraard.
Maar zodra hij weer in het zadel zit en voelt dat die Duc er goed genoeg voor is.
Gaat zijn competitiedrang weer een rol spelen vrees ik.

En idd. voordat we bij Philip Island zijn duurt nog even.
Fans kunnen alleen maar hopen toch..

Zag laatst dit filmpje nog even;

Even weer genieten!!

Blijft toch een apart fenomeen die gast.

Blijft gewoon een coureur die ik erg graag zag racen! Geweldige coureur. :} :} :}

(Wat je van hem als persoon vond mag ieder voor zichzelf weten, die discussie is zo uitgekauwd inmiddels.
 
Laatst bewerkt:
Blijft gewoon een coureur die ik erg graag zag racen! Geweldige coureur. :} :} :}

(Wat je van hem als persoon vond mag ieder voor zichzelf weten, die discussie is zo uitgekauwd inmiddels.

:Y :^

Weet nog als de dag van gisteren dat hij zijn laatste rondjes op Assen reed en dat ik daar gewoon van baalde. Zoals hij kon driften zijn er niet zo heel veel.
 
:Y :^

Weet nog als de dag van gisteren dat hij zijn laatste rondjes op Assen reed en dat ik daar gewoon van baalde. Zoals hij kon driften zijn er niet zo heel veel.

Vooral zijn pure snelheid en talent. Marquez heeft dat ook, maar die is veel ruwer/ruiger in z'n doen en laten. Wat Stoner liet zien was echt "poetry in motion" voor mij.
 
Garry Mc Coy :}

Rossi heeft ooit gezegd dat het geweldig was om achter Mc Coy te rijden met zijn enorme drifts
 
:Y :^

Weet nog als de dag van gisteren dat hij zijn laatste rondjes op Assen reed en dat ik daar gewoon van baalde. Zoals hij kon driften zijn er niet zo heel veel.

Zijn er meer hoor.Ook Pedrosa ook al valt het niet vaak op.Kijk even op min.4.26
 
Laatst bewerkt:
Dat hij wilde invallen, was toch al bekend? Dat hij pissig was dat-ie niet mocht, was ook bekend. Vooral omdat de reden een lulverhaal was, waar weinig mensen in geloven. Is één van de redenen waarom zijn vertrek bij Honda niet zo schokkend is.
Ok, wist wel dat íe niet in mocht vallen, maar niet dat 'ie daar pissig om was. Dat team MM er miss achter zat wist ik iig ook niet, maar verbaasd me daarentegen weer niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan