Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bij de motorzaak kom dan is hij €7040,- :} :} :]
Als jij bij die zelfde motorzaak komt €7199,- _O- :W

Ps: ik heb het nagevraagd bij de motorzaak :Y
 
Dat zou best kunnen , Honda weet dat ik wat nieuws meestal afneem in metalflake Roze met Hello Kitty sticker pack.
dan is die 159 euro gewoon geen geld.
5c63575f42014af81c3e02dde8939b18.jpg
 
Hallo mede NC rijders :W

Eerst nog even de beste wensen voor iedereen! Mag iedereen maar veel veilige km's maken dit jaar!

Mezelf een SJCAM M10 cadeau gedaan voor kerst en gisteren kunnen testen. Geluid is zwaar klote ;(

Beeld is redelijk, Youtube verziekt het een beetje. Originele beelden zijn stukken beter maargoed..


:]

vind t nog best ok eruit zien! geluid kan je soms iets verbeteren als je er zo'n microfoon pluis opplakt :P (als je dan weet wat ik bedoel haha)

is dat in t westland trouwens? Dacht wat stukjes te herkennen :) :]
 
mijn contour ben ik kwijt maar voor die max 80 euro zou ik eerder voor deze cam gaan.
die kwaliteit door youtube zou ik niet mee zitten, heb je in YT al gezet dat hij in HD moet ?
bij mij zet hij hem automatisch in 480 p hoewel ik 1,2 Mb max download hebt.
als dat je niks zegt zou ik me nog minder aantrekken van wat YouTube met de kwaliteit doet ;)
 
vind t nog best ok eruit zien! geluid kan je soms iets verbeteren als je er zo'n microfoon pluis opplakt :P (als je dan weet wat ik bedoel haha)

is dat in t westland trouwens? Dacht wat stukjes te herkennen :) :]

Westland ja :Y

De mic zit in de cam dus ik kan er niks voor plakken.
Geluid is klote omdat hij in de waterdichte behuizing zat.
Werd geleverd met een extra deurtje met gaatjes erin dus doe moet het beter doen!
 
Vooreerst beste wensen en veilige kilomters in 2016!!!

Ik kon het mij gisteren niet laten en een tom tom rider 400 gekocht en dadelijk geinstalleerd. Wel echt leuk hebbedingetje, geeft geluid als er flitspalen staan, kiest de snelste weg als er file is etc. Natuurlijk is dit niet ECHT accuraat want tussen file kan je doorrijden. Daar houdt tomtom blijkbaar geen rekening mee ook al is hij gemaakt voor motorrijders.

Wat wel leuk is dat je ziet wie belt, vroeger had ik gewoon iphone en scalarider qz. Dan kon je enkel kiezen opnemen of niet, ofwel moest je stoppen en kijken wie er belt. Nu zie je dat op scherm van tomtom. Als iemand belt waar je geen zin in hebt om op te nemen kan je gerust weigeren :).

Dit weekend eens naar de ardennen en eens zien wat het geeft op kronkelige wegen :)
 
Tijdens pauze motor eens laten blinken via de motorcar wash. Doet daarna toch altijd zo deugd zeker als zonneke schijnt. Juist terug vlinders in de buik :) (mijn vrouw zou het eens moeten horen ;) )
 
Over België kan ik het niet zeggen, maar in spanje en portugal meerdere plekken gevonden waar er een bordje bij stond met een motorrijder.

Er zijn wel carwashss carwasheens autowasstraten in nederland met een plekje om te stofzuigen, maar om je uit te leven met een hogedrukspuit en zelf te wassen is dacht ik wat schaarsers.
In het buitenland is dat wat meer en hebben ze soms een plekje aangeduid voor motors.
dat je niet per muntje/betaaleenheid de hoeveelheid water en sop die voor een auto nodig is.
dan vind je de motor niet meer terug in de schuimdisco ;)
 
ja is inderdaad een motorwash: zie De Wasstraat — BikeWash



Echt wel handig. Eerst schuim je de motor volledig in met schuimlans, vervolgens kan je hem kuisen met warm water met wasproduct (je kan kiezen hoge druk of gewone druk). Daarna is er een apart schuimapparaat voor de velgen. Vervolgens kan je alles mooi afspruiten met warm water (hoge druk of gewoon).

Daarna in wax zetten, om tenslotte af te spoelen met waterafstotend water (ja raar).

Je kan dit allemaal doen met muntjes. Voor een 5 euro blinkt hij als nieuw en neemt een half uurtje in beslag. Daar ik dagelijks met motor ga werken, ga ik toch minstens eenmaal om de tien dagen erheen. In weekend dan nog eens ketting smeren, siliconspray hier en daar opdoen en plastiek af en toe behandelen met plastic spray. Zo blijft hij zoals nieuw.
 
Laatst bewerkt:
ja is inderdaad een motorwash: zie De Wasstraat — BikeWash



Echt wel handig. Eerst schuim je de motor volledig in met schuimlans, vervolgens kan je hem kuisen met warm water met wasproduct (je kan kiezen hoge druk of gewone druk). Daarna is er een apart schuimapparaat voor de velgen. Vervolgens kan je alles mooi afspruiten met warm water (hoge druk of gewoon).

Daarna in wax zetten, om tenslotte af te spoelen met waterafstotend water (ja raar).

Je kan dit allemaal doen met muntjes. Voor een 5 euro blinkt hij als nieuw en neemt een half uurtje in beslag. Daar ik dagelijks met motor ga werken, ga ik toch minstens eenmaal om de tien dagen erheen. In weekend dan nog eens ketting smeren, siliconspray hier en daar opdoen en plastiek af en toe behandelen met plastic spray. Zo blijft hij zoals nieuw.

Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben. Ik kon vroeger bij mijn pa in de garage heerlijk mijn gang gaan maar die optie is niet meer B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan