R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Oke, antwoord van Dynojet:


There are no hardware differences. The PC5 part numbers are only different because they come with some variations in the installation guide and the preloaded map is specific to only one of the model year ranges.

Let me know if you have any further questions.

Regards,

Chris Kelly
Dynojet Research Inc.
2191 Mendenhall Dr. Suite 105
North Las Vegas, NV 89081
1-800-992-4993



GELUL!!! Dat is precies het zelfde, zit niks geen verschil in!!

Zoals ik verwachtte, het maakt dus geen reet uit.
Dus wel zoals ik net omschreef op de vorige pagina!
Weten die lui zelf wel eens wat ze maken of verkopen?
 
Laatst bewerkt:
GELUL!!! Dat is precies het zelfde, zit niks geen verschil in!!Dus wel zoals ik net omschreef op de vorige pagina!
Weten die lui zelf wel eens wat ze maken of verkopen?

heb ze net allebei naast elkaar gehad, zitten wel degelijk wat verschillen in. en dan gaat het meer om tekst welke aangepast is etc. (wat voor een fabrikant al meer dan genoeg ik om het als "update" te beschouwen)

Beetje gekke gedachten dat ze zelf niet zouden weten wat ze maken, als iemand er verstand van heeft zijn het die mannen zelf wel.
 
Toen begon de materie……motor op de bank voor een 1e run. Wat we ook deden, we konden niks geen waardes uitlezen. Hoog in de toeren, laag in de toeren alle cijfertjes bleven op nul staan. Hé dit kan niet zei Michel. Ik moet wat meten.
Alle bedrading/massa en connectors gecontroleerd, was allemaal in orde.

Wat is je definitie van waardes uitlezen? Welke waardes en waardoor worden ze uitgelezen?
 
hoi

ik zal me even voorstellen
Ik ben Roel 26 jaar woon in grashoek en heb een r1 SP van 2012.

Nu zit ik met het volgende ik wil met de motor op vakantie.
Maar ik heb geen goede manier om mijn bagage mee te nemen afgelopen jaar heb ik een sport tas achterop gebonden maar dit was niet ideaal.
Hoe nemen jullie je bagage mee?

Gr Roel
full
 
ik zou gewoon even zoeken wat voor jou goed werkt kwa inhoud etc.

sw-motech is een grote met mooie systeem (ook specifiek voor de r1)
bagster
givi
en zo heb je er nog wel een aantal. even googlen dus.

mooie bike heb je! :)
 
Ik heb een duo-zitje aangepast. Het zachte materiaal er vanaf, een paar bussen op maat gemaakt en daar een plank op. Op die plank zo'n SW-motech Cargobag.
Niks komt tegen het kuipwerk, er wordt niks beschadigd. Dat was mijn belangrijkste reden om het zo te maken.

Overigens doe ik dit alleen voor max een lang weekend weg. Is het langer dan rij ik er met de auto + aanhanger naar toe. Ik rij voor mn plezier, niet om pakezel van mijn eigen bagage uit te hangen :).
 
Laatst bewerkt:
hoi

ik zal me even voorstellen
Ik ben Roel 26 jaar woon in grashoek en heb een r1 SP van 2012.

Nu zit ik met het volgende ik wil met de motor op vakantie.
Maar ik heb geen goede manier om mijn bagage mee te nemen afgelopen jaar heb ik een sport tas achterop gebonden maar dit was niet ideaal.
Hoe nemen jullie je bagage mee?

Gr Roel
[afbeeldin
g
]

Welkom Roel,

Mooie uitvoering. Ook gehad deze kleur.
full
 
Bagage vervoeren is niet echt ideaal. Er zijn wel allerlei bagagebeugels verkrijgbaar. Check MDI eens.
 
Ik heb een tasje van 15 euro van de Polo. Rest gaat met de auto mee.

2r5yxqp.jpg
 
bedankt voor de tips

heb besloten dat ik ook mijn duo zitje ga aanpassen zodat ik daar mijn cargo bag op kan bevestiggen
heb mijn duo voetsteunen inmiddels al verwijdert dus er kan toch niemand meer achterop
 
bedankt voor de tips

heb besloten dat ik ook mijn duo zitje ga aanpassen zodat ik daar mijn cargo bag op kan bevestiggen
heb mijn duo voetsteunen inmiddels al verwijdert dus er kan toch niemand meer achterop


Op pagina 17 en 18 van dit topic heb ik beschreven hoe ik het opgelost heb.
Misschien dat je hier iets aan hebt?
 
Op pagina 17 en 18 van dit topic heb ik beschreven hoe ik het opgelost heb.
Misschien dat je hier iets aan hebt?

Zo heb ik het dus ook gemaakt, alleen is mijn plank iets breder zodat de tas zeker niet de kuip of uitlaten raakt
 
Ik heb het zo gedaan:

Kapje gekocht op ALI-B voor 27 euro.....maar de blauwe kleur klopt natuurlijk niet, dus carbon-folie gekocht en gewrapped. Daarna de tankbeugel er op en 'afgesteld' zodat de tas het puntje van de kont niet raakt.
Ik vind het er best netjes uit zien zo, het zit muurvast en er kan dus eventueel ook een grotere tas op. (alleen heb ik die niet)









full
 
And now for something completely different..... :+
Ik heb een oude post gevonden van Oerknal waarbij hij het y-stuk 'open' gemaakt heeft om de katalysator te verwijderen. Dit zou o.a. moeten schelen in de warmteontwikkeling onder de zit.
Hoe is die weer dicht gelast? het is een Ti deel toch? ik neem aan dat niet iedere '...haas' dat kan?
En hoe is dan het geluid? Ik zou namelijk graag nog een keer het circuit bezoeken, maar op bijvoorbeeld circuit zolder zijn ze best streng. Iemand ervaring daar mee?

Dit is dus eigenlijk een vraag aan Oerknal, maar het staat iedereen vrij om te reageren natuurlijk.... ;)
 
Kat van de R1 zit gewoon in een metaal behuizing, nix geen tit. of rvs, dus elke beetje laser krijgt dat zo weer dicht.
Geluid zal meetbaar wel meer zijn, maar kwa geluid vond ik het toen niets meer worden, had een Y-stuk gemonteerd tvv de kat.
Je kunt hem trouwens ook leeg kloppen, gaat niet makkelijk, maar tis te doen.
 
Laatst bewerkt:
2qm28lw.jpg


Leegkloppen zal niet gaan, je kunt namelijk niet de bocht om aan beide kanten.
 
Ik heb volgens mij nog ergens het Y-stuk van mijn vorige R1 (2010) liggen. Zo te zien moet dat goed te doen zijn :).

Alternatief is +400 euro uitgeven aan een Y-stuk. Goedkoper heb ik nog nergens gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan