XJ/XS topic deel IV

Alles erin gekregen, maar de schakelwals ging belachelijk zwaar (toch te lomp geweest). Toch maar spltsen.

Tot mijn verbazing zie ik geen pakking zooi tussen de carters.

edit - schakelwals gaat weer soepel. *D
 
Laatst bewerkt:
zijn het geen vervangingsveren van wp ?
dat was vroeger hun huiskleur meen ik, voor hun naamswijziging vanwege een voorganger van de zwarte pieten discussie.
 
Tweede poging om dit topic te verlaten. Gisteren de XJ550 verkocht aan iemand die er een cafe racer van gaat maken (verrassend idee zeg ;) ) aangezien ik me toch lekkerder voel op iets dat wat hoger en rechter zit.
 
Door allerlei problemen heel wat later dan toegezegd...sorry.
Maar goed: de eerste partij RVS remzuigers voor de XS-serie is compleet.
Ik heb er 7, dus goed voor 2 complete motoren.
€22,-/st, doe me maar een PM als je interesse hebt

 
Laatst bewerkt:
Ik kan m'n haynes niet vinden, dus vandaar dat ik het hier maar vraag:

Wie kan me vertellen wat de standaard positie is van de clip op de gasnaalden van een XJ600-3KM van '91?
 
Nog een paar dagen en dan zit de internering er weer op.... Als ze nu effe niet meer willen strooien en het nog goed regent kan hij 1 maart weer buiten spelen
 
Nog een paar dagen en dan zit de internering er weer op.... Als ze nu effe niet meer willen strooien en het nog goed regent kan hij 1 maart weer buiten spelen
Yep, hier ook. Hopelijk wordt het dan ook wat beter weer en kunnen we weer lekker :]
 
In deze regio Haaglanden zijn ze afgelopen dagen heel hard bezig geweest om de zooi weg te spoelen.

Wat een takke weer was het afgelopen dagen :(




Maar ja het zout zal wel weggespoeld zijn :+
 
Zooo weer even een vers accuutje aangeschaft.. kunnen we weer met voldoende prik op pad :-)
 
In deze regio Haaglanden zijn ze afgelopen dagen heel hard bezig geweest om de zooi weg te spoelen.

Wat een takke weer was het afgelopen dagen :(




Maar ja het zout zal wel weggespoeld zijn :+
afgelopen weekend weer lekker gereden met de xj. Maar hier waren ze gister avond zelfs nog aan het strooien :(
 
Voor de liefhebbers: ik heb nog steeds een aantal RVS remzuigers te koop.
Zie foto een aantal posts terug.
 
helaas er achter gekomen dat ik "gaten" in mijn tank heb.
Is hier nog wat mee te doen of kan ik beter op zoek naar een andere tank>
het betreft een xj 750
Plaatjes van deze gaatjes;
full

full

full

full


of moet ik op zoek naar een "betere" tank?
 
past ie wel op de 750 Ben?

Ik heb alleen belangstelling voor de tank.
heb "genoeg" thuis staan, zit niet te wachten op nog een "brommer" ;)
 
Laatst bewerkt:
past ie wel op de 750 Ben?

Ik heb alleen belangstelling voor de tank.
heb "genoeg" thuis staan, zit niet te wachten op nog een "brommer" ;)
Die fiets wordt in onderdelen verkocht. Ik heb dat prachtige onderkuipje gekocht :-)
En de tank van een 900 is hetzelfde als van een 750, volgens mij is het hele rijwiel gedeelte exact gelijk, alleen de motor en de carbs zijn anders.
Ik kan natuurlijk zo op die foto's niet beoordelen hoe deze tank is. Daarvoor zul je dus even contact met de verkoper moeten opnemen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb geboden voor de tank en ook de zijkapjes en achter stuk.
Nog geen reactie terug.
Tank alleen is 60 euro zonder kraan?
 
Als het goed is ben ik nu in het bezit van nieuwe tank en andere zijkapjes. Die kapjes van mij waren niet mooi meer.

Dank je ben voor de advertentie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan