Bugs, features en andere zachte waren

}) Luuuuuuuuuuuuuuuucieeeeeeee })


Meneer Bier Memmen, ook alvast fijne feestdagen gewenst
cd4ab90537350a74c4f4422b938c3b5d.jpg


*:)
 
Laatst bewerkt:
Die hippe nieuwerwetse zachtewaar shizzle enzo die "binnenkort" zou komen... zit daar ook de feature in om direct vanaf je eifoon en andere overdreven telefoon een foto direct op MF te plaatsen? Denk dat dat een hele makkelijke toevoeging zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
De eerste shizzle die idd binnenkort online zal komen, daar zitten vrijwel geen nieuwe features in. Dat is "alleen" een ander design.

In de loop van 2016 komt hypermoderne nieuwe shizzle waar dergelijke features in zullen zitten :)
 
@bananeman:
Ik heb even een vraag... ik post al 4 jaar foto's op dezelfde manier.... gewoon de link vanuit google/picassa tussen de
plaatsen en hoppa. Maar nu gaat het mis. in mijn topic KLIK kunnen mensen blijkbaar de plaatjes niet meer zien. Ik heb van alles geprobeerd. Een link vanuit google foto's is namelijk anders dan een link uit picassa web albums, ook al is het hetzelfde plaatje.
Zou jij of een andere admin eens kunnen kijken waar dat aan kan liggen?? bij mij werkt namelijk alles zoals het zou moeten. ik heb geprobeerd met Internet explorer, chrome, op de PC, tablet en telefoon.... overal plaatjes. ook een ander google account levert niks op en in het account zelf kan ik geen instelling vinden die er iets mee te maken zou kunnen hebben.

Bij voorbaat dank!

Later,

Loek
 
de afbeeldingen die je probeert te plaatsen eindigen niet op .jpg .
het zijn dus links .
dat zou je in eerste instantie niet zeggen, als je de muispijl op de afbeelding laat staan zie je een naam die eindigt op .jpg , als je dan op de rechtermuisknop klkt staat er 'link openen ...." geen afbeelding openen .... "

yWJKym9lyulnb0rOoOyBC-1P6NZhZpAqh0gUgscJ-4cxYrQuuu0TrIa07rIMNOT7odBTERlwZvHCw0WOagmzxJL1-qq3LmsUe-oIlLPLCpMJotnddCnjtMyZ5gP4YukaokXpPmQeFkaL1TncQPLjf5rMUop0OJpiyuio205_Vut_0CUJOoYz3gulJQBlKH97UPeTXRfU7ouE6BKvi-F35MRv_w6HC4QnGaWiPW5uPt_Y-_9BjyIzcjvwMGLstgoxRHZAOJKcvX-FIq3ofrPfGLbM9_BtfSFpcCdgmeJz68XZqxYeVNllbJGXDYZ3Elgl2NM8E3Tw6MagvEgufrCojVN3psbX9_dkoUBtmqjL669Ut96agHAHYG3gFJ87d-dDyKIBlHI7GnnpSInRXbTI9hp2EQaMo1I20NCYfbhOvB7J_8h2n972Jz44WJ_xOYInPffoHnXVjcrvJEfi7QceSaCwR2kjN8CQj_9REqhtU6N8Gz73CBpm0Fc7HIrAZwbOjmYRa1CFLv6FR87laih-4GSHVKj2f6xDyEiGsECXNJtoj6q0wV5k1lf4LY2MUUZUm4pV=w1144-h643-no


full


dan zal je altijd zien dat het bij mij wel lukt :P

maar je kan het verschil wel zien in de link die verschijnt als je met de muis op de afbeeldingen gaat staan, de 2e pot latex staat in mijn documenten na gedownload te zijn.
de 1e link is idioot lang en dan gaat er al snel iets mis als de afbeelding niet gedeelt staat of er https in de link staat wat vaak gebeurt met google foto's.
 
Laatst bewerkt:
Wil mijn kerst avatar wijzigen in een niet kerst versie :)
maar krijg na het klikken 'Verstuur alle wijzigingen' button
de volgende melding.

ebqE7fW.png
 
Grappig.

Ik heb dat kerstlogo bovenaan de pagina nooit gezien (heb IE 11).
Zag het wel nadat ik uitgelogd was, maar opnieuw niet na inloggen.
Ik heb ik als donateur banners uit staan, maar als ik die aan zet veranderd er niets.

Op mijn telefoon heb ik hetzelfde (Galaxy S5). Bij mijn vriendin haar telefoon werkt het ook niet als ik op mijn account inlog, maar weer wél als zij op haar eigen account inlogt.
 
Komt er eigenlijk ook nog een mogelijkheid om advertenties (in te koop motoren) als favoriet te kunnen markeren? Al dan niet in een speciale categorie binnen je Favoriete topics?
 
te koop motoren is al eens terug ingevoerd geweest dus er is iets wat het een erg gewenst laagje maakt.
waarom er geen favoriet van te maken is verbaasd mij ook telkens weer.
 
Je weet dat Te koop: motoren maar een dun laagje is over Motorshopper: Motoren - Gebruikte producten? Misschien dat in de aanstaande vernieuwing van de eerste site de favorieten worden geïntegreerd; in elk geval kun je nu al rechtstreeks naar de tweede site gaan en daar favorieten aanmaken en bekijken.
Klopt, het is de functionaliteit van Motorshopper die geïntegreerd is op MF. Het toevoegen van favorieten op MF is nog niet ingevoerd, dit gaan we nog wel doen (maar ik weet niet wanneer ;))
 
Dropbox menu is er niet op vooruit gegaan vind ik.

Als je hier het menu mee bedoelt waar je een foto uit je documenten kan toevoegen, dan sluit ik me aan , zou fijn zijn als daar naar gekeken kan worden, worden elke keer heel klein.
Het menu groter maken en met kruisje wegklikken zorgt er niet voor dat dit formaat onthouden word, zoals je met windows kon/kan instellen.


BANAAN score is het percentage van je posts in een techniek topic tov je totaal aantal posts.
mensen die dus alleen maar in techniek posten zitten boven de 90%
 
Laatst bewerkt:
Als je hier het menu mee bedoelt waar je een foto uit je documenten kan toevoegen, dan sluit ik me aan , zou fijn zijn als daar naar gekeken kan worden, worden elke keer heel klein.
Het menu groter maken en met kruisje wegklikken zorgt er niet voor dat dit formaat onthouden word, zoals je met windows kon/kan instellen.

Psies, je moet het venster telkens slepend vergroten. Lekker als je een bepaalde foto zoekt. :N
 
Ik zal mijn vraag wel op te verkeerde plaats zetten.

Maarrrrrrr ik wil zoeken met het zoek systeem van het MF boven in maar lukt mij niet
Ik kan er niets heen typen als ik er op ga staan word het wel blauw en verder kan ik er niks mee .
Heb ik zelf wat verkeerd ingesteld of..... ik werk met window 7

Hoor graag zodat ook ik weer kan zoeken op de forum
 
Terug
Bovenaan Onderaan