Weer of geen weer (5), Laat de hitte maar komen

Contactslot vastgevroren :')


He , die ken ik . :Y
Vorige week nat weggezet dus nu de fohn nodig gehad .
Tuin wit ,achterpad een ijsbaan (sinds de achterburen hun tuin hebben opgeknapt is de afwatering aan gort ) parkeerplaats wit en de rest van de rit was de weg schoon en droog .
Best nog wat motoren tegengekomen. Wel jammer . Zo is doorrijden in de winter lang zo stoer niet meer als iedereen het doet.
 
He , die ken ik . :Y
Vorige week nat weggezet dus nu de fohn nodig gehad .
Tuin wit ,achterpad een ijsbaan (sinds de achterburen hun tuin hebben opgeknapt is de afwatering aan gort ) parkeerplaats wit en de rest van de rit was de weg schoon en droog .
Best nog wat motoren tegengekomen. Wel jammer . Zo is doorrijden in de winter lang zo stoer niet meer als iedereen het doet.
Hier gewoon een busje slotontdooier in de zak :P
 
Zijn er nog MF'ers die vandaag gereden hebben?
Ik wacht wel tot het droog is en minimaal 6 graden is.:D
Ja, hier!

-7 graden op de thermometer op de kuip. Kettingslot en schijfremslot vast, zadel zo hard als beton en weinig tot geen demping. (de BMW staat buiten..) Beetje geglibberd onderweg. Morgen carpool ik, vond het minder lollig. ;)
 
Vandaag moest ik op verplaatsing bij klanten met medewerkster dus moest in met auto naar werk want ze wil niet mij mij vanachter op de motor :( Morgen niet dus wordt het de motor :). Gerbing verwarmde sokken en handschoenen en rijden maar. Zie er al naar uit :)
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor gewoon w-w ritje van ruime 80km per rit. Was fris, maar met verwarmd vest en handschoenen goed te doen (wel wat koude voeten na een uur). De rit naar huis ging zelfs heel vlot; geen enkele file gehad. Ik zag dat de koekblikkers zich op andere wegen hadden verzameld. :+
 
Ik vind het vaak lastig om van tevoren in te schatten of ik op de motor kan gaan. Vanmorgen last minute besloten om met het koekblik te gaan. Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen!
 
Veruit de meesten laten de fiets staan in de winter periode.

Persoonlijk rij ik niet zodra er pekel ligt en start pas weer na een flinke regenbui en circa 5+ graden.
 
nu al twee dagen met de auto ivm de voorspellingen van buienradar om 0600.

lijkt weer gewoon een lekker dag te worden :/
 
_O- _O- _O-


facebook-loser-emoticon.jpg
 
Ik rij nog steeds, maandag wat last van koude vingers maar verder gaat het prima. Alleen vanochtend bleek de weg voor het stoplicht een ijsbaan, k zet mn voet neer en ga bijna onderuit, rijdend geen gladde stukken gevonden gelukkig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan