Weer of geen weer (5), Laat de hitte maar komen

aint funny :(








:+ toch wel
:+

Ach, scheelt je wel je pak en laarzen ( en motor ) ontdoen van de pekel ;)


360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, vanaf volgende week wordt het weer warm (in BE) vanaf maandag weer temperaturen vanaf 10°C als ze niet mis zijn voorspeld :)
 
Mooie winter zo, van een weekje. Dat bevalt me wel.
Deze week toch maar met de auto naar het werk. Met zulke temperaturen en mogelijke gladheid wordt het te gevaarlijk.
 
motor een dag buiten laten staan en de roest stond op me schijven wat gaat dat snel zeg wauw, paar keer goed remmen en ze blonken me weer tegemoet, ach ja daar is het een winterfiets voor he :]
 
B| Mijn tankslot zat vastgevroren (bleek toen ik met een bijna lege tank bij de pomp stond.)

Hulde voor het vrouwtje dat er tegenover woont en me een kopje heet water gaf *O*
 
Het is weer prima motorweer, maar het hok ziet er intussen niet meer uit van al die natte dagen. En met dat zonnetje valt het extra op :( . Nog te koud voor een wasbeurt.
 
Morgen is weer een mooi dagje! Die natte en vieze dagen maken het er niet mooier op, van de week 1x me pekel er niet afgespoeld, morgen maar doen
. Hopelijk maakt het na een paar dagen niet uit.
 
ja, hier beginnen de spiegels toch ook wel een wasbeurt nodig te hebben. met die pekel kan je ze beter niet ff met je handschoen proberen droog te vegen.
 
Beter geen mist of dichte mist. Gisterenmorgen zat het er zo tussen in. Dan denk je dat je gerust in kan halen, maar de tegenstander was toch dichterbij dan ik dacht. Wel suspense!
 
Vanochtend om 06:15 weg, droog. Onderweg begon het te sneeuwen, was niet leuk rijden. Hopelijk blijft het droog vandaag en dan vanmiddag normaal terugrijden.
 
Hier in Tienen (ongeveer centrum België) lag deze morgen ook ongeveer 2cm sneeuw.
Dit keer hadden ze zich voorbereid en vooraf zout gestrooid. De ochtendspits verliep normaal.
En intussen is die sneeuw alweer bijna helemaal verdwenen -O-
 
In het westen sneeuwde het ook flink, maar nu schijnt het zonnetje lekker.
 
ff oud topic opdiepen, nog net geen "oma" ..

(is ook prima weer laatste dgn/weken, alleen die laagstaande zon levert extra risico, oppassen)

maar..

Gelooft iemand hier in :
ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer

ik "geloof" niet in dit ding...
1. ziet er veel te breekbaar uit, typisch anwb-plastc-gadget
2. als het echt werkte dan zou het op waarsch op de betere helmen als leverbaar zijn - vermoed ik.
 
Klik je op je vizier, krijg je dan geen kleine kier aan de bovenzijde bij je vizier? Waar water doorheen kan? Dan heb ik aan de binnenzijde ook een wisser nodig. :+
Verder zie ik zo'n ding ook niet echt zitten. Daarnaast, als je een beetje vaart maakt waait de regen toch naar de zijkanten.
 
Laatst bewerkt:
Ik deel je twijfel, niet eens zozeer over de breekbaarheid, maar of het wel werkt. Een vizier van een helm is veel meer gebogen dan een autoruit, dus ik heb het idee dat de wisser maar beperkt je vizier raakt. Bovendien heb je in een veeg met je hand het hele vizier schoongeveegd en zie ik het probleem niet zo.

Dat het nog niet op sommige helmen zit vind ik dan weer niet zo relevant. Pinlock was 15 jaar geleden ook alleen maar als accessoire los te kopen van een kleine leverancier. Maar inmiddels zit het op de duurdere merken standaard, als iets echt werkt en gewild is komt die stap vanzelf.
 
Vandaag voor het eerst insecten op mijn vizier in plaats van pekel! Wat een heerlijk weer vandaag zeg. Lente!
 
Niemand lekker gereden afgelopen Paasweekend?
Wind mee vond ik wel lekker, extra vermogen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan