Gezocht: Verkoopadres PVM monoblock keerringen

Cas

MF veteraan
21 mrt 2012
2.004
641
Hallo,

Ik ben op zoek naar keerringen voor PVM monoblock remklauwen, zuigerdiameters 30 en 36mm.

Ook als iemand een site/leverancier kent die ze kan leveren hoor ik het graag.

Groeten, Cas
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar keerringen voor PVM monoblock remklauwen, zuigerdiameters 30 en 36mm.

Ook als iemand een site/leverancier kent die ze kan leveren hoor ik het graag.

Groeten, Cas

Ik zou Gilex motoren eens bellen in Amsterdam.Is Lex van Dijk en geen onbekende.Heeft ook lang PVM geleverd.Heeft ook wel een voorraad onderdelen liggen uit racerij.
 
Ook hier zijn wat reacties weg, maar ik heb ze wel gelezen. Bedankt Hans, Lex gaat donderdag kijken of hij deze keerringen nog heeft, hij dacht van wel!
 
Ook hier zijn wat reacties weg, maar ik heb ze wel gelezen. Bedankt Hans, Lex gaat donderdag kijken of hij deze keerringen nog heeft, hij dacht van wel!

Zou mooi zijn,had wel al een vermoeden.De moeite waard om eens bij hem achter in zaak te kijken.Ohlins racevork hier,setje Marvic wielen daar.En heeft bergen titanium bouten en moeren van Poggipollini op voorraad.
En inderdaad wat reacties weg.
 
Zijn de keerringen zo afwijkend van andere merken wat betreft afmetingen dat je ze niet ergens op zuigerdiameter kunt bestellen? Ik heb bv in m'n NX250 de keerringen van een yamaha-bromfiets zitten en in de XJ900S zitten merkloze welke ik bij wemoto heb besteld op afmeting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan