Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ik heb ze van Rizoma en geen problemen/beschadigingen. :)

Kan je er geen busjes tussen doen zodat je bobbins iets verder van je brug af staan?

Het lijkt alsof de bevestigingspunten voor de bobbins op de achterbrug van een 07-09 Z wat meer naar binnen zitten. Vulbusje is misschien een oplossing maar dan is er minder vlees om in de brug te draaien.
20160117_223610.jpg
 
Bij deze (nogmaals) mijn Z.
Ik zoek nog goede goede bobbins. Zo te zien had de vorige eigenaar niet al te lange bobbins er op waardoor de hengsels van de paddock stand licht langs de achterbrug zijn geschuurd. Tips iemand?
En oh, ik ben van Amsterdam naar Aalsmeer geemigreerd.
[afbeelding]

Daar hebben we deze voor: Achterbrug bobbin set Kawasaki lang (M10x1.25 draad) - G&G Shop
Die hebben een langere as, waardoor ze wat verder naar buiten staan. Bijkomend voordeel is dat de bobbin zelf van Delrin (valblok materiaal) is, en een dubbele functie heeft als bobbin en als achterbrug beschermer.
 
Ik heb zelf een Z750 ABS uit 2010, ik wil binnenkort mijn motor verwennen met een beurt voordat het seizoen weer begint. :]

Alleen kan ik nergens vinden welke olie in mijn motor moet? Kan iemand me dat vertellen?
 
10w40. Ik geloof dat Kawasaki Putoline er standaard indeed in 2010

Ik heb er zelf dus 10w40 putoline techmoto sport in gedaan.
 
Ik ben op zoek naar nieuwe hendels voor mijn Z750R uit 2012.
Ik heb nog die standaard grijze erop zitten en wil eigelijk andere.
Nu heb ik wel een beetje zitten kijken naar Ebay maar weet niet of dat mensen hier ook ervaring mee hebben om dit via eBay te kopen. Straks koop ik wat wat rotzooi is.

Gelijk de vraag erna of dit een beetje makkelijk zelf te monteren is. Dit omdat ik niet heel handig ben maar wel leuk vind dit zelf te gaan doen.
 
Ik ben op zoek naar nieuwe hendels voor mijn Z750R uit 2012.
Ik heb nog die standaard grijze erop zitten en wil eigelijk andere.
Nu heb ik wel een beetje zitten kijken naar Ebay maar weet niet of dat mensen hier ook ervaring mee hebben om dit via eBay te kopen. Straks koop ik wat wat rotzooi is.

Gelijk de vraag erna of dit een beetje makkelijk zelf te monteren is. Dit omdat ik niet heel handig ben maar wel leuk vind dit zelf te gaan doen.

Hier zijn er wel wat dingen van terug te vinden, maar met verschillende meningen over de kwaliteit. Volgens mij komen die van mij van wheels2wheels van ebay, als deze nog bestaan. Kwaliteit gewoon goed en het is gewoon zelf te doen :Y

Correctie: the2wheels
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar nieuwe hendels voor mijn Z750R uit 2012.
Ik heb nog die standaard grijze erop zitten en wil eigelijk andere.
Nu heb ik wel een beetje zitten kijken naar Ebay maar weet niet of dat mensen hier ook ervaring mee hebben om dit via eBay te kopen. Straks koop ik wat wat rotzooi is.

Gelijk de vraag erna of dit een beetje makkelijk zelf te monteren is. Dit omdat ik niet heel handig ben maar wel leuk vind dit zelf te gaan doen.

Je kan ze bij zoveel sites bestellen, ligt er net een beetje aan wat je precies zoekt, merk en wat je eraan uit wilt geven. Zelf monteren.. als je je veters kan strikken is die hendels vervangen helemaal een makkie ;) Ohja let wel even op als je gaat bestellen, je hebt vaak de keuze uit een lange of korte versie, net wat jezelf wilt
 
Zo'n K&N vervangings filter, hoeveel nut heeft dat nou zonder PC? Ik heb al Leovince uitlaten en heb mijn originele filter schoongemaakt, maar zit nu te denken om een K&N of andere luchtfilter te plaatsen,en eventueel mijn airbox aan te passen.

Maar levert dit wel positieve dingen op zonder de motor opnieuw af te stellen dmv een PC?
 
Ik heb die van 2wheels gehad.
Na 4 maanden waren er delen verkleurd.
En na een jaar vond ik dat er best wat speling op zat.
Ik heb nu andere gekocht. Bij de motor winkel wel duurdere maar ja.
 
Kan iemand mijn vertellen bij hoeveel km de eerste grote beurt er aan komt.
Ik heb een z1000 2015 op het oog met 11000 km op de teller

'Grote' beurt is bij 12.000 km. Olie en filter vervangen, en voor de rest alleen inspecteren, en eventueel afstellen/vervangen, smeren. Valt allemaal wel mee! ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar is 10.000 beetje redelijke prijs voor 2014 11000km
Bij motorhuis bakker staat er 1 van 2015 met 4300 km voor 11.500

Ik denk dat deze prijzen aardig kloppen, zitten er nog extra's op, zoals sportuitlaat o.i.d.?
Ikzelf zou voor die van 2015 gaan, voor € 1500 één jaar jonger én stuk minder km's!

succes! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan