MIVV GP plaatsen op Yamaha MT-125

Shayde21

Rookie
15 dec 2015
11
0
België
Ik ben van plan om mdat dit eeeen MIVV GP uitlaat te kopen on van de goedkoopste uitlaten was die ik kon vinden en er nog redelijk goed uitziet. Ik heb een Yamaha MT-125 2014 en ik wil de uitlaat zelf plaatsen. Mijn vader heeft ervaring met sleutelen aan motors alleen hij was een beetje bezorgd in het geval dat het niet zou passen. Wat zou er kunnen misgaan bij het plaatsen en wat moet je doen als het niet past?

Ik ga de uitlaat kopen gemaakt voor het zelfde jaar als mijn motor, ik ga dus geen nieuwe uitlaat op een oudere motor steken. Ik zou het laten doen door een winkel maar dat was ongeveer 150-200 euro duurder dus leek het me interessant om het zelf te doen.

Mivv Full Exhaust Y.047.LXB
 
Waar je rekening mee moet houden is dat deze uit laat wel past om jou eind stuk. Dat de diameters van beide motoren gelijkt zijn. Anders gaat het niet passen.

Ook zou ik even kijken of van beide motoren de ophang punten gelijk zijn. Anders zul je deze zelf moeten fabriceren. Maar zo als MIVV al zegt. Past deze uitlaat op een YZF R 125 14-, MT-125 dus ook op die van jou. Dan moet het in principe gewoon een kwestie zijn van oude er af, nieuwe er opschuiven en klaar.
 
Of je uitlaat bij Bolski bestellen. Dan krijg je zeker weten de goede!

Normaal is het deze uitlaat.
7708909bfc07a9545327f41fc12980b0.png


Maar ik ben niet zeker van omdat hij op de '14 en '15 versie van een YZF-R past en op elke andere website stonden die twee apart. Normaal zou het moeten passen aangezien een MT hetzelfde is als een YZF-R alleen met een ander voorstuk, vork,..

Ik heb deze ook nog gevonden http://www.moto-styleparts.com/uitl...maha-mt125-1415-rvs-zwart-p-9390#.VqeWellA1oM maar ik ken niemand die er ooit iets besteld heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan