Bugs, features en andere zachte waren

Jij krijgt ook een nieuw koosnaampje als je inderdaad (zoals je zelf voorstelde) met een hamer in je holster gaat lopen.
Ik stel MeanBlueThor voor..... :+

:Y

QxgfP-.gif
 
kan geen foto's uploaden..

De directory /local/web/www.motor-forum.nl/html/../documentlibraries//40012 is niet schrijfbaar.
 
Dank voor het melden, daar ben ik mee bezig.
duurt wel even want dat gaat over een enorm aantal bestanden die nagelopen moeten worden.

~[edit]
Een van de webservers had geen koppelingen met Motorshopper en Motormeuk bestanden. Dat is opgelost.
Daarnaast worden er nog wat rechten aangepast, dat zal nog ongeveer 2 uur duren.

Daarna moeten alle problemen opgelost zijn (als het goed is :P ).
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou eerlijk gezegd niet want het euvel doet zich niet meer voor.
dus hoop dat je het al aangepast hebt ;)

zowel met windows 7 als 10 met google chrome werd de documentenlijst in een pop up geopend
nu merk ik dat het gewoon een webpagina vullend 'window' is.

Het zou leuk zijn als je een grapje uithaalt, ik kan het niet eens meer reproduceren door zelf het venster kleiner te maken aangezien het niet meer in een window opent :P

Kibbe, helpt
 
Hallo,

Net probeerde ik een advertentie voor mijn motor te plaatsen, maar dit lukt niet.
Deze foutmelding krijg ik te zien:
2dbs21c.png
 
Nou eerlijk gezegd niet want het euvel doet zich niet meer voor.
dus hoop dat je het al aangepast hebt ;)

zowel met windows 7 als 10 met google chrome werd de documentenlijst in een pop up geopend
nu merk ik dat het gewoon een webpagina vullend 'window' is.

Het zou leuk zijn als je een grapje uithaalt, ik kan het niet eens meer reproduceren door zelf het venster kleiner te maken aangezien het niet meer in een window opent :P

Kibbe, helpt

Hij gaat nu om en om, opent groot/normaal, pagina twee klein, drie weer groot...enz.
 
Hij gaat nu om en om, opent groot/normaal, pagina twee klein, drie weer groot...enz.

mijn fout was dat ik bij overige acties helemaal rechtsbovenin het scherm naar documenten ging, daar is alles op correcte grootte aangezien je daar het bewerken doet etc.
zodra je een document wil gaan invoegen in het bericht mbt icoon 'open de documentenlijst
'
full


is het 1e venster redelijk klein maar alle ander mappen zoals de screenshot hierboven.

zo ook voor deze afbeeldingscreenshot van het probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan