wie is mielko

Klein beetje stof weg blazen.
De span heeft even iets stil gestaan door wat andere dingen.
Zoals geb van mn eerste kind ,en de ombouw van een mitsubussie l400 naar camper.
Dat had even prio.
Mitsubussie is bijna gereed om naar de RDW te gaan om hem van kenteken te veranderen .
360.jpg



Het kind projectje ,daar zal nog heel wat tijd in gestopt moeten worden 8-) .Ik heb alvast een baco en schroevendraaier in zn bedje gelegd . Dan kan hij er alvast aan wennen :+

Toch nog wat kleine dingen aan de span gedaan .
Voor de blusser/kvs reservoir heb ik een rvs beugel gemaakt.En hangt
360.jpg

Ook een kabel gootje gemaakt om van de bak lamp naar bak knipperlicht te gaan.
360.jpg


Ook heb ik geprobeerd om een mooie varkensstaart te maken .Maar dat is niet gelukt.
Ik heb in een stukje pijp een gaatje geboord,daarin een stukje van die koper pijp gestopt ,en zo om de pijp gewikkeld. Maar dan word hij toch plat.Hoe moet dit ?
360.jpg
 
Vandaag eindelijk de benzine tank eens gemonteerd.
Gemaakt van een oud filter(RVS) en de dop die ooit op een diesel tank zat ,en heeft ongeveer een inhoud van 27liter.Dus daar moet ik toch even op kunnen rijden.
360.jpg


Ik wilde ook beginnen met de bakrem,alleen heb ik helemaal geen schijfje voor mijn smart naaf .Dus dat word eerst een ritje naar de sloop
 
Vandaag eindelijk de benzine tank eens gemonteerd.
Gemaakt van een oud filter(RVS) en de dop die ooit op een diesel tank zat ,en heeft ongeveer een inhoud van 27liter.Dus daar moet ik toch even op kunnen rijden.
[afbeelding]

Ik wilde ook beginnen met de bakrem,alleen heb ik helemaal geen schijfje voor mijn smart naaf .Dus dat word eerst een ritje naar de sloop
Miel, als je interesse hebt, ik heb hier nog wel een Smart-schijfremmetje over. Kan hem zum Ring meenemen, als je zo lang kan wachten...
 
Ja graag!!
Ik heb nog 1000 andere klusje die ook eerst kunnen.
Neem maar mee!
Heb je ook een naafje misschien?Mijn lagers zijn slecht.
 
dat is dan een best groot filter geweest als er 27 liter benzine in past!

de foto vertekend misschien een beetje, maar staat die nu als een grote beschuitbus in je kofferbak?
 
Vind het leuk worden Mielko, leuke details.
Ik wil binnenkort keertje komen buurten als je tijd hebt, ik wil wat dingen aan span bekijken en kijken wat voor mogelijkheden jij thuis hebt ;-)
 
Even afstoffen.

Kleine dingetjes gedaan over de tijd.Ik probeer nu de span voor de zeelandiarun klaar te hebben.Dus moet even doorzetten .

Subframe gekuist ,en ingesopt met verf.
360.jpg


Op de bak een ruitje gemaakt van een oud caravan ruitje .
Van rvs een paar schoren gemaakt.
Het neusje van de bak is ook eindelijk dicht,en de bak is opnieuw geschuurd zodat alles weer wat strakker is geworden.(foto volgt)
360.jpg


To Do:
Bakafstelling doen.
Bak er op en verlichtingskabels aanleggen
Brandstof leidingen op tank in bak aansluiten.
Test rondje rijden,whoehoe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan