Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ivm wisseling van intialen graag AKDP vervangen voor AKP.
Zag dat akp (dus kleine letters) sinds 2005 al wel in gebruik is, maar deze persoon heeft nooit iets gepost.


Done

Dankjewel! *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan pieter77 worden omgezet naar CeeBeeX AUB.



Geregeld. }) :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan R1ichard omgezet worden in RichardB? Thanks




Edit Meanblueman: :N
Je hebt al eens een naamswijziging gehad.
Ook van mij zelfs !!


















in 2005 :+
Oke, eens in de 10 jaar mag je je naam laten wijzigen *D ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag van Hertog-Jan naar Herzog Jan
Blijf namelijk nog wel ff in die Heimat denk ik.


OK, als je dan maar niet meer terug komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

mr.NSR > Jeremy Lowlands

Alvast bedankt


Geregeld. Denk dat deze wijziging een snelheidsrecord is. :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lieve modjes,

Zou ik van KStyle > Phaedrus mogen?
Heb de nickname gechecked, deze bestaat maar heeft 0 posts sinds 2001.

Alvast bedankt!



Gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Admins,

Graag mijn oude naam Motormauz naar Robme.
Deze naam bestaat nog niet.
Alvast bedankt!


Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Admin,

Zou je de mijne willen wijzigen naar Road365

Alvast bedankt


Graag gedaan (DD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag zou ik mijn nickname willen wijzigen naar Tonchi-AT. (dit ivm aankoop van een Africa Twin)

Alvast bedankt !!

Mvg Ton.

Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, mag ik van RikMerle < naar > Rik60NL , thx.


Voor elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag zou ik mijn nickname willen wijzigen naar Rick (bestaat maar sinds 2007 niet meer gepost)
 
Laatst bewerkt:
We krijgen zo nu en dan vragen van mensen of ze hun nickname kunnen wijzigen, bijvoorbeeld omdat ze een andere motor hebben gekocht en ze hun type motor in de nickname hadden staan.

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!

Note: Kijk eerst hier of jouw gewenste naam al in gebruik is. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen. Als er al wel met een naam gepost is, ook al is het maar 1 keer, ook al was het in 2004 of zelfs in 1492, dan wordt de naam NIET weggegeven.
Denk er ook goed over na of je een merk of type motor in je nickname wilt hebben. Wat als je weer een andere motor koopt?

Post in dit topic (liever niet per email) je oude naam en de gewenste nieuwe naam. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voorbeeld:

Oude Username > Nieuwe Username

Verder is het voor je medeforummers wel handig al je je oude nickname een poosje in je onderschrift o.i.d. laat staan. Op die manier ben je wat makkelijker te herkennen voor je medeforummers na een naamswijziging.

Overigens, let erop dat met het veranderen van je nickname ook je loginnaam wijzigt.

En a.u.b. GEEN offtopic/onzinposts hier in dit topic.

Wilde in het begin al BandY i.p.v. B&Y maar die was al bezet en volgens mij nooit gepost, kan dat alsnog.

bvd
 
Andere motor gekocht, daarom ook tijd voor een andere nic:

sv650s-k8 ---> bakvis (is in gebruik, maar lang niet gebruikt en nooit mee gepost!
 
Wilde in het begin al BandY i.p.v. B&Y maar die was al bezet en volgens mij nooit gepost, kan dat alsnog.

bvd

Is 3 keer mee gepost, laatste keer in 2005. Maar jij hebt al eerder een nickchange gehad.....Nou ja, vooruit. Maar zeg niks tegen MBM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan