MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

1 kentekenplaat sticker besteld,

en komt op deze beauty :]
1fcqih.jpg
 
Nu ik er weer een speeltje (Fireblade) bij heb, en vrouwtje inmiddels ook aan het lessen is maar weer wat stikkers besteld.. :+ :) :]
 
Hallo,

Op mijn vorig auto'tje had ik een (bumper) sticker zitten met de tekst: In de file ? Geef motorrijders de ruimte !
Volgens mij ook ooit hier via dit forum gekocht maar nu ik het topic over stickers weer gevonden heb en 'm er niet bij zie twijfel ik enorm...
Wie herkent de sticker ? t Was een rechthoek van ca 20x8/10cm.

2015-11-08%2013.53.36.jpg
 
Hallo,

Op mijn vorig auto'tje had ik een (bumper) sticker zitten met de tekst: In de file ? Geef motorrijders de ruimte !
Volgens mij ook ooit hier via dit forum gekocht maar nu ik het topic over stickers weer gevonden heb en 'm er niet bij zie twijfel ik enorm...
Wie herkent de sticker ? t Was een rechthoek van ca 20x8/10cm.

[afbeelding]

Die stickers waren destijds van de MAG
maar helaas niet meer via hun te bestellen.....
 
Autosticker is binnen, waarvoor dank :) Vanaf nu dus ook te spotten. Veel te vinden in omgeving Maas en Waal, Veenendaal/Rhenen en Amersfoort/Hoevelaken. Sticker zit niet helemaal recht zie ik, plakken is ook niet mijn sterkste punt. Zou ik 'm nog los kunnen halen en rechter plakken? Of trekken ze dat niet?

10n9e86.jpg


Tot spots :W
 
Laatst bewerkt:
MofKap wilde een proefproces starten omdat er in de wet iets staat in de trant van "de kentekenplaat mag op generlei wijze aangepast worden".
De gedachte was dat je de plaat zelf niet aanpast als je er iets opplakt.

Daarnaast is het willekeur om te bekeuren voor een MF sticker omdat heel veel motorrijders een sticker op de kentekenplaat hebben (denk aan de alarmstickertjes) en daar heeft nog nooit iemand een bekeuring voor gekregen.


Heel jammer dat het proefproces er nooit gekomen is want de huidige regels zijn gewoon niet voldoende.

De andere gedachte was dat er ook regels zijn over de 'uiterlijke verschijning' van de kentekenplaat, met de sticker word dus idd de kentekenplaat zelf niet aangepast en het aflezen van de cijfer/letter combinatie word niet bemoeilijkt...maar de uiterlijke verschijning word wel aangepast.

Alleen zit je dan heel erg diep in het woud van wettelijke regels, hiervoor moet dan echt een dossier opgemaakt worden, het kan niet zomaar even met een standaard bekeuring worden afgedaan. Als men toch een bekeuring zou krijgen is dat daar idd vrij makkelijk bezwaar tegen aan te tekenen.

Het dossier dat in samenwerking/tegen Mofkap werd opgemaakt is maar liefs twee keer op zitting geweest bij de rechter, maar ook daar werd vrij snel de conclusie getrokken dat het dossier dusdanig gecompliceerd in elkaar zat dat men het eerst achter de schermen diepgaander moest gaan bestuderen voor men er iets zinnigs over kon zeggen.
Uiteindelijk is nadat de tweede zitting werd aangehouden er niets meer van terecht gekomen. De zaak is onderin een lade terecht gekomen en er nooit meer uitgekomen. In het kader van kosten/baten kon en kan ik me daar wat bij voorstellen.
 
Autosticker is binnen, waarvoor dank :) Vanaf nu dus ook te spotten. Veel te vinden in omgeving Maas en Waal, Veenendaal/Rhenen en Amersfoort/Hoevelaken. Sticker zit niet helemaal recht zie ik, plakken is ook niet mijn sterkste punt. Zou ik 'm nog los kunnen halen en rechter plakken? Of trekken ze dat niet?

[afbeelding]

Tot spots :W

Welke sticker trekt dat wel ?

Lekker laten zitten, zit prima zo ;)
 
Zojuist ook mijn kenteken sticker en twee auto stickers besteld. Die gaan mooi op mijn GS500 met kuip.

z4KA5sG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja en mijn sticker is van de week niet binnen gekomen jammer genoeg.
Volgende week even aankijken en anders een mailtje sturen. Anderhalve week geleden betaald.
 
Hallo,

Op mijn vorig auto'tje had ik een (bumper) sticker zitten met de tekst: In de file ? Geef motorrijders de ruimte !
Volgens mij ook ooit hier via dit forum gekocht maar nu ik het topic over stickers weer gevonden heb en 'm er niet bij zie twijfel ik enorm...
Wie herkent de sticker ? t Was een rechthoek van ca 20x8/10cm.

[afbeelding]

Een oude post ik weet het ;D.
maar je kan stickers ook zelf maken via vista print €6,- per 10 stuks
heb hier een fotootje mocht je van plan zijn zoon sticker te bestellen:
2hq8hgl.jpg

Dropbox - Link not found
(Kan de onder tekst aanpassen mocht dit niet gewaardeerd worden)

vistaprint:
Vistaprint
 
Kl*tespamhoeren.... B| Weg reply en weg account :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanaf vandaag te spotten op mijn nieuwe aanwinst :W Voornamelijk omgeving Nijmegen, Tiel, Veenendaal maar ook verder van huis uiteraard.

2vhyah1.jpg
 
Het zou vet zijn als er ook een sleutelhanger komt als onderstaande afbeeldingen maar dan in het blauw en met Motor-Forum er op!
8-)
71PfObDP2NL._SX522_.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan