Weer een GS1000

Ziet er mooi uit, maar het is me niet duidelijk hoe het aan de kroonplaat bevestigd zit. Kun je daar nog een foto van maken ?
 
heb er nog geen foto van, kan ik wel een keer maken als ik het spul weer demonteer.
Is echter niet moeilijk.
De 2 bouten nr1 zitten in de kroonplaat geschroefd.
Bout nr 2 zit in de balhoofd-as geschroefd.
full
 
hier zie je bout nr 2, met onder de adapter nog een ruimte(3) daar moet nog een ring onder.
nr 4 is een nok, die tegen de rand van een uitsparing in de kroonplaat valt, dit aan 2 kanten.
full
 
Ook namens oma : voor iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig 2016!!
 
Deze GS1000 word niet mooi meer maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi. Ooit in een grijs verleden ook een GS 1000 gehad maar was er 1 met cardan de GS 1000 G als ik me niet vergis technisch op de cardan na gelijk aan deze GS 1000. En wat kleine details die anders waren zoals stripring en de tankdop die bij de G niet in het midden van de tank zat.
 
:P ;( }) -O- :$ *:)
Zal vd week weer ff een paar fotootjes maken,gaat niet hard, had ff wat anders te doen.
Val vanaf 1 maart weer een paar weken stil, krijg dan een nieuwe knie!
 
Bedankt, maar denk dat ik er wat extra gaten in boor, dan istie wat minder zwaar.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
zo staat mn blok er nu bij!
Frame afmaken, en coaten, dan kan ik langzaam gaan opbouwen.
full
 
Gaat allemaal al niet snel, heb meer dingen te doen.
Voorlopig weer oponthoud, a.s. dindag gaat het mes er in voor de eerste operatie dit jaar, krijg een nieuwe knie,zodra ik zonder krukken kan lopen, komt operatie nr 2, gescheurde pees in mn rechterschouder(linkerschouder is afgelopen augustus gedaan).
Na de vakanties is het de bedoeling dat operatie nr 3 plaats gaat vinden, een nieuwe knie aan de rechterkant.
Wordt dus een lekker lui jaartje, lekker op bed, weinig werken, lekker vertroetelt worden.
Komt allemaal goed, en ik hoop dat volgend jaar blijkt dat het allemaal de moeite waard is. :Z
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterke en beterschap de komende tijd Nico
 
komt wel goed jongen.
Zie trouwens dat jouw fiets al goed op weg is, wil wel ff foto,s zien als de uitlaat klaar is, ben benieuwd.
 
Jawel, weer wat te melden, alleen niks over de GS,begin aardig te herstellen van mn knie-operatie.
Volgende week donderdag ga ik weer onder het mes,dan is mn rechterschouder aan de beurt.
Gaat ook weer een week of 6 duren dan heb ik tot eind augustus weer de tijd voordat mn rechterknie aan de beurt is.
Denk vanaf 1 januari weer als nieuw te zijn, dan kan ik ook weer verder gaan.
Komt allemaal goed, maar heeft wat tijd nodig. :Z :Y
 
Laatst bewerkt:
Jawel, weer wat te melden, alleen niks over de GS,begin aardig te herstellen van mn knie-operatie.
Volgende week donderdag ga ik weer onder het mes,dan is mn rechterschouder aan de beurt.
Gaat ook weer een week of 6 duren dan heb ik tot eind augustus weer de tijd voordat mn rechterknie aan de beurt is.
Denk vanaf 1 januari weer als nieuw te zijn, dan kan ik ook weer verder gaan.
Komt allemaal goed, maar heeft wat tijd nodig. :Z :Y
Sterkte gewenst, zowel met het herstel als met de komende operaties.
 
ja, we zijn er weer een beetje.operaties zijn succesvol verlopen, een ik kan langzaam weer wat gaan aankloten.Mijn rechterarm is nog lang niet jofel, maar ik heb geen zin om nog langer op mn reet te blijven zitten.Kan wat kleine klusjes gaan doen, en dat zal vanzelf wel weer goed komen.Heb als eerste de achter richtingaanwijzers pas gemaakt, dus het begin is er weer.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan