Casey Stoner deel 3

ik had hier toch minimaal een stuk of 30 foto's verwacht en 8 leuke filmpje's
maar wat ik lees brengt mij dan wel weer aan het lachen .

ik ben echt benieuwd wat hij kan doen met die Duc
en ik hoop dat hij meerdere wedstrijden mee gaat rijden .
Philip Island zal dan zeker ook bij hem op het verlanglijstje staan ???
 
Jullie zijn allen jaloers dat Stoner heerlijk op een MotoGP racer kan tuffen. :W
Ik wil er in erste instantie verdomme nog wel wat voor betalen om wat rondjes op dat ding te rijden :Y ....daarna gaan we de zaak verder bekijken :+

Stoner wilt betaald worden voor zijn diensten rijk of niet,vrij normaal toch.
 
Testcoureur...... Hij is vooral een wandelend reclamebord voor Ducati. En ik lach me helemaal ziek om figuren die denken dat hij werkelijk de beide Andrea's zomaar even op grote achterstand kan rijden. En tegen de mensen die het zo mooi vinden dat Casey weer terug is bij de "Ducati-familie", hij doet dit voor het geld en nergens anders voor. Echt niet om Ducati te matsen.

.... _O- _O- _O- :W
 
Stoner test dinsdag mee met de huidige GP rijders mee. Zal niet gebeuren denk ik maar hoop dat hij elke vaste GP rijder het snot voor de ogen weg rijd.
 
..Er zijn zoveel dingen anders als vorig jaar.... elektronica en banden..dus vergelijken kun je niet meer...maar als Casey rond de tiende tijd zou rijden...is dat al heel goed.. :}
 
Het is al zo vaak gezegd, en [J]ori~ en Twonha haalden het ook al min of meer aan, er zijn te weinig testcoureurs die binnen de 5 sec. grens kunnen rijden (van de top), en die maken juist het verschil. Die kunnen een MotoGP machine op, of iig tegen, de grens rijden en aangeven wat er nodig is..of veranderd moet worden. En met Casey Stoner heeft Ducati één van de beste testcoureurs die je je maar kunt bedenken. Hij was zaterdag slechts 0,7 seconden langzamer (op Michelin) dan Andrea Dovizioso tijdens de 2015 Grand Prix (op Bridgestone), dus..

En natuurlijk krijgt Stoner betaalt, maar als zowel Ducati als Stoner er wijzer van worden dan mag dat iets kosten, toch?
 
Het is al zo vaak gezegd, en [J]ori\ en Twonha haalden het ook al min of meer aan, er zijn te weinig testcoureurs die binnen de 5 sec. grens kunnen rijden (van de top), en die maken juist het verschil. Die kunnen een MotoGP machine op, of iig tegen, de grens rijden en aangeven wat er nodig is..of veranderd moet worden. En met Casey Stoner heeft Ducati één van de beste testcoureurs die je je maar kunt bedenken. Hij was zaterdag slechts 0,7 seconden langzamer (op Michelin) dan Andrea Dovizioso tijdens de 2015 Grand Prix (op Bridgestone), dus..

En natuurlijk krijgt Stoner betaalt, maar als zowel Ducati als Stoner er wijzer van worden dan mag dat iets kosten, toch?


Ben je die testrijder K. Nakasuga van Yamaha vergeten die toen op Valencia in 2012 naar het podium reed ....was wel bagger weer maar toch.
 
Stoner gaat ook een van de drie dagen testen op Sepang. Dus op de Gp16 tegen de vaste coureurs.
 
Testcoureur...... Hij is vooral een wandelend reclamebord voor Ducati. En ik lach me helemaal ziek om figuren die denken dat hij werkelijk de beide Andrea's zomaar even op grote achterstand kan rijden. En tegen de mensen die het zo mooi vinden dat Casey weer terug is bij de "Ducati-familie", hij doet dit voor het geld en nergens anders voor. Echt niet om Ducati te matsen.


Hij reed in de test al bijna identieke tijden... dus tja.. best knap na 3 jaar afwezigheid ;)
 
blijkbaar ken je Stoner persoonlijk en heeft hij jou zijn drijfveren verteld. Ik ken ze niet maar ben wel onder de indruk van de snelheid die hij direct al weer heeft. Hij test morgen niet maar gaat deelnemen aan de officiële IRTA-test. Hij kan de beide Andrea's zomaar eens onaangenaam verrassen.


Ik ben nog steeds benieuwd waarom stoner niet in mocht vallen bij honda... gezien ze hem ''zo hoog'' hadden zitten.
 
Ben je die testrijder K. Nakasuga van Yamaha vergeten die toen op Valencia in 2012 naar het podium reed ....was wel bagger weer maar toch.
Vergeten niet maar goed dat je 'em ff noemt, want dat is er zo één die in hard genoeg kan rijden..binnen die 5 sec.
(In 2015 de 2de Sepang test ook nog maar net: 2'03.337 terwijl Lorenzo 1'59.437 reed, dus dan zit je op +4.39 sec.)

Hij had toen (Valencia 2012) wel wat mazzel hè..kwalificeerde zich als 16de, koos voor slicks, en dat pakte goed uit (en er vielen er een paar af..). Maar toch, knappe prestatie.
Daarom staat er ook weinig en geen
Geen één
:+
 
Laatst bewerkt:
Testcoureur...... Hij is vooral een wandelend reclamebord voor Ducati. En ik lach me helemaal ziek om figuren die denken dat hij werkelijk de beide Andrea's zomaar even op grote achterstand kan rijden. En tegen de mensen die het zo mooi vinden dat Casey weer terug is bij de "Ducati-familie", hij doet dit voor het geld en nergens anders voor. Echt niet om Ducati te matsen.
Hij is al binnen, voor het geld had hij wel andere keuzes kunnen maken in het verleden. En na een paar keer testen denk ik zeker dat hij sneller is dan Dovi. Stoner was de snelste man van het veld, dat verleer je niet zomaar op deze leeftijd.
 
Natuurtalent,die rijdt zo weer met de top mee.
Dit zou een ideaal moment zijn om weer in het circus te stappen gezien het feit dat iedereen weer van 0 moet beginnen met de nieuwe electronica/banden.
 
Natuurtalent,die rijdt zo weer met de top mee.
Dit zou een ideaal moment zijn om weer in het circus te stappen gezien het feit dat iedereen weer van 0 moet beginnen met de nieuwe electronica/banden.

The lap from @Official_CS27 two days ago would have seen him 7th in the list today 🙈 oh boy can't wait for Phillip Island race day 2016

als de 2016 testen goed gaan en de tijden komen makkelijk wie weet 2017? :9 nee zou een droom wezen die uitkomt. zou wel teleurgesteld wezen als hij niet minstens 1 wildcard pakt dit jaar!
 
..Luister goed....Gigi...Die jongens van jou zijn veel te langzaam....ik ga het ze nog één dag voordoen...dan moeten ze het zelf kunnen...of anders !!!
full
 
Je kan zeggen wat je wilt van die vent maar dit is echt een top talent. Ik weet zeker dat hij kan strijden voor de titel als hij dat zou proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan