Casey Stoner deel 3

op de gp15 en de rest van duc op de gp16

Van de ene kant heeft hij het voordeel dat hij op een uitontwikkelde motor rijdt en de rest het nadeel dat ze op een nog te ontwikkelen motor rijden, maar je kunt niet ontkennen dat een 4e plek na 3 jaar afwezigheid niet knap is.

Vele andere rijders zouden ook met de ontwikkelde GP15 misschien net in de Top 10 komen verwacht ik.

Bijvoorbeeld Scott Redding rijdt ook op de GP15, maar staat nu 12e.
 
da geeft te denken over het niveau van de vaste of de gp16. Maar inderdaad klasse, had het eigenlijk niet verwacht :}

Ik denk dat we wel uit mogen gaan van het niveau. :)
Ik voorzie denk ik ook wel een rentree in 2017 :) (na ik denk een wildcard in Mugello en Phillip Island)
 
Denk dat ik ook maar een tijdje ga vissen. Dan ga ik daarna vast sneller rond op Assen :)
 
Ik denk dat we wel uit mogen gaan van het niveau. :)
Ik voorzie denk ik ook wel een rentree in 2017 :) (na ik denk een wildcard in Mugello en Phillip Island)

Je denkt echt dat Stoner nog zin heeft zich te mengen in de spelletjes van Rossi, Lorenzo en Marquez? Denk zelfs zolang Rossi er nog is dat Stoner niet terugkomt als vaste rijder, ook de rijstijl van Marquez zal hem, denk ik, niet echt aanstaan.

Hopelijk kunnen de vaste rijders van hem leren, dat hij sneller is dan de vaste rijders laat iig de potentie van de machine zien, nu nog omzetten in race resultaten, anders hebben ze er niet veel aan.
 
Je denkt echt dat Stoner nog zin heeft zich te mengen in de spelletjes van Rossi, Lorenzo en Marquez? Denk zelfs zolang Rossi er nog is dat Stoner niet terugkomt als vaste rijder, ook de rijstijl van Marquez zal hem, denk ik, niet echt aanstaan.

Hopelijk kunnen de vaste rijders van hem leren, dat hij sneller is dan de vaste rijders laat iig de potentie van de machine zien, nu nog omzetten in race resultaten, anders hebben ze er niet veel aan.


Het zou wel HEEL MOOI zijn als hij weer terug zou keren en de strijd zou aangaan met Rossi, Lorenzo en Marquez.........ik blijf stiekem toch hopen.
 
Klasse van Stoner...

Sneller dan de vaste rijders.....auw!


Dat zal zeker pijn doen.....maar het was wel te verwachten dat dit zou gebeuren, nietwaar ?
Ik denk dat dit ook de reden was dat hij bij H*nd* geen wedstrijd mocht rijden.....dan was het seizoen helemaal pijnlijk geweest voor Marquez _O-
 
Als ik zeg als Rossi volgend jaar stopt met racen.
Stapt stoner weer in.

denk ik hoor .weet het niet zeker
 
Laatst bewerkt:
Als ik zeg als Rossi volgend jaar stopt met racen.
Stapt stoner weer in.

denk ik hoor .weet het niet zeker

Ik ga er sowieso van uit dat dit zijn laatste seizoen is, wk pakt hij toch niet, competitie is gewoon te sterk nu.
Daarom verwacht ik moaner terug :)
(Geheel terzijde, ben Rossi fan, maar wel een realistisch fan... Het gaat gewoon niet meer lukken)
 
Hij zat er anders niet ver vanaf in 2015... en zo ineens zou alles niet meer lukken???
 
Hij zat er anders niet ver vanaf in 2015... en zo ineens zou alles niet meer lukken???

Sommige mensen vinden alleen de regerend kampioen waardig om in de MotoGP te rijden, de rest moet na een jaartje proef maar het veld ruimen voor nieuwe talenten.. beetje jammer af en toe. Ik ben blij dat Rossi er afgelopen jaar nog bij was, was tot de laatste wedstrijden een schitterend seizoen.

Stoner is wat mij betreft zeker van harte welkom om terug te komen, hoe meer mensen voor de winst kunnen strijden hoe beter, zolang we maar geen optochten meer krijgen met de winnaar de hele wedstrijd op een halve ronde voorsprong.
 
Ik ga er sowieso van uit dat dit zijn laatste seizoen is, wk pakt hij toch niet, competitie is gewoon te sterk nu.
Daarom verwacht ik moaner terug :)
(Geheel terzijde, ben Rossi fan, maar wel een realistisch fan... Het gaat gewoon niet meer lukken)
Als Rossi dit jaar weer net zo constand is als vorig jaar waarom niet.
Maar als lorenzo constanter is als vorig jaar dan niet.
Maar er zijn een hoop kapers op de kust.
Dus laten we niet vooruit lopen.
 
Sommige mensen vinden alleen de regerend kampioen waardig om in de MotoGP te rijden, de rest moet na een jaartje proef maar het veld ruimen voor nieuwe talenten.. beetje jammer af en toe. Ik ben blij dat Rossi er afgelopen jaar nog bij was, was tot de laatste wedstrijden een schitterend seizoen.

Stoner is wat mij betreft zeker van harte welkom om terug te komen, hoe meer mensen voor de winst kunnen strijden hoe beter, zolang we maar geen optochten meer krijgen met de winnaar de hele wedstrijd op een halve ronde voorsprong.

En als er geknokt wordt op de baan vinden de meeste het ook weer niet goed :+
 
Sommige mensen vinden alleen de regerend kampioen waardig om in de MotoGP te rijden, de rest moet na een jaartje proef maar het veld ruimen voor nieuwe talenten.. beetje jammer af en toe. Ik ben blij dat Rossi er afgelopen jaar nog bij was, was tot de laatste wedstrijden een schitterend seizoen.

Stoner is wat mij betreft zeker van harte welkom om terug te komen, hoe meer mensen voor de winst kunnen strijden hoe beter, zolang we maar geen optochten meer krijgen met de winnaar de hele wedstrijd op een halve ronde voorsprong.

:^

Ik blijf erbij dat hij zich niet heel geloofwaardig maakt, als hij nog terug komt in het wereldje dat hij verafschuwd heeft. En zeker niet als je wacht tot dat iemand zou stoppen. Maarrrr: Zodra Stoner op zijn bike zit, gaat er een knop om en kijk je als racefan naar prachtige voertuig beheersing en schitterende acties. En dat is toch wat we allemaal willen zien :Y
 
Laatst bewerkt:
Als Rossi dit jaar weer net zo constand is als vorig jaar waarom niet.
Maar als lorenzo constanter is als vorig jaar dan niet.
Maar er zijn een hoop kapers op de kust.
Dus laten we niet vooruit lopen.

Ik denk namelijk dat Marquez al een hele poos z'n messen aan het slijpen is , ik hou m'n hart vast want die jongen staat op KIL !!!! ;) :Y
 
Laatst bewerkt:
volgens racesport heeft CS aangegeven geen zin te hebben in een GP weekend.
Dus of hij een wild card wil? Blijkbaar niet.

Hij vond het gewoon erg leuk om te doen en weer eens samen met de vaste MotoGP coureurs op de baan te zijn.

Helaas is de wens van de GP fans groter dan de wens van CS zelf....
 
volgens racesport heeft CS aangegeven geen zin te hebben in een GP weekend.
Dus of hij een wild card wil? Blijkbaar niet.

Hij vond het gewoon erg leuk om te doen en weer eens samen met de vaste MotoGP coureurs op de baan te zijn.

Helaas is de wens van de GP fans groter dan de wens van CS zelf....

Tot nu toe redelijk consequent dus. Jammer voor ons. Hebben we niks meer om over te zeiken :+
 
Als Stoner zegt, "Er zijn geen plannen om op PI te racen", bedoelt hij dat er nog geen concrete voorbereidingen getroffen worden. Wil niet zeggen dat allerlei mensen er niet over na aan het denken zijn, en er werkelijkheid van willen maken. Ik hoop van ganse harte dat-ie het toch doet, liefst op zo veel mogelijk circuits (bv. alle banen waar Pirro ook steeds verschijnt, +PI).
 
Terug
Bovenaan Onderaan