Krijg caburateur er niet tussen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonga

Rookie
28 jan 2016
8
0
Bolsward
daar ben ik weer.

Zie topic 28-01

Na veel gerommel met mijn carburateur heb ik per ongeluk het luchtfilterhuis van mijn motor stuk gemaakt.
Nou kan ik een nieuwe kopen maar dan heb ik nog steeds weinig tot geen ruimte.
Na wat zoeken op internet kwam ik op powerfilters deze nemen een stuk minder ruimte in en kan ik veel makkelijker de carburateur er tussen krijgen.

Hebben jullie hier ervaring mee of is het verstandig om de originele filterhouder er op te zetten.

Alvast bedankt
.

Mvg Sander
 
daar ben ik weer.

Zie topic 28-01

Na veel gerommel met mijn carburateur heb ik per ongeluk het luchtfilterhuis van mijn motor stuk gemaakt.
Nou kan ik een nieuwe kopen maar dan heb ik nog steeds weinig tot geen ruimte.
Na wat zoeken op internet kwam ik op powerfilters deze nemen een stuk minder ruimte in en kan ik veel makkelijker de carburateur er tussen krijgen.

Hebben jullie hier ervaring mee of is het verstandig om de originele filterhouder er op te zetten.

Alvast bedankt
.

Mvg Sander


Je doet je Nickname wel eer aan. :)

Wat ik over de z.g. "power"filters gelezen heb ins niet allemaal positief,
je hebt ze ook van K&N, een stuk duurder maar wel positievere reacties.

edit;

Maar dan geld ook weer de reactie van Squishy, in ieder geval even laten controleren of het mengsel niet te schraal is geworden en dus de motor te heet kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Als je het al niet trekt/red/lukt om de carbs terug te plaatsen, succes met die goedkope power filters :X
Met K&N's is het al een hoop afstel werk bij cv carbs....

Wedden dat je na een aantal hopeloze pogingen om het goed lopend te krijgen weer op zoek gaat naar een filterbehuizing ?
 
daar ben ik weer.

Zie topic 28-01

Na veel gerommel met mijn carburateur heb ik per ongeluk het luchtfilterhuis van mijn motor stuk gemaakt.
Nou kan ik een nieuwe kopen maar dan heb ik nog steeds weinig tot geen ruimte.
Na wat zoeken op internet kwam ik op powerfilters deze nemen een stuk minder ruimte in en kan ik veel makkelijker de carburateur er tussen krijgen.

Hebben jullie hier ervaring mee of is het verstandig om de originele filterhouder er op te zetten.

Alvast bedankt
.

Mvg Sander

Kun je zeker doen, dat was ook de reden dat ik ze er op zette.
Koop niet de goedkope.
Zeer waarschijnlijk inderdaad opnieuw afstellen, bij een oud hok wel in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan