Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

Het kan zomaar wat zijn, vaak genoeg gehad met Chinees spul. Waar ik echter wel van schrik is dat ik bij de reviews kan zien dat mensen er meteen meerdere kopen (acht stuks). Je zal dus zien dat deze als 'echte' Brembo's ergens over de toonbank gaan.

Waar produceert Brembo eigenlijk? Meestel komt dit Chinese spul uit dezelfde fabriek, maar dan via de achter uitgang ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat Janus gelijk heeft. China/Azië doen bijna alle productie voor de auto- en motorindustrie, kleding e.d. Als Brembo vindt dat haar merkenrecht is geschonden dan zal zij wel juridische stappen nemen en schadvergoeding eisen. Namaak is immers verboden............maar moet dan wel bewezen worden.

Ik zou het overigens best aandurfen als ik een achterremklauw nodig zou hebben.
Het kan zomaar wat zijn, vaak genoeg gehad met Chinees spul. Waar ik echter wel van schrik is dat ik bij de reviews kan zien dat mensen er meteen meerdere kopen (acht stuks). Je zal dus zien dat deze als 'echte' Brembo's ergens over de toonbank gaan.

Waar produceert Brembo eigenlijk? Meestel komt dit Chinese spul uit dezelfde fabriek, maar dan via de achter uitgang ;)
 
Beste Caponord rijders,

Ik ben nog op zoek naar spullen voor mn Caponord:
- Sportdempers met EU goedkeur
- kofferrek en koffers top en zij

Mocht iemand nog iets hebben liggen: Rainey@onsnet.nu
 
Heb mijn Capo nu een jaar en vorige week sportdempers besteld omdat er nergens iets tweedehands langs kwam...

Oei. Dat geeft geen hoop... Wat heb jij besteld? De prijzen lopen nogal uiteen. Ik weet ook niet zo goed welke het goed doen op een caponord.
 
Laatst bewerkt:
LeoVince maakt niks meer voor de Capo dus die zijn alleen tweedehands te krijgen, of niet...

Dan is er Remus, mooi spul en erg prijzig. MSR maakt ook spullen voor de Capo, maar dat komt op mij over als het goedkope dochtermerk van GPR. GPR maakt namelijk een hele serie uitlaten voor de Capo en daar zijn de reviews goed van. Deze heb ik dan ook besteld. Welke het zijn laat ik jullie weten zodra ik ze binnen heb. De bestelling is namelijk via een Italiaans bedrijf en om eerlijk te zijn heb ik meer vertrouwen in Chinese leveranciers... Hopelijk gaat het geen creditcard garantie zaak worden _O-
 
Je kan overigens de bestaande bochten prima aanpassen en er enkel andere dempers aan klussen. Of als geluid je enige wens is kan ja gaten boren in je dempers.

Voor mij zijn vooral de uitlaatbochten iets wat ik wil vervangen vanwege de katalysator en de scherpe hoeken die er in zitten (90 graden bochten...). Daarnaast is de winst in gewicht mijn grootste belang.
 
Ja ik ken ook wel gasten die bochten kunnen maken. Ik had dat voor willen blijven. Zal nog eens goed zoeken. Ook naar voorbeelden van eigengemaakte pijpen.
De gedachte is wel leuk... twee Ternignoni's erop ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een set GPR dempers er op gezet.
Besteld bij Eps uitlaten uit kielwindeweer
Super Service en netjes.
Zelf geplaatst en bij een stukje hulp kon ik gewoon langs komen.
Was echt super en mega mooi geluid.

Lekker diep als je even lekker optrekt maar redelijk stil bij het toeren op een vast toerental
 
Ik heb een set GPR dempers er op gezet.
Besteld bij Eps uitlaten uit kielwindeweer
Super Service en netjes.
Zelf geplaatst en bij een stukje hulp kon ik gewoon langs komen.
Was echt super en mega mooi geluid.

Lekker diep als je even lekker optrekt maar redelijk stil bij het toeren op een vast toerental

Dank. Ik houd het in beraad. Zag dat Superpole (Nederlands bedrijf) ook nog een heel gamma heeft voor de ETV 1000.
 
Maar dan worden de extra kosten alleen maar meer! Je moet hen natuurlijk ook betalen en zij "herdozen" de bestelling (die zij "gratis van de leverancier ontvangen...)en sturen de uitlaten dan naar Nederland. Er zit dus gewoon een extra adres tussen.

Dan moet je even via usa2you.nl sturen ;)
 
Rotterdam ook te beluisteren, tenminste...
Als de Italiaanse dame niet de hort op is!
Groet, AJ
 
Laatst bewerkt:
LeoVince is na de doorstart gestopt met fabriceren van Capo uitlaten.

Mijn GPR's zijn binnen. Titanium GPR that is *O*

1 uitlaatbocht: 906 gram
1 demper: 1599 gram
Montage materiaal voor de hele set: 730 gram

In totaal voor de hele uitlaatset dus 5740 gram, maar nog onduidelijk of ik al het montage materiaal nodig heb. Zes kilo voor alles is echt helemaal niet gek :]

Dit weekend maar eens monteren. Als ik me weet in te houden, want ze kunnen er morgen zomaar in eens op zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan