Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Vanmiddag zijn de nieuwe Ducati's gepresenteerd.
Helaas geen nieuwe Streetfighter, sterker nog: hij is direct uit de prijslijst verdwenen.
Wat is dan de bedoeling? Een monster? Nee, voor mij geen damesfiets....

Idd, wat zonde dat ze de streetfighters laten verdwijnen. Heb je trouwens die nieuwe panigale gezien? Wat zijn die uitlaten lelijk op zo'n fiets. Hebben ze geprobeerd de streetfighter in een panigale te stoppen?

Kev
 
Idd, wat zonde dat ze de streetfighters laten verdwijnen. Heb je trouwens die nieuwe panigale gezien? Wat zijn die uitlaten lelijk op zo'n fiets. Hebben ze geprobeerd de streetfighter in een panigale te stoppen?

Kev
Ja, dankzij Europa en haar Euro4 norm. Buitne Europa (America, Canada, Azie etc) is de 959 gewoon verkrijgbaar met de lage uitlaag onderop.
 
Heel triest, de uitlaat onder het blok maakt de Panigale speciaal.
Hij wordt wel eventueel als accessoire leverbaar......slecht voor je beurs.
 
Laatst bewerkt:
Even oma afstoffen.
Ben me aan het oriënteren voor een 848 SF en ben hier wat rond aan het lezen.
Voorjaar gaat de Falcuono (Google me) in de verkoop en komt er een nieuwe twin.

Weinig activiteit hier, allemaal aan het poetsen of op een ander forum?
Ik zocht een zwarte waarvan ik het frame en wielen rood ga coaten, iemand al eens gedaan?
ben wel het type wat erg veel verandert aan een motor maar lijkt bij de SF verder niet echt nodig... Alhoewel , een single uitlaat lijkt me veel mooier.. En er zijn mooiere wielen ..en .. En.
 
Even oma afstoffen.
Ben me aan het oriënteren voor een 848 SF en ben hier wat rond aan het lezen.
Voorjaar gaat de Falcuono (Google me) in de verkoop en komt er een nieuwe twin.

Weinig activiteit hier, allemaal aan het poetsen of op een ander forum?
Ik zocht een zwarte waarvan ik het frame en wielen rood ga coaten, iemand al eens gedaan?
ben wel het type wat erg veel verandert aan een motor maar lijkt bij de SF verder niet echt nodig... Alhoewel , een single uitlaat lijkt me veel mooier.. En er zijn mooiere wielen ..en .. En.

Je kan beter een rode kopen en de tank etc zwart maken, hoef je niet de hele fiets uit elkaar te halen. Idd singel uitlaat staat hem zeker niet verkeerd. Moest je nog op zoek zijn heb ik er nog 1 voor je staan voor een zacht winter prijsje ;)
 
Bij een SF valt dat reuze mee lijkt me zo op het eerste gezicht, blijft veel aan het blok hangen wat niet los hoeft. Mijn appie was een serieus project, heb het frame van zilver naar zwart omgetoverd.

Een pb met wat foto,s en meer info kan nooit kwaad. Ga in januari bij een zwarte kijken.
 
Je kan beter een rode kopen en de tank etc zwart maken, hoef je niet de hele fiets uit elkaar te halen. Idd singel uitlaat staat hem zeker niet verkeerd. Moest je nog op zoek zijn heb ik er nog 1 voor je staan voor een zacht winter prijsje ;)

Heb jij ook een foto van die demper, en zit er Ekeur op.

groetjes Rosco
 
Een rode kopen en de tank etc ruilen met een zwarte zou het mooist zijn.
Heb ik mijn zwarte met rood frame en een saaie zwarte :) wordt opgefleurt met rode plastics : iedereen blij!
 
Een rode kopen en de tank etc ruilen met een zwarte zou het mooist zijn.
Heb ik mijn zwarte met rood frame en een saaie zwarte :) wordt opgefleurt met rode plastics : iedereen blij!

Ik vind mijn zwarte helemaal niet saai B|

Wel een leuk idee om een rood frame te doen op een zwarte fiets :Y
 
Man van weinig woorden Rosco P!
Just kidding, forum is alles even (on) belangrijk.

SF gaat er komen en zwart met rood frame is mijn zwakke puntje diszzzzz

Happy 2016 btw
 
Mijn Yuasa accu heeft het na twee jaar begeven. Dus toen ik de SF wilde starten deed ze alleen maar klik klik. ;(
 
Dat is altijd jammer. Sta je klaar om te rijden, niet starten.... -O-

Een vraagje, welke banden rijden jullie mee? Moet binnenkort andere.
 
Lang niet gereden? Misschien ff aan de druppellader hangen?
Heb gewoon de OEM banden eronder, dus Pirelli Diablo Rosso II, ook vanwege het feit dat dit een van de weinge straatbanden zijn in de maat 180/60.
 
Laatst bewerkt:
Let wel even op welke lader je er aan hangt. Ik had hetzelfde probleem met de optimate III. Ik kwam er achter dat de optimateIV beter is, vanwege het feit dat je die in canbus mode kunt zetten wat blijkbaar nodig is op de duc. Dus nieuwe accu (YT12B-BS) er in en optimateIV meteen aangeschaft(check MLM maar eens) en geen probleem meer.
Banden heb ik de Bridgetone R10, achter iets andere maat 180/55ZR17, plakken super, maar gaan ook weer iets harder(lees slijten), maar dat mag de pret niet drukken ;-)
 
Lang niet gereden? Misschien ff aan de druppellader hangen?
Heb gewoon de OEM banden eronder, dus Pirelli Diablo Rosso II, ook vanwege het feit dat dit een van de weinge straatbanden zijn in de maat 180/60.

Hangt normaal aan een optimate 4 maar helaas helpt die niet echt meer als de accu echt stuk is.
 
Let wel even op welke lader je er aan hangt. Ik had hetzelfde probleem met de optimate III. Ik kwam er achter dat de optimateIV beter is, vanwege het feit dat je die in canbus mode kunt zetten wat blijkbaar nodig is op de duc. Dus nieuwe accu (YT12B-BS) er in en optimateIV meteen aangeschaft(check MLM maar eens) en geen probleem meer.
Banden heb ik de Bridgetone R10, achter iets andere maat 180/55ZR17, plakken super, maar gaan ook weer iets harder(lees slijten), maar dat mag de pret niet drukken ;-)

Had inderdaad de nieuwe YT-12B-BS bij MLM gekocht. Was de goedkoopste die ik kon vinden :)
 
Eindelijk nieuwe spiegels besteld voor m'n fiets. Zat al heel lang te kijken naar CRG Arrows:
crg-arrow-bar-end-mirror-%5B5%5D-26-p.jpg


Maar vond ze vrij prijzig (Rizoma prijsklasse). Heb nu de spiegels van Chinese makelij gevonden voor een paar tientjes. Volgens de reviews uitstekende bouwkwaliteit en ook uit aluminium vervaardigd. Ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan