Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Wil je mij ook in de OP zetten Roy? Ik kan hem helaas niet 'normaal' onder de 200kb krijgen. Er blijft niks over van de afbeelding. Vandaar de externe link.

GSX-R 1000 K8
- Akrapovic volledig uitlaatsysteem
- K&N luchtfilter
- Brembo HPK remschijven
- Brembo RCS 19 rempomp
- Brembo M4 Monoblock
- Rapid Bike EVO + QS
- Lightech remote adjuster brake lever
- Lightech remhendel beschermer
- Valtermoto clip-ons, tankdop, crashpads en rem en schakelset
- WP Super Competition 4618
- WP stuurdemper
- WP gesloten cartridge
- Stompgrip
- Carbon covers
- R&G Carterbescherming



Zojuist ook mijn nieuwe upgrade ontvangen! Brembo M4 monoblock.

 
Laatst bewerkt:
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

29yjhbc.jpg


sb3hmo.jpg


21jarsx.jpg


2na7h34.jpg


33ll0k5.jpg


jgs1w6.jpg


bdk5zs.jpg


2uzfazq.jpg


5ebjav.jpg



Zelfde motor andere outfit:

1zoub6t.jpg


m78itk.jpg


2edsk0y.jpg


i23muf.jpg


2re756o.jpg


2wr2pmp.jpg


212ft3t.jpg


x22g7c.jpg


2lucem8.jpg


2ntcs91.jpg


28syquc.jpg


sdhber.jpg


2edxjeh.jpg


28ko4d3.jpg


mhbq1i.jpg


Heb ook ooit deze outfit gehad

rr5bmv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zelfde motor andere outfit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb ook ooit deze outfit gehad

[afbeelding]






WAT GAAF!!!

Heb zelf de motor helemaal weer netjes en volledig zwart.
Moet nu ook wat gaan verzinnen maar dit is wel uber zeg!!!
 
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zelfde motor andere outfit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb ook ooit deze outfit gehad

[afbeelding]

geinig fietsje :P
 
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zelfde motor andere outfit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb ook ooit deze outfit gehad

[afbeelding]

Fapperdefap.... :}
 
No problemo :). Je moet eigenlijk ook even het eindpunt van de voorvering bepalen, dan weet je tot hoe ver de poot kan onverenigbaar. 1cm voor het einde lijkt wel ok maar het kan ook al helemaal onderin zijn. Mijn L1 is 12mm vanaf het asblok onderin bv. Kans bestaat dat je hem dan ook helemaal onderin remt.

Dat wist ik ook niet, eens navragen bij HK want ik denk steeds dat ik de bodem net niet raak :-)
 
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zelfde motor andere outfit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb ook ooit deze outfit gehad

[afbeelding]


Zonder twijfel de mooist opgebouwde GSX-R van dit topic. :}

Zou je de optielijst van je GSX-R hier neer willen zetten? Ben erg benieuwd wat er allemaal op zit.
 
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen *D

Geen probleem hoor, ik kom steeds maar een afbeelding of drie ver alvorens ik mijn orgasme bereik en zo kan ik er langer van genieten. :+
 
Geen probleem hoor, ik kom steeds maar een afbeelding of drie ver alvorens ik mijn orgasme bereik en zo kan ik er langer van genieten. :+


Je moet deze bike maar eens een keertje in het echt gaan bekijken als hij weer op Assen is. :9

Je orgasme zal dan heel snel omslaan in een G-Spot crash :+ ;)
 
Hier ook begonnen met het onderhoud. Van de week de klepspeling nagekeken, waarvan 1 inlaat klep op de ondergrens staat en twee andere net binnen de marge. Dus volgende week een ritje naar Niwa om hem weg te brengen. :)

Daarbij heb ik nog een vraag aan jullie kenners; Ik heb vaak dat ik in wat krappere bochten veel snelheid eruit moet halen(vergeleken met m'n 600), denk hierbij aan de eerste van Ossenbroeken, Mandeveen en de strubben. Ik vraag me af of dat nou het verschil tussen een 600 en een 1000 is, of dat dit een vering dingetje is. Iemand toevallig die zich hierin herkent? Eerste volgende dag ga ik mijn vering eens af laten stellen, alles is nog standaard muv een zwaardere veer achter.
 
WAT GAAF!!!

Heb zelf de motor helemaal weer netjes en volledig zwart.
Moet nu ook wat gaan verzinnen maar dit is wel uber zeg!!!

Thanx
Yep, maar dit is dan ook een project van om en bij de 5 jaar. Want een geldboompje om dit in 1 keer te realiseren, staat zelfs niet in mijn tuin!

Zwart kan ook mooi zijn... maar ik beken liever wat kleur. En als het dan toch racy moet... rood graag. Maar dat is goesting.

Succes met je verzinsels ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier ook begonnen met het onderhoud. Van de week de klepspeling nagekeken, waarvan 1 inlaat klep op de ondergrens staat en twee andere net binnen de marge. Dus volgende week een ritje naar Niwa om hem weg te brengen. :)
Had ik ook zoiets is altijd balen bij mij stond 1 EX en IN exact op 0,10 en 0,20.Heb nu alles een beetje ruimer gezet op de EX voor de koeling.En de IN zijden net op of net iets lager als 0,15.Plus een APE spanner erop gezet.
Daarbij heb ik nog een vraag aan jullie kenners; Ik heb vaak dat ik in wat krappere bochten veel snelheid eruit moet halen(vergeleken met m'n 600), denk hierbij aan de eerste van Ossenbroeken, Mandeveen en de strubben. Ik vraag me af of dat nou het verschil tussen een 600 en een 1000 is, of dat dit een vering dingetje is. Iemand toevallig die zich hierin herkent? Eerste volgende dag ga ik mijn vering eens af laten stellen, alles is nog standaard muv een zwaardere veer achter.

Ik ga te langzaam kan je geen kenners tips geven :+

Wil je de achter shock opfrissen dan kan je hem brengen naar http://www.1g-suspension.com/ Kosten c.a 300 euro als je de demper brengt of opstuurt. Nieuwe veer op je gewicht , plus service met speciale ombouw kit voor Sportief/RACE gebruik.
 
Zonder twijfel de mooist opgebouwde GSX-R van dit topic. :}

Zou je de optielijst van je GSX-R hier neer willen zetten? Ben erg benieuwd wat er allemaal op zit.

Zal ik eens werk van moeten maken. Is behoorlijk uitgebreid. Op het frame, achterbrug, tank, motor en een few bits en bolts na, is niks nog standaard aan deze fiets.

Een beschrijving van de ombouw vind je ook in een beknopte thread op het gixxer forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan